Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Identifieringshjälp., Nu spirar det i rabatterna..
          Susanne i Linköp...
          Inlägg 23-04-2006, 16:15
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 1 048
          Medlem nr: 61

Tack allihop! Krollilja, hoppas verkligen ni har rätt för de är fina! Visserligen innebär det väl att jag måste sälla mig till liljebaggeklämmarnas sammanbitna skara, men det får det vara värt.
          Löjtnanshjärta hade min farmor, gammaldags växt som passar till mitt gammaldags hus. wub.gif
          Stockros, hoppas, hoppas! smile.gif
          Hjärtreva/jordreva, är den att betrakta som ogräs eller rumsren trädgårdsväxt? blink.gif

Idag har det blivit många timmar i trädgården, första dagen på en vecka som jag är feberfri (urtråkigt att vara sjuk just nu!) och ett träd, något slags tuja tror jag, som var mycket vackert och dessutom var enda insynsskyddet framför trappfönstret, har fallit för sågen. Stubben var ca 20 cm grov och står en knapp halvmeter från huset så då förstår ni nog varför trädet måste bort. Sorgligt men nödvändigt. Äppelträdets ihåliga stam är däremot rätt kul, så det trädet tar jag inte bort.

--------------------
          Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag.
          Kinesiskt ordspråk

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-08-2025, 18:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon