| |
|
  |
Fräckisar, inte för de som är känsliga... |
|
|
|
|
19-12-2010, 18:30
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
CITAT (sommarhumla @ 19-12-2010, 17:32)  21 skäl att bli tillsammans med en ryttare
.... 13) Vi gillar att använda piskor ....
Edit...glömde lite text... Nr 13 får mig att tveka...
Redigerat av Ralf: 19-12-2010, 18:41
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
22-12-2010, 00:01
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
En konstutställning i Kiruna invigdes av vår kulturminister. Hon fattade tycke för en tavla med fyra svarta män, varav en av dom hade vit snopp. Hon frågade konstnären, en gammal finne; - Varför har en av negrerna vit snopp? Han svarar på bruten finlandssvenska; -Di ä int negrer. Di är gruvarbetare och en har varit hemma på lunsen.
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
22-12-2010, 00:03
|

Medlem
Antal inlägg: 3 662
Medlem nr: 26 737

|
--------------------
" Den som väntar på svårigheter, kan få lida dem två gånger " Lokan i zon 3-4, mellan Norrtälje och Uppsala
|
|
|
|
|
|
|
|
22-12-2010, 13:00
|

Medlem

|
Den rika turisten klev in på hotellet i en liten by. Hon lägger 1000 kronor i receptionen och går för att ta en titt på rummen.
Hotelldirektören tar omedelbart med sig tusenlappen till slaktaren och betalar sin skuld. Slaktaren går med pengarna till bonden och betalar sin skuld. Bonden tackar och tar sedeln till bensinmacken och betalar för bränslet han tankat på kredit. Mackägaren går till byhoran och betalar sin skuld på 1000:-. Byhoran går till hotellet och betalar sin skuld med tusenlappen. Hotelldirektören lägger tillbaka sedeln på disken. Turisten kommer tillbaka ner till receptionen. Hon gillade inget av rummen och tar tillbaka sina 1000 kronor. Ingen har alltså tjänat ett enda öre, men hela byn är skuldfri och alla ser framtiden an med tillförsikt.
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
04-02-2011, 19:32
|

Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199

|
- Lösenord till datorn - En make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in: "MIN_SNOPP". Frun faller ihop av skratt då datorn poppar upp felmeddelandet: ERROR: NOT LONG ENOUGH
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
17-02-2011, 10:33
|

Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem nr: 8 994

|
silvia kan cykla rätt bra i alla fall bak o fram på en gammal monark
|
|
|
|
|
|
|
|
31-05-2011, 21:48
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
Det var en gång en kille som gick fram till en tjej och sa: - Du får fem tusen om jag får bita dig lite löst i ena blygdläppen.
- Så fan heller! sa tjejen.
Men killen var ju så sugen på att få bita så han sa: - Ja men du får tio tusen då?
Tjejen började fundera lite och till sist sa hon:
- OK då, men bit jäkligt försiktigt.
Så började killen, men efter en bra stund när han hade gullat runt där nere en stund så sa tjejen:
- Men bit då för fan.
- Är du tokig. Det har jag inte råd med.
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
16-08-2011, 21:18
|

Medlem

|
Fan, säger brunetten, nu är min kille ute och köper blommor till mig igen! - Gillar du inte blommor???? frågar blondinen. - Jodå, svarar brunetten, men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en massa förväntningar efteråt och jag har inte lust att ligga på rygg med benen i vädret hela helgen... Blondinen blir tyst och fundersam...Hmmmmm.... Frågar försiktigt: --...Har du ingen vas ?????...  .
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2011, 13:19
|

Medlem

|
När män var bebisar,älskade dom att springa omkring nakna, ligga naken på rygg och leka med snorren, gurglande och rapande med en flaska i handen. Det är då inte mycket som har ändrat sig !!!
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2011, 16:21
|

Medlem

|
CITAT (skånepåg @ 17-09-2011, 14:19)  När män var bebisar,älskade dom att springa omkring nakna, ligga naken på rygg och leka med snorren, gurglande och rapande med en flaska i handen. Det är då inte mycket som har ändrat sig !!! Nä, det vet väl du som är kille!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2011, 16:39
|

Medlem

|
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2011, 20:03
|

Medlem
Antal inlägg: 4 044
Medlem nr: 28 369

|
CITAT (skånepåg @ 16-08-2011, 22:18)  Fan, säger brunetten, nu är min kille ute och köper blommor till mig igen! - Gillar du inte blommor???? frågar blondinen. - Jodå, svarar brunetten, men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en massa förväntningar efteråt och jag har inte lust att ligga på rygg med benen i vädret hela helgen... Blondinen blir tyst och fundersam...Hmmmmm.... Frågar försiktigt: --...Har du ingen vas ?????...  . Hahaha den är rolig  riktig snuskig
|
|
|
|
|
|
|
|
06-10-2011, 17:55
|

Medlem
Antal inlägg: 4 132
Medlem nr: 51

|
Barnen i andra klass har fått en ny fröken...
När hon skriver på tavlan säger Peter: - Fröken, du är rakad under armen!... Fröken blir upprörd över detta och säger till Peter:... - Jag tycker inte om att du säger så, du kan gå hem!...
Nästa dag skriver fröken åter på tavlan och lyfter sin andra arm och Peter säger: - Fröken, du är rakad under din andra arm också!... Denna gången blir fröken arg och säger till Peter: - Du kan gå hem och stanna hemma resten av veckan!!...
På måndagen är Peter tillbaka i skolan, när fröken skriver på tavlan går pennan sönder och hon böjer sig fram för att plocka upp den...
Peter ställer sig upp, tar sin skolväska, går till dörren och säger: – Vi ses nästa vecka.......
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
|
|
|
|
|
|
|
|
14-10-2011, 21:20
|

Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110

|
Efter 2 veckor ute längs vägarna stannar en långtradarchaffis till vid ett horhus o slänger upp 3 tusen på disken. - Hör här, jag vill ha en seg stek o den fulaste kvinnan du har! - Vad är det med dig? För dom pengarna kan jag ge dig en femrätters a´la carte o den vackraste kvinnan i huset! utbrister bordellmamman. Chaffisen blänger på henne. - Hörru hjärtat, jag är inte kåt. Jag har hemlängtan!
Redigerat av Eva i Skåne: 14-10-2011, 21:21
|
|
|
|
|
|
|
|
15-10-2011, 08:50
|

Medlem
Antal inlägg: 4 132
Medlem nr: 51

|
Tre unga kvinnor som jobbar på samma kontor lägger märke till att deras kvinnliga chef har börjat gå hem från jobbet tidigare på eftermiddagarna. De bestämmer sig för att sticka tidigt de också. Eftersom chefen aldrig kommer tillbaka eller ringer till jobbet när hon har gått så kan hon ju inte gärna märka det, tänker de. Så fort chefen har gått för dagen lämnar de tre unga kvinnorna kontoret. Brunetten passar på att ta ett pass på gymmet innan hon ska träffa sin pojkvän över en middag. Den rödhåriga tycker bara att det är skönt att komma hem extra tidigt. Hon fixar lite i trädgården, sedan går hon och lägger sig tidigt. Även blondinen går direkt hem. Men när hon öppnar ytterdörren hör hon konstiga ljud ifrån sovrummet. Hon smyger sig fram mot sovrummet, gläntar försiktigt på dörren och får sig en riktig chock när hon ser sin man i sängen tillsammans med hennes egen chef! Blondinen stänger tyst dörren och smyger ut ur huset. Nästa dag när det är kafferast, föreslår den rödhåriga och brunetten att de ska gå hem tidigt igen och frågar om inte blondinen hänger med. - Aldrig i livet! Igår var det jäkligt nära att jag blev upptäckt!
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|