| |
|
  |
Fräckisar, inte för de som är känsliga... |
|
|
|
|
13-09-2008, 18:10
|

Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem nr: 7 292

|
Fredrik och Maria hade just gift sig, men hade inte råd med en ordentlig smekmånad, så de åkte hem till Fredriks föräldrar för den första natten tillsammans. På morgonen kom Sebastian, Fredriks lillebror, ner till köket där deras mamma stod och lagade frukost. På väg ut genom dörren för att gå till skolan frågade han om Fredrik och Maria var uppe än? - Nej, svarade mamman. - Vet du vad jag tror, frågade Sebastian? Mamman svarade reptilsnabbt: - Jag är inte intresserad av att veta vad du tror. Iväg till skolan nu! Sebastian kom sedan hem för att äta lunch och frågade på nytt: - Är Fredrik och Maria uppe än? - Nej, svarade mamman. - Vet du vad jag tror, frågade Sebastian? - Det spelar ingen roll vad du tror, sa mamman. Ät och stick iväg till skolan nu! Efter skolan frågade Sebastian ännu en gång: - Mamma, är Fredrik och Maria uppe än? - Nej, svarade mamman. - Vet du vad jag tror, frågade Sebastian? Mamman, som nu började bli ganska irriterad, svarade: - Ja, men ok. Berätta då för mig vad det är du tror. - Jo, sent i går kväll kom Fredrik in till mig för att hämta vaselinet och jag tror jag gav honom mitt modellim.
--------------------
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
|
|
|
|
|
|
|
|
13-09-2008, 18:48
|

Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250

|
--------------------
Camilla zon 2-3
Ett gott skratt förlänger munnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
14-09-2008, 10:50
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
- Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen. - Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar. - Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med farbror Bosse. Efter en kort paus säger Gunnar: - Men du har ingen farbror Bosse, vännen! - Jo det har jag, och han är uppe i sovrummet med mamma! - Okej då. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ned luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och farbror Bosse att min bil precis körde upp på garageuppfarten. - Okej pappa!
Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen.
- Jag gjorde som du sa pappa. - Och vad hände? - Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan. Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt. - Åh herregud! Farbror Bosse då? - Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han verkade jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den. Han slog i botten och ligger där utan att röra sej.
Efter en lång paus säger Gunnar:
- Swimmingpool? Ursäkta men då har jag ringt fel nummer.
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
14-09-2008, 11:00
|

Medlem
Antal inlägg: 6 295
Medlem nr: 11 365

|
OJ DÅ!
--------------------
Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi) cancer.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
14-09-2008, 14:44
|

Medlem
Antal inlägg: 1 197
Medlem nr: 4 816

|
Skön historia Biggan
--------------------
[reklam] Hej [/reklam]
|
|
|
|
|
|
|
|
14-09-2008, 17:29
|

Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem nr: 18 530

|
Det var tre handelsresande som kom till Mora. Dom skulle stanna där och övernatta. Detta var under samma tid som vasaloppet, så av förklarliga var det svårt att få tag i rum. Det enda som fanns att uppbringa i hela Mora var ett rum med en dubbelsäng. De tre handelsresanden hade inget annat val än att ta rummet. Dom gick och lade sig i sängen, en på högra sidan, en på vänstra och en i mitten. Dom var ganska trötta och somnade ganska snart. Det blev morgon och de vaknade upp, då sa mannen som hade legat på högra kanten. - Jag hade en underbar dröm inatt! - Jaså, vad drömde du då?, frågade dom andra. - Jo, jag drömde att jag älskade med Cindy Crawford. - Vad lustigt, sa mannen som hade legat på den vänstra kanten, jag hade en liknande underbar dröm. Fast jag drömde att jag älskade med Claudia Schiffer. Mannen som hade legat i mitten sa inget, men de bägge andra frågade honom: - Men du då, drömde inte du något? - Äsch, det var inget märkvärdigt. - Jomen säg nu då vad du drömde. - Nää, det är inget att prata om. - Jamen kom igen nu då och säg vad det var! - Jo, jag drömde att jag var med i vasaloppet. - Vad spännande, hur gick det då? - Jodå det gick bra, jag ledde under en stor del av loppet. Men när jag kom fram till Risberg, så av någon anledning slaknade stavarna..!
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
14-09-2008, 17:42
|

Medlem

|
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
14-09-2008, 19:50
|

Medlem

|
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
15-09-2008, 14:39
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
När en val får utlösning, sprutar den ut 400 liter sperma... Men endast 10% kommer in i partnen, alltså 360 liter val sperma flyter ut i havet, varje gång en val får utlösning... Och du undrar varför vattnet är så salt?
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
15-09-2008, 20:28
|

Medlem
Antal inlägg: 1 228
Medlem nr: 5 153

|
CITAT (Ralf @ 15-09-2008, 15:39)  När en val får utlösning, sprutar den ut 400 liter sperma... Men endast 10% kommer in i partnen, alltså 360 liter val sperma flyter ut i havet, varje gång en val får utlösning... Och du undrar varför vattnet är så salt? Inte nu längre!
--------------------
Erfarenhet är värdelöst, du har den alltid strax efter att du behövde den.
|
|
|
|
|
|
|
|
16-09-2008, 11:31
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
Så var det mannen och kvinnan som älskade med varandra, och plötsligt hör de ett ljud från hallen. " Det är min man!", utbrister kvinnan bestört. Mannen kastade sig ut genom fönstret, men hann inte få med sig sina kläder. Han stod utanför huset bland buskarna en stund och funderade hur han skulle ta sig därifrån. Till råga på allt så började det regna också. Då kom det ett gäng joggare förbi så han hoppade in bland dem. Efter en stund frågar en av joggarna: "Brukar du alltid jogga naken?" Och mannen svarade att det gjorde han. Efter ett tag till så frågar joggaren igen: "Brukar du alltid ha kondom på dig också?" "Nej, bara när det regnar..."
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
16-09-2008, 12:42
|

Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409

|
CITAT (sommarhumla @ 15-09-2008, 18:23)  En liten ekorre var lite pilsker en dag, men det fanns ju ingen annan ekorre i närheten. Han mötte en hare och frågade: - Kåt eller? Haren svarade: - Är du knäpp eller? Jag är ju en hare, det går ju inte. Ekorren gick vidare. Mötte ett rådjur. Och frågade: - Kåt eller? Rådjuret svarade: - Går ju inte fattar du väl jag är ju ett rådjur. Ekorren började bli lite nedslagen. Men då mötte han en björn och frågade: - Kåt eller? Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen men egentligen inte på en ekorre, men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa kör till då. Det skulle väl snart vara avklarat. Men just som ekorren skulle till att köra in den så råkade björnen trampa på en humla som stack honom naturligtvis. Och björnen skrek högt. - Aooooo!!! Då kikade ekorren fram lite försynt och sa: - Första gången eller..?
--------------------
Zon 1 Simrishamn
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2008, 13:25
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
Evert, 8 år, satt på polisstationen - han hade rymt hemifrån. Polisen frågade varför han rymt?
Evert svarade: 'Innan jag somnade igår kväll, hörde jag hur mamma och pappa var väldigt bekymrade över hur räntan på huslånet skulle kunna betalas . Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum, där jag hörde pappa stönande säga: 'Jag drar mig ur' .
Mamma stönande svara: 'Vänta lite så kommer jag också ...'
-Så då tänkte jag att det var ingen ide att stanna kvar ensam och ta hand om betalningarna, jag är ju bara 8 år!
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2008, 17:29
|

Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem nr: 18 530

|
En man skulle resa bort på kurs, men för att försäkra sig om att frun inte skulle vara otrogen köpte han henne en dildo. Han köpte en magisk voodo-dildo som man bara behövde tala om vart den skulle, så var den direkt där och vibrerade. Kvinnan blev överlycklig och sa: - Voodo-dildo, in i min mus! Hon fick orgasm efter orgasm. Men på morgonen när hon sa: - Voodo-dildo, ut ur min mus! ...så lydde den inte. Den kunde bara ta emot fyra kommandon från en och samma person, men det visste inte frun. Hon åkte genast till sjukhuset för att få hjälp. Hon körde dock för fort och blev stoppad av polisen. När han frågade varför hon körde så fort svarade hon: - Jag har en voodo-dildo mellan benen som jag måste få ut! Polisen började garva där han stod framåtlutad och sa: - Det var den sämsta ursäkt jag någonsin hört! Voodo-dildo?!... in my ass....!
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|