| |
|
  |
Fräckisar, inte för de som är känsliga... |
|
|
|
|
30-08-2008, 21:47
|

Medlem
Antal inlägg: 6 295
Medlem nr: 11 365

|
I lille Kalles klass frågade fröken vad alla skulle bli. Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor, killarna brandmän och snickare. Men lille Kalle ville bli playboy. - Varför? Frågade fröken. - De åker fina bilar, dricker fin sprit och knullar fina tjejer. Lärarinnan blev upprörd och gav Kalle en smäll. Resultatet blev samma när Kalle berättade om sitt val för mamman. Nästa morgon berättade Kalle för fröken att han ändrat sitt yrkesval. - Jag skall bli miniplayboy, sa han. Fröken undrade vad en sådan gör. - Cyklar, dricker saft och runkar, svarade Kalle.
--------------------
Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi) cancer.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
30-08-2008, 21:50
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
En man kände sig lite hängig så han frågade chefen om det va ok att han gick hem för dagen. - Javisst, Det går bra, sa chefen. Ta en tur med frugan också så ska du se att du blir bättre. Dagen efter kom mannen tillbaka till jobbet, piggare och nöjdare än på länge. - Jag visste väl att det skulle hjälpa, sa chefen. - Ja, svarade mannen, och vad fint ni har det hemma!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
30-08-2008, 21:53
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (Eva-Helene @ 30-08-2008, 22:47)  I lille Kalles klass frågade fröken vad alla skulle bli. Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor, killarna brandmän och snickare. Men lille Kalle ville bli playboy. - Varför? Frågade fröken. - De åker fina bilar, dricker fin sprit och knullar fina tjejer. Lärarinnan blev upprörd och gav Kalle en smäll. Resultatet blev samma när Kalle berättade om sitt val för mamman. Nästa morgon berättade Kalle för fröken att han ändrat sitt yrkesval. - Jag skall bli miniplayboy, sa han. Fröken undrade vad en sådan gör. - Cyklar, dricker saft och runkar, svarade Kalle. Skitkul!!!
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
30-08-2008, 22:03
|

Medlem

|
Det var ett par som varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter 20 år tyckte kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna vana. Så en natt, när de var mitt inne i en romantisk session, tände hon ljuset. Hon tittade ner... och såg att hennes man höll i en batteridriven vibrator, mjuk och större än en riktig! Hon gick i taket av ilska. - DIN IMPOTENTA IDIOT! skrek hon åt honom. Varför har du ljugit för mig under alla dessa år?! Det är bäst att du förklarar dig. Mannen tittade henne rakt i ögonen och sade helt lugnt: - Jag förklarar leksaken... du förklarar barnen!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
30-08-2008, 22:12
|

Medlem
Antal inlägg: 3 467
Medlem nr: 17 820

|
Vad är det för likhet mellan tjejer och vindrutetorkare???
...Båda skriker när dom går torra.
|
|
|
|
|
|
|
|
30-08-2008, 22:13
|

Medlem

|
CITAT (Nostalgia62 @ 30-08-2008, 23:09)  Instämmer!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
30-08-2008, 22:14
|

Medlem

|
...en till då! I hopp om att få lite ny fart i hönsgården hade man skaffat sig en ny ung tupp på gården. Den gamle tuppen granskade nyfiket nykomlingen en stund och föreslog sedan: - Ska vi springa i kapp runt hönshuset? Den nyanlände unge tuppen var med på det. Så sprang de iväg, den gamle tuppen före och den unge efter. Men borta vid hönshuset stod bonden. Han siktade på de springande tupparna med hagelbössan och sköt den unge tuppen på fläcken. - Den får gå i grytan den också, sa han irriterat.Det var då märkvärdigt. Det är den fjärde tuppen den här månaden som inte bryr sig ett dugg om hönor.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
31-08-2008, 13:17
|

Medlem

|
Flickan, pojken och pappan
En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:
"Älskling, kan du ge mig en avsugning? Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det." Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?" Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?" Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover." Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt." Han (kåt som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!! Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..." Han: "Jo, det kan du. Snälla?" Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..." Han: "Jag ber dig..."
Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:
"Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen."
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
31-08-2008, 13:24
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751

|
Eva-Helene, var får du alla historier ifrån? Håller på och skrattar på mig.....  - och jag som egentligen inte gillar fräckisar....
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
31-08-2008, 15:02
|

Medlem

|
CITAT (Aqvakul @ 31-08-2008, 14:24)  Eva-Helene, var får du alla historier ifrån? Håller på och skrattar på mig.....  - och jag som egentligen inte gillar fräckisar....  He he he he Var jag får dom ifrån? Min storasyster. Fast en del kan jag sedan förut, en del hittar jag eller mina söner på nätet.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
31-08-2008, 17:04
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
Och så var det manlige odlamedlemmen som jobbade i sin kolonilott med bar underkropp. -vad i hela fridens namn håller du på med frågade grannen. -jo förra helgen jobbade jag med bar överkropp o då blev jag stel i nacken så frugan sade åt mig att pröva jobba klädd så här denna helg.
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
31-08-2008, 17:54
|

Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem nr: 18 530

|
Idag läggs det ner mer pengar på silikonbröst och "glädjepillret" än på alzheimerforskning, så om 30 år sitter vi där med jättepattar och ståfräs men ingen minns varför....  PS. Ni vet väl vilket piller som avses.....
Redigerat av sommarhumla: 31-08-2008, 18:01
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
04-09-2008, 10:20
|

Medlem

|
Det var en gång en våldsamt stilig prins som var så hemskt deprimerad för han tyckte att hans k*k på 50 cm var alldeles för lång. Han gick till en trollkarl för att söka bot på problemet.
Trollkarlen kastade en förtrollning över prinsen som gjorde att varje gång en tjej sa nej till honom så krympte snoppen tio centimeter.
Prinsen gick till en damm i en skog och ropade:
-Fru Groda! Fru Groda! Grodan kom upp till ytan. -Vad är det? frågade hon. -Vill du gifta dig med mig? frågade prinsen. -Nej. sa grodan.
Prinsen gick lycklig hem och tittade sig i spegeln. 40 cm, tänkte han, det är fortfarande lite för långt... Så han gick tillbaka till dammen:
-Fru Groda! Fru Groda! Grodan kom upp till ytan igen. -Vad är det nu då? -Vill du gifta dig med mig? -Nej, sa jag ju! snäste grodan irriterat och dök ner igen.
Prinsen hem igen med ett leende på läpparna! 30 cm är rätt okej, men nu när det funkade så bra så varför inte testa en gång till? 20 cm vore ju perfekt! Åter till dammen:
-Fru Groda! Fru Groda! Grodans kom upp till ytan och frågade: -Ja, vad är det den här gången då!? -Vill du gifta dig med mig? Grodan skakade på huvudet och röt irriterat:
-Hör du inte vad jag säger, pojk!? Jag sa nej, nej och åter NEJ!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
05-09-2008, 20:30
|

Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem nr: 18 530

|
Blyge Benke hade blivit kär i en tjej på kontoret. Cecilia var både det ett och annat men absolut inte blyg. En dag frågade Benke om han inte kunde få bjuda ut henne och hon tackade ja. Han skulle hämta henne klockan sju. Blommor måste man ha med sig, tänkte Benke. Och på vägen till henne gick han in i en blomsterbutik och köpte tjugo röda rosor. Så nere i henne var han. När han kom hem till Cecilia och räckte fram blommorna, så vecklade hon av pappret. Och när hon såg att det var tjugo röda rosor blev hon så till sig att hon slet av sig alla kläderna. Sedan kastade hon sig naken bakåt på soffan och ropade: - Det här är för rosorna, Benke! Benke rodnade och skrapade med foten och sa: - Men snälla Cecilia. Nog har du väl en vas i alla fall...
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
05-09-2008, 20:43
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
En raggare var ute och körde en runda med sin stora jänkare. Han fick syn på en snygg blondin på gatan längre ner,och hangled upp brevid henne och körde ner rutan. Blondinen stack in huvudet och undrade om han ville något. Då körde han upp rutanSå att blondinen fastnad. Raggaren gick runt bilen och spände på blondinen bakifrån. Efteråt utbrister han.."Vi raggare har våra knep". Varpå blondinen svarade: Det har vi bögar också.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
05-09-2008, 20:50
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
Bert fick höra på jobbet, att man kan hålla sig längre när man har sex, om man onanerar först. Han tänkte, att det skulle han testa...Men var???Inte på kontoret. Inte hemma. Då kom han på det. Han parkerade bilen på väg hem från jobbet och la sig under bilen och låtsades kolla den. Han blundade och tog fram den och började dra, när han plötsligt hörde röster. Han tänkte att han inte ville gå miste om en orgasm så han fortsatte blunda. Sen hörde han..."detta är polisen vad händer?" -Jag kollar drivaxeln bara sa bert och fortsatte blunda och dra. Då kanske du skall kolla bromsarna också sa polisen...Bilen rullade iväg för fem minuter sedan...
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
05-09-2008, 21:35
|

Medlem

|
 Dom var bra Pejjan!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|