| |
|
  |
Fräckisar, inte för de som är känsliga... |
|
|
|
|
09-10-2008, 00:14
|

Medlem
Antal inlägg: 1 762
Medlem nr: 6 663

|
CITAT (Red Top @ 08-10-2008, 10:24)  En dam kommer in i en zoo-affär för att köpa ett djur till sina döttrar.
Efter att ha gått runt lite ser hon en papegoja och bestämmer sej för att köpa den.
Expediten säger att den hade tidigare bott på en bordell, så man vet aldrig vad för slags snuskigheter den kan vräka ur sig.
Kvinnan bryr sig inte om den saken, hon är inte känslig och hennes döttrar är gamla nog för att tåla ett par fula ord.
När hon sen kommer hem med den och tar av duken över buren så säger papegojan:
- Wow! Ett nytt bordellhus! Ny bordellmamma!!
Kvinnan tar inte illa upp, utan skrattar bara. Sen kommer döttrarna hem och då säger papegojan:
- Wow! Ett nytt bordellhus, med ny bordellmamma och nya horor!
Döttrarna blir först lite förvånade men skrattar sedan.
När maken kommer hem säger papegojan:
- Wow! Ett nytt bordellhus, med ny bordellmamma och nya horor, men samma gamla kunder! [attachment=25440:28303Noa...ch13_med.jpg] Ops...
--------------------
I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
09-10-2008, 07:36
|

Medlem
Antal inlägg: 3 234
Medlem nr: 4 038

|
Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina söner medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.
Den första mannen sa: - Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik att han gav sin vän ett hus gratis.
Den andra mannen sa: - Min son är bilförsäljare och delägare i firman. Han är så framgångsrik att han gav sin vän en ny Mercedes gratis.
Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa: - Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin vän en hel aktieportfölj.
När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga gruppen sa en av männen: - Vi står precis och pratar om våra söner.
Hur står det till med din grabb? Den fjärde mannen svarade:
- Min son är bög och jobbar som strippdansör på en gaybar.
De övriga tre tystnade. - Jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar som, strippa, fortsatte den fjärde, men han verkar ha det bra ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en splitterny Mercedes och en aktieportfölj.
--------------------
Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.
|
|
|
|
|
|
|
|
09-10-2008, 11:00
|

Medlem
Antal inlägg: 6 295
Medlem nr: 11 365

|
CITAT (Boxer @ 09-10-2008, 08:36)  Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina söner medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.
Den första mannen sa: - Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik att han gav sin vän ett hus gratis.
Den andra mannen sa: - Min son är bilförsäljare och delägare i firman. Han är så framgångsrik att han gav sin vän en ny Mercedes gratis.
Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa: - Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin vän en hel aktieportfölj.
När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga gruppen sa en av männen: - Vi står precis och pratar om våra söner.
De övriga tre tystnade. - Jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar som, strippa, fortsatte den fjärde, men han verkar ha det bra ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en splitterny Mercedes och en aktieportfölj.
--------------------
Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi) cancer.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
09-10-2008, 22:29
|

Medlem

|
En dag då lille Pelle inte kom till skolan för att hans föräldrar skulle åka bort, så ringde fröken och pratade med Pelles mamma. - Varför kom inte Pelle till skolan idag. - Jo, för att han är ledsen över att vi ska åka bort. - Men jag kan sitta barnvakt, menade fröken. Dom kom överens om det, och på kvällen undrade Pelle om han fick sova i samma säng som fröken, och det fick han. - Får jag ha min tumme i din navel, frågade Pelle. - Visst, men, det där är inte min navel. - Det är inte min tumme heller.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
10-10-2008, 05:26
|

Medlem
Antal inlägg: 1 228
Medlem nr: 5 153

|
CITAT (Boxer @ 09-10-2008, 08:36)  Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina söner medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.
De övriga tre tystnade. - Jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar som, strippa, fortsatte den fjärde, men han verkar ha det bra ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en splitterny Mercedes och en aktieportfölj. Min sorts humor!
--------------------
Erfarenhet är värdelöst, du har den alltid strax efter att du behövde den.
|
|
|
|
|
|
|
|
12-10-2008, 19:23
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
Och så var det bonden som ej fick till det med sin fru. Enda gången han fick erektion var när ute i skogen och fällde träd. Han frågade en granne vad han skulle göra. Grannen fann på råd och sade -ta med dig ett gevär ut i skogen , och nästa gång när du är redo för frugan, då skjuter du ett skott och då hör frugan det och kommer springandes. Sen gick det några månader o grannen frågade -nå hur gick det med frugan? -hon är död. -död?? -ja hon sprang ihjäl sig under älgjakten.
Redigerat av Ralf: 12-10-2008, 19:27
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
13-10-2008, 12:43
|

Medlem

|
Bonden och drängen skulle plöja en åker då bonden kommer på att han glömt stövlarna hemma. Han skickar då drängen att hämta dem. När han kommer hem mötar han pigan, och säger till henne: - Bonden sa att jag skulle pippa dig. - Jaha! Svarade pigan och så gjorde dom det. Drängen gick sedan in i köket och mötte bondmoran. - Bonden sa att jag skulle pippa dig. - Nähe, det kan han ju inte ha sagt. Drängen ropade då åt bonden: - Ska jag ta ena? - Nej för faan, ta båda!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
13-10-2008, 13:37
|

Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250

|
Nämen Eva-Helene då  Edit ett e
Redigerat av Chamomille: 13-10-2008, 13:39
--------------------
Camilla zon 2-3
Ett gott skratt förlänger munnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
13-10-2008, 18:52
|

Medlem
Antal inlägg: 776
Medlem nr: 7 076

|
--------------------
Felicia, glad odlare i Zon 7
|
|
|
|
|
|
|
|
13-10-2008, 19:06
|

Medlem
Antal inlägg: 776
Medlem nr: 7 076

|
En 85 årig man gick till doktorn och ville göra ett spermatest. Doktorn gav mannen en burk och bad honom komma tillbaka dagen därpå med ett prov. Nästa dag kom mannen tillbaka och gav läkaren burken. - Den är ju tom sa läkaren. Vad hände? - Jo doktorn. Det är så här. Först försökte jag med högra handen, inget hände. Sen tog jag vänster. Fortfarande inget. Då bad jag frugan om hjälp. Hon försökte med höger och sen vänster. Fortfarande inget. Hon försökte då med munnen. Först med tänderna i och sen utan tänder, fortfarande inget. Vi ringde då på hos grannen Agda, hon är bara 76. Hon försökte också först med båda händerna, sen i armhålan. Hon försökte till och med klämma den mellan knäna, men inget hände. Doktorn var chockad. - Ni kan inte mena allvar! Bad ni verkligen grannen om hjälp? - Jodå, sa den gamle mannen. Och vad vi än försökte med så fick vi inte av locket på burken..
--------------------
Felicia, glad odlare i Zon 7
|
|
|
|
|
|
|
|
13-10-2008, 21:17
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
|
|
|
|
17-10-2008, 12:47
|

Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem nr: 7 292

|
Pojkvännen låg i sängen tillsammans med sin flickvän. Efter ett par minuters tystnad knackade pojkvännen på flickvännens axel och hon vände sig om. - Ska vi ha sex? - Nej, jag ska till gynekologen i morgon och vill vara nogorlunda fräsch, sov nu Pojkvännen vände sig om och försökte sova men efter ytterligare några minuters tystnad knackade han på flickvännens axel igen. - Du? - Ja, vad är det nu? - Du ska väl inte till tandläkaren i morgon?
--------------------
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
|
|
|
|
|
|
|
|
17-10-2008, 12:54
|

Medlem

|
CITAT (Pia L @ 17-10-2008, 13:47)  Pojkvännen låg i sängen tillsammans med sin flickvän. Efter ett par minuters tystnad knackade pojkvännen på flickvännens axel och hon vände sig om. - Ska vi ha sex? - Nej, jag ska till gynekologen i morgon och vill vara nogorlunda fräsch, sov nu Pojkvännen vände sig om och försökte sova men efter ytterligare några minuters tystnad knackade han på flickvännens axel igen. - Du? - Ja, vad är det nu? - Du ska väl inte till tandläkaren i morgon?
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
17-10-2008, 13:46
|

Medlem

|
Mannen till sin fru - Har du tatuerat en sol på musen??!! - Ja, du har ju klagat på vädret hela sommaren, nu kan du ligga och lapa sol hela vintern.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
17-10-2008, 14:58
|

Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409

|
CITAT (Eva-Helene @ 13-10-2008, 13:43)  Bonden och drängen skulle plöja en åker då bonden kommer på att han glömt stövlarna hemma. Han skickar då drängen att hämta dem. När han kommer hem mötar han pigan, och säger till henne: - Bonden sa att jag skulle pippa dig. - Jaha! Svarade pigan och så gjorde dom det. Drängen gick sedan in i köket och mötte bondmoran. - Bonden sa att jag skulle pippa dig. - Nähe, det kan han ju inte ha sagt. Drängen ropade då åt bonden: - Ska jag ta ena? - Nej för faan, ta båda!
--------------------
Zon 1 Simrishamn
|
|
|
|
|
|
|
|
17-10-2008, 18:42
|

