Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Råttor, -som husdjur?!!
          flaxss
          Inlägg 03-05-2006, 09:28
          Länk hit: #21

Gäster

hahahaha
          jag skulle inte fått den sidan http://rattor.ifokus.se/
          till sommaren får jag köpa ett par . man skanar dom på nätterna

Citera
          mari_tres
          Inlägg 03-05-2006, 10:42
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 554
          Medlem nr: 1 048

Nu har Söt fått vara ute på marken för första gången i sitt liv... Eller ja, en pallkrage var det, känns lite säkrare. Ute har de varit förut, men bara på mig, jag ahr aldrig vågar släppa ner dem, plus att det varit en hal del snö här.
          Men OJ vad kul det var! Det gjorde nog ingenting att det var den pallkrage jag odlar kryddor i, heller. Tänk att få gräva i jorden, böka bland lite löv och smaka på växterna UTAN att matte fyar! När vi gick in en stund senare gick hon snällt in i buren och lade sig på en gång, vilken hon aldig gör annars =) Whisky ska få komma ut hon också, men hon brukar vilja sova till femtiden ungefär. Innan dess är det lönlöst att intressera henne för någontig! tongue.gif

Och när det gäller kissningen så är det nog så att honorna kissar lite mindre än de av hankön... Känner kanske inte något behov av att hävda sig? laugh.gif

--------------------
          Simma lungt!!

Zon 4½ Sundsvall, Nolby

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-05-2006, 11:01
          Länk hit: #23

Gäster

CITAT (mari_tres @ 03-05-2006, 11:42)
          Nu har Söt fått vara ute på marken för första gången i sitt liv... Eller ja, en pallkrage var det, känns lite säkrare. Ute har de varit förut, men bara på mig, jag ahr aldrig vågar släppa ner dem, plus att det varit en hal del snö här.
          Men OJ vad kul det var! Det gjorde nog ingenting att det var den pallkrage jag odlar kryddor i, heller. Tänk att få gräva i jorden, böka bland lite löv och smaka på växterna UTAN att matte fyar! När vi gick in en stund senare gick hon snällt in i buren och lade sig på en gång, vilken hon aldig gör annars =) Whisky ska få komma ut hon också, men hon brukar vilja sova till femtiden ungefär. Innan dess är det lönlöst att intressera henne för någontig! tongue.gif

Och när det gäller kissningen så är det nog så att honorna kissar lite mindre än de av hankön... Känner kanske inte något behov av att hävda sig? laugh.gif

jag brukar släppa lös dom på sommaren å hösten å våren . inte släpa lös så man går ifrån men under uippsikt . wub.gif
          sen brujkar dom när jag hadde sånna så brukade dom sitta på min axel när jag är ute var det vinter eller kallt kröp dom under min jacka wub.gif
          ska lägga in nogra foton på dom blev sugen åå visa mina

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-05-2006, 11:21
          Länk hit: #24

Gäster

http://www.odla.nu/album/showalbum.php?uui...flaxss&aid=4582
          några bilder av alla mina tusen råttbilder wub.gif där är bara dom 3senaste med

Citera
          mari_tres
          Inlägg 03-05-2006, 11:34
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 554
          Medlem nr: 1 048

Så söta!! Flaxss ser nästan ut att vara rex?? Eller så är det bilden som gör det. Morrhåren ser alldeles krulliga ut!!

--------------------
          Simma lungt!!

Zon 4½ Sundsvall, Nolby

Citera
          flaxss
          Inlägg 03-05-2006, 11:49
          Länk hit: #26

Gäster

CITAT (mari_tres @ 03-05-2006, 12:34)
          Så söta!! Flaxss ser nästan ut att vara rex?? Eller så är det bilden som gör det. Morrhåren ser alldeles krulliga ut!!

det är en rex råtte med dumbo öron jätte söta råtter ska skaffa fler sånna wub.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-06-2026, 09:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon