| |
|
  |
Fräckisar, inte för de som är känsliga... |
|
|
|
|
15-07-2010, 16:52
|

Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250

|
Den finska krigaren Janne var hemma på permission från vinterkriget för första gången på ett år. Han springer upp mot huset, sparkar av sig kläderna och sätter igång att älska med sin fru Sirppa så det sjunger om det. Dom håller på hela fredagen och lördagen, äter lite och fortsätter flera dagar till. Efter en veckas vild älskog i sängen lägger sig Janne på rygg, tänder en cigarett och säger - Jo tu Sirppa, i morkon är tet sista konken tu ser mig på en vekka. Hustrun skriker ut sin förtvivlan -Men Janne! Ska tu tillpaka till kriket retan? Janne drar ett djupt ploss från cigaretten och svarar - Nej för tusan kvinna! Nu ska jag nulla dig pakifrån.
--------------------
Camilla zon 2-3
Ett gott skratt förlänger munnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
15-07-2010, 16:54
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
CITAT (Chamomille @ 15-07-2010, 17:52)  Den finska krigaren Janne var hemma på permission från vinterkriget för första gången på ett år. Han springer upp mot huset, sparkar av sig kläderna och sätter igång att älska med sin fru Sirppa så det sjunger om det. Dom håller på hela fredagen och lördagen, äter lite och fortsätter flera dagar till. Efter en veckas vild älskog i sängen lägger sig Janne på rygg, tänder en cigarett och säger - Jo tu Sirppa, i morkon är tet sista konken tu ser mig på en vekka. Hustrun skriker ut sin förtvivlan -Men Janne! Ska tu tillpaka till kriket retan? Janne drar ett djupt ploss från cigaretten och svarar - Nej för tusan kvinna! Nu ska jag nulla dig pakifrån.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
15-07-2010, 17:00
|

Medlem

|
Varning! Om någon knackar på din dörr och säger att dom har fästingkontroll och ber dig ta av dig kläderna och dansa med armarna upp, gör inte det! Det är en bluff! De vill bara se dig naken.
Jag önskar att jag hade fått detta messet igår. Jag känner mig så jäkla dum....
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
15-07-2010, 17:26
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
|
|
|
|
16-08-2010, 12:22
|

Medlem
Antal inlägg: 5 511
Medlem nr: 1 130

|
Fyra herrar var och ute spelade golf. Tre av männen började prata om sina söner medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.
Den första mannen sa: - Min son är bilförsäljare och delägare i firman. Han är så framgångsrik att han gav sin bäste vän en ny Mercedes - gratis.
Den andra mannen sa: - Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik att han gav sin bäste vän ett hus - gratis!
Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa: - Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin bäste vän en hel aktieportfölj värd en miljon - gratis.
När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga gruppen sa en av männen: - Vi står precis och pratar om våra söner. Hur står det till med din grabb?
Den fjärde mannen svarade: - Min son är bög och jobbar som strippdansör på en gaybar.
De övriga tre tystnade.....
- Jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar som strippa, fortsatte den fjärde, men han verkar ha det bra ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en splitterny Mercedes, en villa och en aktieportfölj värd en miljon!!!
b
--------------------
Gammelnalle  "Den som ställer många frågor, ökar mångas visdom." Kongolesiskt ordspråk
|
|
|
|
|
|
|
|
16-08-2010, 13:13
|

Medlem

|
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
22-08-2010, 10:48
|

Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199

|
....
Bifogade miniatyrbild(er)
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
23-08-2010, 08:34
|
Medlem
Antal inlägg: 1 222
Medlem nr: 9 850

|
Pekka kommer hem ifrån vinterkriget och vart intervjuat av en reporter.
Vad var det första du gjorde när du kom hem? Jag knullade! Vad vart det andra du gjorde när du kom hem? Jag knullade igen Vad var det tredje du gjorde när du kom hem? Tog av mig skidorna!
|
|
|
|
|
|
|
|
23-08-2010, 09:39
|

Medlem

|
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
23-08-2010, 09:50
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
|
|
|
|
23-08-2010, 10:37
|

Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem nr: 18 530

|
En tonåring kommer in till doktorn: - Jag tror jag har ett problem... En av mina pungkulor har blivit blå. Doktorn undersöker honom noggrant och drar slutsatsen att han kommer dö om inte testikeln opereras bort. - Är du galen!? Hur kan du bara säga att du ska göra en sån sak? Jag är för fan bara 19 år! Doktorn replikerar med det starka argumentet: - Vill du dö? Killen går med på att operera bort den blåa testikeln. Efter två veckor är han dock tillbaks igen. - Hrm... eh.. Jo jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta... men den andra kulan har blivit blå den också. Ännu en gång svarar doktorn med att han kommer att dö om han inte skär bort även denna. Ynglingen tvekar, men går till sist med på att ta bort den, eftersom han trots allt kommer att dö om han inte gör det. Efter att ha varit testikellös i två veckor kommer han en tredje gång in till doktorn. - Jag tror att det är ett allvarligt fel på mig. Nu är min penis blå! - Ja, du vet vad som gäller... - Men... hur kissar jag då? - Tänk inte på det. Vi installerar bara ett plaströr. Det kommer inte att bli några som helst problem.
Kort och gott, hans penis opereras bort och doktorn tror sig ha löst alla problem. Men efter ett tag kommer killen åter in på doktorns kontor. Väldigt argt ryter han: - Hörrö du!!! Nu är ju det där förbannade plaströret också blått!! - Ööhhh, va?!?! svarar doktorn, aningens förvånad. - Kan du svara mig vad faan som menas med detta!! skriker den könlösa killen. Doktorn undersöker nu mannen ännu noggrannare, och säger: - Hmmmm, jag tror att det är jeansen...
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
25-08-2010, 17:37
|

Medlem

|
En gynekolog ville byta yrke och gick till arbetsförmedlingen och fick jobb som målare. Efter en månad gick målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade om dom hade några fler gynekloger som ville ha arbete? Varför just en gynekolog frågade arbetsförmedlaren? Jo, sa målarbasen, en gång skulle en tant ha hallen ommålad men hon var inte hemma, tror du inte att den där gynekologen målade alltihopa genom postlådan.
--------------------
Camilla zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
03-09-2010, 19:55
|

Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110

|
Lilla Elin och mormor Ester såg tillsammans ett TV-program som handlade om växthuseffekten. Speciellt talades det om ozonhålet som ser ut att bli större för varje år. När programmet var slut var det så dags för veckans bastubad. Efter bastu och dusch står de båda och torkar sig omsorgsfullt. Mormor Ester smörjer sig med olika krämer och oljor här och där. Efter att mormor Ester hade sprayat sig i håret och under armarna utbrister lilla Elin: - Men mormor glöm ej ozonhålet. Mormor Ester svarar: - Nej lilla vän, men där får det räcka med en våt trasa.
|
|
|
|
|
|
|
netha
|
03-09-2010, 20:00
|
Gäster

|
 CITAT (sommarhumla @ 23-08-2010, 10:14)  En man och en kvinna var ute på söndagsutflykt i bilen. Efter ett tag passerade de en hage, där tjuren höll på för fullt med en ko. Kvinnan: - Hur kan tjuren veta att kon vill? - Jo, svarade mannen, det känner tjuren på lukten. Lite senare körde de förbi en hage med får, där baggen roade sig med en av tackorna. Kvinnan frågade igen: - Men hur vet baggen att hon vill? - Ja det är samma där, sa mannen, det känner han på lukten. De kör vidare under tystnad. En stund senare tittar kvinnan på mannen och säger: - Du är täppt i näsan idag va?  CITAT (Eva i Skåne @ 03-09-2010, 20:55)  Lilla Elin och mormor Ester såg tillsammans ett TV-program som handlade om växthuseffekten. Speciellt talades det om ozonhålet som ser ut att bli större för varje år. När programmet var slut var det så dags för veckans bastubad. Efter bastu och dusch står de båda och torkar sig omsorgsfullt. Mormor Ester smörjer sig med olika krämer och oljor här och där. Efter att mormor Ester hade sprayat sig i håret och under armarna utbrister lilla Elin: - Men mormor glöm ej ozonhålet. Mormor Ester svarar: - Nej lilla vän, men där får det räcka med en våt trasa.
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 17:25
|

Medlem
Antal inlägg: 5 153
Medlem nr: 18 530

|
Det var två göteborgare som var på besök i Stockholm. Efter två dagar i huvudstaden hade de båda gjort slut på sina pengar. När de skulle åka tåg hem visste de inte hur de skulle betala. Då sa den ene: - Vi spelar blinda! När konduktören kom för att kolla biljetten, så sträckte den ene fram 2 st biobiljetter. Konduktören sa: - Dessa kan ni inte åka med. - Hrm... Vi är båda blinda och bad en pojke fixa tågbiljetter till oss. Dessa var vad vi fick. Konduktören tittade misstänksamt på de båda göteborgarna och sa: - Låt gå för den här gången då. Konduktören gick därefter in i nästa kupe, där det satt en riktigt läcker tjej. Han bad henne göra en tjänst, nämligen gå in och visa brösten för de "blinda" passagerarna. - Jag tror nämligen inte att de är blinda... - Inga problem, visst kan jag det! Hon gick in till männen, drog upp tröjan och lät brösten guppa ut. Coola, som Göteborgare faktiskt är, rörde de inte en min. - Nej du, nog är de blinda! sa tjejen när hon kom tillbaka till konduktören. - Jag HATAR gratisåkare i mitt tåg! Om du går in och visar lite mer, så får du åka gratis! - Självklart! Så tjejen gick in till göteborgarna igen, drog ner byxorna och blottade hela sitt kön, varpå den ena mannen sa: - Nu börjar vi närma oss Götet för nu börjar det lukta fesk......
--------------------
------------------------------------ "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig" (Mae West) peter pan.gif blaratta.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 17:56
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (sommarhumla @ 17-09-2010, 18:25)  Det var två göteborgare som var på besök i Stockholm. Efter två dagar i huvudstaden hade de båda gjort slut på sina pengar. När de skulle åka tåg hem visste de inte hur de skulle betala. Då sa den ene: - Vi spelar blinda! När konduktören kom för att kolla biljetten, så sträckte den ene fram 2 st biobiljetter. Konduktören sa: - Dessa kan ni inte åka med. - Hrm... Vi är båda blinda och bad en pojke fixa tågbiljetter till oss. Dessa var vad vi fick. Konduktören tittade misstänksamt på de båda göteborgarna och sa: - Låt gå för den här gången då. Konduktören gick därefter in i nästa kupe, där det satt en riktigt läcker tjej. Han bad henne göra en tjänst, nämligen gå in och visa brösten för de "blinda" passagerarna. - Jag tror nämligen inte att de är blinda... - Inga problem, visst kan jag det! Hon gick in till männen, drog upp tröjan och lät brösten guppa ut. Coola, som Göteborgare faktiskt är, rörde de inte en min. - Nej du, nog är de blinda! sa tjejen när hon kom tillbaka till konduktören. - Jag HATAR gratisåkare i mitt tåg! Om du går in och visar lite mer, så får du åka gratis! - Självklart! Så tjejen gick in till göteborgarna igen, drog ner byxorna och blottade hela sitt kön, varpå den ena mannen sa: - Nu börjar vi närma oss Götet för nu börjar det lukta fesk......
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
23-09-2010, 20:28
|

Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199

|
Det var två bröder, tvillingar, som satt på ett ålderdomshem. Båda två var väldigt gamla och virriga. En dag när sköterskan gick sin dagliga rond och besökte den första brodern satt han och luftkörde en bil. Sköterskan frågade undrande: - Vad är det du gör egentligen? - Jag är i Norge och kör VM i rally! Sköterskan: - Jaha okej. Så gick hon iväg för att gå in till den andra brodern. När hon kom in dit satt han och runkade, så hon kunde inte låta bli att fråga: - Vad i helsike håller du på med!? - Jo, jag knullar brorsans fruga medan han är i Norge och kör VM i rally...
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
23-09-2010, 21:12
|
Medlem
Antal inlägg: 3 185
Medlem nr: 24 333

|
Jag kommer liksom inte ihåg om jag skrivit denna historia förut.....
3 rynmkiga gamla gubbar sitter på en bänk utanför ålderdomshemmet, när en reporter från närradion kommer och hälsar på.
"-Hej, farbror! Ni är ju gammal, vilka knep har ni, att ge oss yngre, för att bli lika gammal som ni?" "-Jag är 95, och ser jag äldre ut än 85? Jag har aldrig i hela mit liv tagit en droppe brännvin! Därför har jag blivit så gammal!" "-Aha, det var ju ett bevis...! Och ni farbror, hur har ni burit er år för att bli så gammal?" "-Hehe, brännvin har jag använt sparsamt, men tobak - se det är ett fördärv! Jag har inte rökt en enda cigarett i hela mitt liv, och det är 94 år det på söndag!" "-Jesses det är starka levnadsregler det. Och ni herrn! "-Hoho, jag har levt rövare jag! Brännvin, snus, cigarrer och fruntimmer varenda dag. Livet är härrrligt!" "-...och hur gammal är ni?" "-Fyller 48 om 2 månader...!"
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|