Medlem

|
Hmm...jag vet inte om den här platsar i roliga historier eller fräckisar, så jag tar den här för säkerhets skull.
En man kom in på en bar, lutade sig över bardisken för att beställa en dubbel, och sade sedan till bartendern:
'Jag är så förbannad!'
'Jaså? Vad har hänt?' frågade bartendern artigt.
'Jo, jag träffade en vacker kvinna, som bjöd med mig hem till sig. Vi klädde av oss och hoppade i sängen, och skulle precis börja älska då hennes förbannade man kommer hem. Därför var jag tvungen att hoppa ut genom fönstret, och hänga på fingertopparna från kanten.'
'Oj, jobbigt!' sa bartendern medlidsamt.
'Precis, men det är inte vad som gjorde mig riktigt upprörd', fortsatte gästen.
'När hennes man kom in i rummet sade han 'Toppen, du är redan naken! Jag ska bara slå en sjua', och jävlar om den late fan inte pissade ut genom fönstret, rätt i huvudet på mig?'
'Usch!' Bartendern skakade på huvudet. 'Inte konstigt att du är på dåligt humör.'
'Ja, men då har du ändå inte hört vad som verkligen, verkligen, irriterade mig. Sedan tvingades jag lyssna på deras stönanden, och då de var färdiga kastade mannen ut sin kondom genom fönstret. Och var landar den? På MIN jävla panna!'
'Fan, det var verkligen för jävligt!' sa bartendern.
'Åh, jag är inte färdig. Du förstår, vad som verkligen gjorde mig förbannad var när mannen behövde skita. Tydligen är deras toalett trasig, så han stack ut röven genom fönstret och släppte lasset rätt i huvudet på mig!'
Bartendern bleknade. 'Nåt sånt skulle verkligen sabba min dag.'
'Visst, visst, visst' fortsatte killen upprört, 'men vet du vad som VERKLIGEN, VERKLIGEN, VERKLIGEN gjorde mig förbannad? Jo, när jag tittade ner, och såg att jag bara hängde en HALVMETER från marken...
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
17-10-2008, 18:50
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
CITAT (Pia L @ 17-10-2008, 19:42)  Hmm...jag vet inte om den här platsar i roliga historier eller fräckisar, så jag tar den här för säkerhets skull. En man kom in på en bar, lutade sig över bardisken för att beställa en dubbel, och sade sedan till bartendern:
'Jag är så förbannad!'
'Jaså? Vad har hänt?' frågade bartendern artigt.
'Jo, jag träffade en vacker kvinna, som bjöd med mig hem till sig. Vi klädde av oss och hoppade i sängen, och skulle precis börja älska då hennes förbannade man kommer hem. Därför var jag tvungen att hoppa ut genom fönstret, och hänga på fingertopparna från kanten.'
'Oj, jobbigt!' sa bartendern medlidsamt.
'Precis, men det är inte vad som gjorde mig riktigt upprörd', fortsatte gästen.
'När hennes man kom in i rummet sade han 'Toppen, du är redan naken! Jag ska bara slå en sjua', och jävlar om den late fan inte pissade ut genom fönstret, rätt i huvudet på mig?'
'Usch!' Bartendern skakade på huvudet. 'Inte konstigt att du är på dåligt humör.'
'Ja, men då har du ändå inte hört vad som verkligen, verkligen, irriterade mig. Sedan tvingades jag lyssna på deras stönanden, och då de var färdiga kastade mannen ut sin kondom genom fönstret. Och var landar den? På MIN jävla panna!'
'Fan, det var verkligen för jävligt!' sa bartendern.
'Åh, jag är inte färdig. Du förstår, vad som verkligen gjorde mig förbannad var när mannen behövde skita. Tydligen är deras toalett trasig, så han stack ut röven genom fönstret och släppte lasset rätt i huvudet på mig!'
Bartendern bleknade. 'Nåt sånt skulle verkligen sabba min dag.'
'Visst, visst, visst' fortsatte killen upprört, 'men vet du vad som VERKLIGEN, VERKLIGEN, VERKLIGEN gjorde mig förbannad? Jo, när jag tittade ner, och såg att jag bara hängde en HALVMETER från marken...
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
|
|
|
|
24-10-2008, 22:52
|

Medlem

|
Vet ni varför killar gillar tjejer med en trång mus och stora tuttar? För de har en liten pitt och är stora i käften.
Redigerat av Chamomille: 25-10-2008, 00:01
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|