Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Mitt röda hår!
          Carex
          Inlägg 16-05-2006, 21:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 189
          Medlem nr: 6 174

Å vad glad jag är! Skrev här för ett tag sedan och undrade om ni hade några bra tips på hur man får sitt hår riktigt rött om det är mellanmörkt till mellanblont. Fick tipset att bleka innan, ånej tänkte jag och gav mig på en färgning, första misslyckades, färgen gick ur totalt på bara ett par tvättar, höll sämre än en vanlig toning...andra försöket gick jättebra och jag fick en tjusig röd färg, sedan var mitt hår ganska matt och tycktes bara suga åt sig inpackning som en torr svamp, och nu efter några veckor kom också den tråkiga utväxten, guuud vad fult!!! Tänkte jag.
          Idag har jag provat på henna, och oj! Wunderbar!!!!:D:D:D "görtjusig" röd mättad färg! Och billigt och enkelt att använda att färga hur mycket man vill!!! Aldrig trodde jag att håret kunde kännas så fräscht efter en färgning.
          Låter ju som om jag vore betald av något hennaföretag! laugh.gif
          Så alla ni som är halvmörka, prova henna! (fast glöm inte att göra allergitest innan ni sätter igång...)

--------------------
          Zon II Stockholm. Min blogg om passionen till odlandet Green Thumbs

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon