Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hjälp mig välja sten (Flisbys katalog är här), smågatsten vs. Gränd 10:an
          fruberglund
          Inlägg 16-05-2006, 13:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Har länge velat ha smågatsten som kant runt rabatterna. Snyggt och praktiskt att köra ena hjulet på gräsklipparen när man klipper gräset.

Fick Flisbys katalog häromdagen och där har de nu gjort en annan sten som är precis som smågatusten förutom att den inte är ojämn. Den är tumlad så lite sliten ser den ju ut och så är det samma tjocklek så den är lättlagd.

Perfekt för mig som gillar jämna saker tänker ni...tja, fast charmen med gatusten är ju just att den är ojämn biggrin.gif Skillnaden är då priset. Smågatsten kostar på Flisby nästan 6:-/st medans den andra som heter Gränd 10:an kostar ca 2:-/st. Rätt så stor skillnad.

Hittade smågatusten på Blocket för 4:-/st men det är ändå dubbla mot Gränd 10:an. Får nog åka till Flisby och titta hur den ser ut. Jag vill ju inte att det ska se för "stelt" ut här på landet.

Usch, varför ska man ha sån beslutsångest jämt...kan det inte bara vara lätt? Lite hjälp tack...vad tycker ni laugh.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon