CITAT (mari_tres @ 03-05-2006, 11:42)
Nu har Söt fått vara ute på marken för första gången i sitt liv... Eller ja, en pallkrage var det, känns lite säkrare. Ute har de varit förut, men bara på mig, jag ahr aldrig vågar släppa ner dem, plus att det varit en hal del snö här.
Men OJ vad kul det var! Det gjorde nog ingenting att det var den pallkrage jag odlar kryddor i, heller. Tänk att få gräva i jorden, böka bland lite löv och smaka på växterna UTAN att matte fyar! När vi gick in en stund senare gick hon snällt in i buren och lade sig på en gång, vilken hon aldig gör annars =) Whisky ska få komma ut hon också, men hon brukar vilja sova till femtiden ungefär. Innan dess är det lönlöst att intressera henne för någontig!
Och när det gäller kissningen så är det nog så att honorna kissar lite mindre än de av hankön... Känner kanske inte något behov av att hävda sig?

jag brukar släppa lös dom på sommaren å hösten å våren . inte släpa lös så man går ifrån men under uippsikt .
sen brujkar dom när jag hadde sånna så brukade dom sitta på min axel när jag är ute var det vinter eller kallt kröp dom under min jacka
ska lägga in nogra foton på dom blev sugen åå visa mina