Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

30 sidor V  « < 25 26 27 28 29 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Fräckisar, inte för de som är känsliga...
          sommarhumla
          Inlägg 31-10-2010, 15:49
          Länk hit: #521

Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem nr: 18 530

När lille Emil en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att där stod mamma och drog fram och tillbaks pappas snopp. Emil undrade på barns vis vad det var som föregick. Hans mor fann sig snabbt och svarade:
          - Jo du förstår pappa har blivit lite rund om magen den sista tiden så jag släpper bara ut lite luft ur honom. Fadern log generat men var lättad över hustruns kvicka svar.
          - Det är ingen poäng med det, sa Emil, så fort du åkt iväg till jobbet kommer grannkärringen och blåser upp honom igen.

--------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-10-2010, 16:59
          Länk hit: #522

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (sommarhumla @ 31-10-2010, 15:49) *
          När lille Emil en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att där stod mamma och drog fram och tillbaks pappas snopp. Emil undrade på barns vis vad det var som föregick. Hans mor fann sig snabbt och svarade:
          - Jo du förstår pappa har blivit lite rund om magen den sista tiden så jag släpper bara ut lite luft ur honom. Fadern log generat men var lättad över hustruns kvicka svar.
          - Det är ingen poäng med det, sa Emil, så fort du åkt iväg till jobbet kommer grannkärringen och blåser upp honom igen.

tummenupp.gif rotfl.gif

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          sommarhumla
          Inlägg 31-10-2010, 17:26
          Länk hit: #523

Medlem

Fred och hans unge son var ute på en promenad när de passerade ortens glädjehus.
          - Vad är det för ställe, frågade pojken.
          - Nja, dit går man om man vill ha valuta för pengarna, svarade pappan undvikande.
          Nästa dag fick grabben sin veckopeng. Han gick raka vägen till huset och knackade på.
          En dam öppnade och undrade vad en sådan liten herre ville.
          - Jag vill ha valuta för pengarna, svarade han.
          Damen kunde kunde inte annat än le och bjöd in honom i köket där han fick tre mackor och en kopp choklad.
          Väl hemkommen frågade pappan var sonen varit.
          - Jag var varit i det där huset, pappa. Men jag klarade bara av två. Den sista orkade jag bara nafsa lite på skinkan!

Edit: Bytt fräckis...

Redigerat av sommarhumla: 31-10-2010, 17:34

--------------------
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 03-11-2010, 12:48
          Länk hit: #524

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

En tjock bonde hade problem att tillfredsställa sin fru.

Han beklagar sig inför en vän och menar att han blir
          för varm och svettig för att hålla på tills frun kommit.
          Han får då rådet att låta en av drängarna stå och fläkta när dom har sex.
          Nästa gång det är dags för sex kallar han in en
          storvuxen, mörkhyad dräng i sängkammaren.
          Bonden bestiger frun och drängen står bredvid och fläktar. Trots fläktandet blir bonden för varm och svettig och frun är helt oberörd.
          Mannen beordrar då drängen att byta plats med honom. Drängen gör som han blir tillsagd och fruns reaktion låter inte vänta på sig.
          Hon stönar och kvider och får orgasm efter orgasm.
          Då säger bonden: Fattar du nu hur man ska fläkta drängjävel?

Citera
          Malvia
          Inlägg 03-11-2010, 13:21
          Länk hit: #525

Medlem
          Antal inlägg: 1 494
          Medlem nr: 4 410

rotfl.gif

Vet inte om denna varit med förut, men...........

Kineseren ringte til sjefen: Me sick, not come to work.
          Sjefen: When i'm sick, i have sex with my wife, try it.
          Kineseren ringer 3 timer senere: Me try, feel much better now. You have nice house.....

--------------------
          MVH / Malvia - södra Uppland - zon 4 (3)
          ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
          Be om råd men bestäm själv

Citera
          Chamomille
          Inlägg 03-11-2010, 14:32
          Länk hit: #526

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

rotfl.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          sommarhumla
          Inlägg 07-11-2010, 16:39
          Länk hit: #527

Medlem

En liten pojke var på en nudiststrand med sina föräldrar. Pojken frågade sin far:
          - Far, varför har några snoppen upp och andra ner?
          Pappan blev paff, men fick en ide och sa:
          - Jo, de som har den upp är rika och de som har den ner är fattiga.
          - Okej, sa pojken.
          Efter ett tag frågar pappan:
          - Har du sett mamma?
          - Ja, hon pratar med en fattig man som plötsligt blev rik och nu håller hon på och pumpar honom på pengar.

--------------------
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 11-11-2010, 15:15
          Länk hit: #528

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Det är en helt vanlig veckodag. En tjej är ensam hemma och hennes man är på jobbet. Det ringer på dörren och hon går för att öppna. Ute i trappuppgången står en man, kanske något år äldre än henne. Han
          ser lugn och trevlig ut absolut inte konstig eller avvikande ut på något sätt. Han säger inget så hon öppnar med ett:
          - Ja...?
          Han harklar sig och säger:
          - Jo, jag kommer nu att ställa en fråga som kan verka väldigt konstig! Innan jag ställer den vill jag bara berätta att jag inte är ute efter att skada dig eller på något sätt vara dum. Det är en helt vanlig fråga! Jag tänker ställa den och sedan gå... Du behöver inte svara på den nu. Om du inte gör det nu så återkommer jag exakt klockan 17:00 i eftermiddag och ställer samma fråga igen. Då kommer jag att kräva ett svar!
          Hon skruvar lite på sig och känner en stark olustkänsla men han ser verkligen inte hotfull ut. Snarare väldigt förvirrad så hon säger:
          - Öhm... Jaha!?!
          - Här kommer frågan! Har du en fitta?
          Hon börjar flacka med blicken och ser då väldigt rädd ut vilket mannen uppmärksammar. Han säger då:
          - Jag ser att du är blev rädd och orolig. Det vill jag verkligen inte att du ska vara! Jag ber så mycket om ursäkt! Jag kommer dock tillbaka klockan 17:00 och ställer frågan igen, sade han och gick sin väg.
          Hon smällde igen dörren fortare än någonsin och skyndade sig till telefonen. Hon ringde sin man och berättade allt som hänt och naturligtvis att pervot skulle komma tillbaka klockan 17.
          Mannen, som var av den litet tuffare skolan, lovade att skynda sig hem och till och med ta med en vän som även han var stor och stark.
          Klockan blev så 17:00 och dörrklockan ljöd.. Precis på slaget, precis som utlovat.
          Maken och makens vän trängde sig nu in för att gömma sig bakom dörren och överrumpla det "perversa psykfallet" som terroriserat hans stackars värnlösa fru.
          Hon som kände sig stärkt och trygg att ha en så stabil uppbackning öppnade tryggt dörren. Där ute i trapphuset stod samme man som tidigare under dagen ställt den konstiga frågan.
          Han såg lika snäll och trevlig ut som tidigare och han sade:
          - Hej! Minns du mig? Jag var förbi tidigare idag och ställde en fråga.
          - Jo, jag kommer ihåg sade hon. Skulle du inte fråga något?
          - Exakt! Nu kräver jag dock ett svar... Har du en fitta?
          Hon kände sig oerhört trygg så hon svarade självsäkert:
          - Jajamensan!!!
          Den äkta mannen var nu så arg att hans knogar vitnade och han var beredd att hoppa fram för att ta hand om puckot. Han kom dock av sig av den okände mannens svar:
          - Så bra! Hur vore det om du använde den någon gång så din man slipper vänsterprassla med min fru?!!!

blush.gif

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 11-11-2010, 15:18
          Länk hit: #529

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Eva i Skåne @ 11-11-2010, 15:15) *
          Det är en helt vanlig veckodag. En tjej är ensam hemma och hennes man är på jobbet. Det ringer på dörren och hon går för att öppna. Ute i trappuppgången står en man, kanske något år äldre än henne. Han
          ser lugn och trevlig ut absolut inte konstig eller avvikande ut på något sätt. Han säger inget så hon öppnar med ett:
          - Ja...?
          - Jo, jag kommer nu att ställa en fråga som kan verka väldigt konstig! Innan jag ställer den vill jag bara berätta att jag inte är ute efter att skada dig eller på något sätt vara dum. Det är en helt vanlig fråga! Jag tänker ställa den och sedan gå... Du behöver inte svara på den nu. Om du inte gör det nu så återkommer jag exakt klockan 17:00 i eftermiddag och ställer samma fråga igen. Då kommer jag att kräva ett svar!
          Hon skruvar lite på sig och känner en stark olustkänsla men han ser verkligen inte hotfull ut. Snarare väldigt förvirrad så hon säger:
          - Öhm... Jaha!?!
          Hon börjar flacka med blicken och ser då väldigt rädd ut vilket mannen uppmärksammar. Han säger då:
          - Jag ser att du är blev rädd och orolig. Det vill jag verkligen inte att du ska vara! Jag ber så mycket om ursäkt! Jag kommer dock tillbaka klockan 17:00 och ställer frågan igen, sade han och gick sin väg.
          Hon smällde igen dörren fortare än någonsin och skyndade sig till telefonen. Hon ringde sin man och berättade allt som hänt och naturligtvis att pervot skulle komma tillbaka klockan 17.
          Mannen, som var av den litet tuffare skolan, lovade att skynda sig hem och till och med ta med en vän som även han var stor och stark.
          Klockan blev så 17:00 och dörrklockan ljöd.. Precis på slaget, precis som utlovat.
          Maken och makens vän trängde sig nu in för att gömma sig bakom dörren och överrumpla det "perversa psykfallet" som terroriserat hans stackars värnlösa fru.
          Hon som kände sig stärkt och trygg att ha en så stabil uppbackning öppnade tryggt dörren. Där ute i trapphuset stod samme man som tidigare under dagen ställt den konstiga frågan.
          - Jajamensan!!!
          Den äkta mannen var nu så arg att hans knogar vitnade och han var beredd att hoppa fram för att ta hand om puckot. Han kom dock av sig av den okände mannens svar:
          - Så bra! Hur vore det om du använde den någon gång så din man slipper vänsterprassla med min fru?!!!

blush.gif

rotfl.gif
          Härlig oväntad upplösning!

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          sommarhumla
          Inlägg 11-11-2010, 19:52
          Länk hit: #530

Medlem

Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar. När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega lappgubben Sampo stå och våldta en ren...
          - Vo gör tu Sampo, frågade Kyrpi.
          - Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att Voltaren pruka hjälpa...

--------------------
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera
          skogstroll
          Inlägg 17-11-2010, 11:42
          Länk hit: #531

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

hahaaa rotfl.gif

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Fny
          Inlägg 17-11-2010, 13:29
          Länk hit: #532

Medlem
          Antal inlägg: 1 823
          Medlem nr: 23 163

slap.gif rotfl.gif rotfl.gif

--------------------
          Glada hälsningar från Fny!
          Liten trädgård i zon 4

Citera
          Biggan_
          Inlägg 18-11-2010, 13:53
          Länk hit: #533

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (Eva i Skåne @ 11-11-2010, 15:15) *
          - Ja...?
          - Öhm... Jaha!?!
          - Jajamensan!!!

blush.gif

Den var bra! rotfl.gif

CITAT (sommarhumla @ 11-11-2010, 19:52) *
          Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar. När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega lappgubben Sampo stå och våldta en ren...
          - Vo gör tu Sampo, frågade Kyrpi.
          - Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att Voltaren pruka hjälpa...

rotfl.gif Den var också bra!

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          skånepåg
          Inlägg 20-11-2010, 07:29
          Länk hit: #534

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Jocke 4 år studerar sina testicklar i badkaret, och frågar mamma. Är detta min hjärna?? Inte än, min älskling inte än...

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          Ralf
          Inlägg 20-11-2010, 22:03
          Länk hit: #535

Medlem
          Antal inlägg: 3 539
          Medlem nr: 36

En äldre kvinna stod vid relingen på ett kryssningsfartyg och höll hårt i sin hatt
          så att den inte skulle flyga iväg.

En gentleman gick fram till henne och sa:
          "Ursäkta mig. Jag ville inte verka framfusig, men vet damen om att hennes kjol
          blåser upp i den starka vinden?
          "Ja, det vet jag, men jag behöver båda händerna för att hålla hatten på plats."
          Svarade kvinnan.

"Men är ni medveten om att ni inte har några underbyxor på er, och att era privata
          delar blottas när kjolen blåser upp?" Frågade den hjälpsamme mannen.

Kvinnan tittade på honom och sedan ner på den uppblåsta kjolen, och svarade:
          "Min gode man, allt du ser där nere är över 70 år gammalt. Hatten köpte jag idag!"

--------------------
          Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter.
          Danny Kaye (1913-1987)

Mitt andra liv.

Citera
          andersen
          Inlägg 17-12-2010, 18:26
          Länk hit: #536

Medlem
          Antal inlägg: 4 132
          Medlem nr: 51

Frun vaknar mitt i natten av sin mans högljudda snyftningar från vardagsrummet. Hon går ut till honom och ser att han gråter så ögonen nästan trillar ut.
          -Vad är det? frågar hon.
          -Kommer du ihåg för 20 år sen när jag gjorde dig på smällen och din farsa sa att jag antingen gifter mig med dig eller åker in i fängelse?
          -Ja visst, älskling. Hur så? Mannen flämtar efter luft mellan snyftningarna.
          -Jag skulle ha blivit frigiven i kväll !!!

En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
          -Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med mig i några minuter?
          Kvinnan blir förvånad. -Varför? frågar hon.
          -Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina så hoppar skatan fram från ingenstans.

Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner:
          Min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
          -Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
          -Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna?

En kvinna kommer in på Apoteket och sneglar på hyllorna.
          Efter en stund går hon fram till disken och frågar apotekaren:
          -Ursäkta, säljer ni extra stora kondomer?
          -Ja, det gör vi. Vill du köpa några? Kvinnan ser sig om och säger:
          -Nej, men har du något emot att jag väntar här en stund tills någon gör det?

En man satte in en annons: 'Fru Sökes'.
          Nästa dag fick han över hundra brev.
          De innehöll alla samma svar: 'Du kan få min.'

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera
          Biggan_
          Inlägg 17-12-2010, 18:29
          Länk hit: #537

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

rotfl.gif Dom var bra! tummenupp.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Lokan
          Inlägg 17-12-2010, 18:39
          Länk hit: #538

Medlem
          Antal inlägg: 3 662
          Medlem nr: 26 737

laugh.gif

--------------------
          " Den som väntar på svårigheter, kan få lida dem två gånger "
          Lokan i zon 3-4, mellan Norrtälje och Uppsala

Citera
          Eva-Helene
          Inlägg 17-12-2010, 21:18
          Länk hit: #539

Medlem
          Antal inlägg: 6 295
          Medlem nr: 11 365

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

--------------------
          Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi)

cancer.gif

Citera
          andersen
          Inlägg 18-12-2010, 13:41
          Länk hit: #540

Medlem
          Antal inlägg: 4 132
          Medlem nr: 51

Kvinnan var i den exklusiva affären och provade klänningar, där den ena klänningen var mer utmanande än den andra.
          När hon provade en fin, röd klänning frågade hon föreståndaren som stod bredvid.
          - Tycker ni att den är för utmanande, är inte urringningen för vågad?
          Förståndaren skruvade lite på sig och sa sedan:
          - Har damen hår på bröstet?
          - Nej, det har jag verkligen inte!
          - Ja, då är urringningen för vågad

................................

Mer åt blondinskämt men...

Så var det en ung brunett som kom till doktorn och säger att hennes kropp
          gör vansinnigt ont var hon än rör vid den.

- Omöjligt, säger doktorn.
          - Visa mig!

Med sitt finger petar hon sig själv på armbågen och skriker av smärta!

Hon trycker på sitt knä och skriker, och på sin fot!

Doktorn: – Ni är inte brunett eller hur?

Kvinnan: – Nej, jag är egentligen blondin!

Doktorn: – Trodde väl det, ni har ett brutet finger

.............................

En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna
          under en förlossning till barnets far.

Ett äkta par tog chansen att prova maskinen.

Då födseln satte igång, blev maskinen inställd på att föra över 25 % av smärtorna till fadern,

Men mannen märkte ingenting överhuvudtaget.

Läkaren tyckte att
          det verkade märkligt och höjde inställningen till 50 %.

Mannen märkte fortfarande ingenting, men kvinnan mådde märkbart bättre.

Efter som det gick så bra, överförde man 100 % av smärtorna till mannen.

Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtor och ett välskapt barn föddes.

Då mannen kom hem från BB, fann han brevbäraren liggandes död vid ytterdörren

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera

30 sidor V  « < 25 26 27 28 29 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-12-2025, 05:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon