Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Agave, Hur skall man övervintra den?
          wolkenkrabber
          Inlägg 06-05-2006, 23:52
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 2 199
          Medlem nr: 3 388

Nu tycker jag att vi har kommit lite av banan här... Denna tråd var menad för Över vintring av agave och inte silverkallor som dör av snö och daddelpalmer i krukor...

--------------------
          -=Har inte alla flingorna i stallet=-

Grönasidan, Ett trädgårdsfourm för alla

Citera
          andreas i uppsal...
          Inlägg 07-05-2006, 00:30
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 1 664
          Medlem nr: 1 962

CITAT (flaxss @ 06-05-2006, 19:57)
          men lilla vän du kallar mig för idot i pm .
          det du inte fattar är att mindre härdiga växter kan du inte plantera i marken
          försök å läs vad jag skriver å tänk på det
          du kan inte plantera en silverkalla å tror dne ska överleva en svensk vinter men ett äppelträd gör det
          tänk snälla du

Åh jösses, först av allt så kallade jag dig aldrig för idiot (tillskilland från vad du svarade mig med) däremot är vissa av de "grejer" du lär ut mer eller mindre idiotiska

För det andra så har vad som står i ett pm ingenting med ämnet i träden att göra.

För det tredje så tror jag nu jag vet vad du går för och jag ser nu att det är lönlöst att fortsätta denna argumentation.

Jag vill också passa på att be om ursäkt till alla för att tråden blev som den blev smile.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 07-05-2006, 10:18
          Länk hit: #23

Gäster

CITAT (wolkenkrabber @ 07-05-2006, 00:52)
          Nu tycker jag att vi har kommit lite av banan här... Denna tråd var menad för Över vintring av agave och inte silverkallor som dör av snö och daddelpalmer i krukor...

jo
          men andreas tycker att snö är det bästa skydet å marken
          men så är dte inte
          en silverkalla klara inte en svenskvinter i marken så ven gör inte en dadelpalm
          men en dvärgaplam å vädrekvaerns palm gör
          snälla andreas
          detta som jag skirver är ren fakta å logik snälla du
          ag vet inte vad mer jag kan skriva
          eller det är inte lönt att skriva mer du fattar inte det
          att du kallde mig för att skriva idotiska saker är nästintil samma sak

''Men jag har däremot börjat bli lite smått orolig för det du försöker lära ut, särskilt då det i vissa fall är ren idioti.... Innan du börjar predika så är det väldigt bra om du har några erfarenheter först, annars kan det bli väldigt fel. Tro mig jag var likadan...''

vi är inte lika dana . och vi vet inte vem som har bäst erfarendheter heller utan man lärt sigg på olika vis m.m

Citera
          flaxss
          Inlägg 07-05-2006, 10:20
          Länk hit: #24

Gäster

CITAT (andreas i uppsala @ 07-05-2006, 01:30)
          men lilla vän du kallar  mig för idot i pm .
          det du inte fattar är  att mindre härdiga växter kan du inte plantera i marken
          försök å  läs vad jag skriver å tänk på det
          du kan inte plantera en silverkalla å tror dne ska överleva en svensk vinter men ett äppelträd gör det
          tänk snälla du

Åh jösses, först av allt så kallade jag dig aldrig för idiot (tillskilland från vad du svarade mig med) däremot är vissa av de "grejer" du lär ut mer eller mindre idiotiska

För det andra så har vad som står i ett pm ingenting med ämnet i träden att göra.

För det tredje så tror jag nu jag vet vad du går för och jag ser nu att det är lönlöst att fortsätta denna argumentation.

Jag vill också passa på att be om ursäkt till alla för att tråden blev som den blev smile.gif

andreas
          varför förstår du inte vad jag skriver
          jag har fattat det du skirver men du fattar inte mitt biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Citera
          andreas i uppsal...
          Inlägg 07-05-2006, 16:33
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 1 664
          Medlem nr: 1 962

CITAT (flaxss @ 07-05-2006, 11:20)
          CITAT (andreas i uppsala @ 07-05-2006, 01:30)
          men lilla vän du kallar  mig för idot i pm .
          det du inte fattar är  att mindre härdiga växter kan du inte plantera i marken
          försök å  läs vad jag skriver å tänk på det
          tänk snälla du

andreas
          varför förstår du inte vad jag skriver
          jag har fattat det du skirver men du fattar inte mitt biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Om jag ska vara ärlig...

Ja, jag har väldigt svårt att se vad du skriver wink.gif Nog om detta nu, det finns inget mer att diskutera

Citera
          flaxss
          Inlägg 07-05-2006, 18:01
          Länk hit: #26

Gäster

dom senaste inläggen är väldigt lätta att förstå .
          men jag orkar inte skirva mer för du fattar ju inte så jag lägger ner detta nu det är inte lönt att skriva till nån som inte fattar wub.gif
          å en sak tro du vad du vill . jag skiter i det nu vill du inte fatta så så är det inte mitt problem igentligen biggrin.gif laugh.gif
          ha det bra andreas wub.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2026, 15:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon