| |
|
  |
Fräckisar, inte för de som är känsliga... |
|
|
|
|
20-10-2011, 15:10
|

Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110

|
En kvinna kommer hem och säger till sin man: Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!
Ingen huvudvärk längre, frågade mannen. Hur gick det till?
Hon svarade: Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag skulle ställa mig framför
en spegel och säga: "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk,
jag har ingen huvudvärk...". Det fungerade! Huvudvärken är borta!
Det är ju fantastiskt, svarade mannen.
Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen de senast åren, sa kvinnan,
du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.
Mannen gick med på detta. Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem,
lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen
och säger: Rör dig inte, jag är strax tillbaka.
Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare
och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr.
Wow, det var ju fantastiskt! utropade frun.
Mannen svarar:
- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Han går tillbaka in i badrummet,
kommer ut igen, och dom älskar ännu en gång.
Wow, det var ju ännu bättre!!! Frun är lycklig.
Rör dig inte, jag är strax tillbaka, säger mannen och går åter in i badrummet.
Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga:
- "Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru..."
Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag...
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2011, 15:30
|

Medlem
Antal inlägg: 4 132
Medlem nr: 51

|
CITAT (Eva i Skåne @ 20-10-2011, 16:10)  En kvinna kommer hem och säger till sin man: Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!
Ingen huvudvärk längre, frågade mannen. Hur gick det till?
Hon svarade: Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag skulle ställa mig framför
en spegel och säga: "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk,
jag har ingen huvudvärk...". Det fungerade! Huvudvärken är borta!
Det är ju fantastiskt, svarade mannen.
Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen de senast åren, sa kvinnan,
du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.
Mannen gick med på detta. Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem,
lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen
och säger: Rör dig inte, jag är strax tillbaka.
Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare
och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr.
Wow, det var ju fantastiskt! utropade frun.
Mannen svarar:
- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Han går tillbaka in i badrummet,
kommer ut igen, och dom älskar ännu en gång.
Wow, det var ju ännu bättre!!! Frun är lycklig.
Rör dig inte, jag är strax tillbaka, säger mannen och går åter in i badrummet.
Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga:
- "Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru..."
Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag... HA den var den bästa på länge.
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
|
|
|
|
|
|
|
|
22-10-2011, 18:18
|

Medlem

|
En liten diskret gubbe kom smygande in i kyrkan efter gudstjänsten och ville bikta sig. - Det är nämligen så att min hustru böjde sig fram över frysboxen, när hennes kjol gled upp då brast det för mig. Jag drog upp kjolen, ner med trosorna och satte på henne allt jag orkade. - Det är ingen synd att ha det trevligt med frun, helt naturligt svarade prästen. Gubben tackade och gick lättad därifrån. E...fter en stund kom en försynt gumma och ville även hon ha syndernas förlåtelse. - Jo igår när jag böjde mig fram över frysboxen, kom min gubbe och satte på mig. Jag skäms så. - Det är inget att skämmas för svarade prästen, din man har nyss varit här och jag sade att man måste ha trevligt inom äktenskapet. - Så då är vi fortfarande välkomna till kyrkan? - Javisst, svarade prästen. - Det var skönt att höra, sa gumman för på Willys är vi inte välkomna längre.
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
|
|
|
|
|
|
|
|
23-10-2011, 15:30
|

Medlem

|
En kille satt i baren och tog en drink. Det hade inte undgått honom att bartendern var en mycket sexig ung dam. Hon kom över till honom för att prata bort en stund. Plötsligt sa han: - Du ! Jag ska gå på toaletten ! Jag slår vad om att jag kan hålla ett öga på drinken medan jag är borta. Sedan lade han en hundralapp på bardisken. Hon visste ju att toaletten låg utanför runt hörnet, så hon gick med på vadet. Då tog han ut sitt emaljöga och lade bredvid glaset och gick sen på toaletten. - Enormt lustigt ! sa hon när han kommit tillbaka. - Inte nog med det ! sa han. Jag slår vad en hundralapp att jag kan bita mig i mitt eget öra. Det lät otroligt, så hon lade etthundra kronor på bardisken. Då tog han ut sina löständer och tryckte dem över sitt ena öra. - En grej till ! sa han. Nu har du möjlighet att vinna tillbaka dom två hundringar som du har förlorat. Jag slår vad om att jag kan älska med dig så varsamt att du inte känner någonting. Det lät praktiskt taget omöjligt, tyckte hon, så hon ledde in honom i personalutrymmet bakom baren. Hon drog upp kjolen... Efter en stund skrattade hon till och sa: - Ha ha ha, jag känner dig ju, jag vann! Då svarade han: - He he ja, sånt är livet ! Ibland vinner man, ibland förlorar man.
Mannen kommer hem stolt och håller upp ett föremål för att visa sin fru. - Titta vad jag har stulit, säger han stolt. Jag tog den utmed vägen. Frun tittar på honom och svarar syrligt: - Ställ inte den i sovrummet bara... - Varför inte då? undrar mannen trumpet. - Jo, det är polisens fartkamera, och den tar bilder när det går för fort...
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
01-11-2011, 16:20
|

Medlem

|
I baren: - Får jag bjuda damen på en whisky? - Tack men jag avstår, jag känner av det i benen. - Hur då? Svullnar dom?? - Nej. De går isär...
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
01-11-2011, 16:26
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
CITAT (andersen @ 01-11-2011, 16:20)  I baren: - Får jag bjuda damen på en whisky? - Tack men jag avstår, jag känner av det i benen. - Hur då? Svullnar dom?? - Nej. De går isär...
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
26-11-2011, 16:44
|

Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem nr: 8 994

|
silvia cyklar bak o fram på en gammal monark
|
|
|
|
|
|
|
|
29-11-2011, 23:15
|
Medlem
Antal inlägg: 556
Medlem nr: 7 452

|
Åh Herre Gud, jag började på sidan 1 Om det verkligen är sant att ett gott skratt förlänger livet så blir jag 150 - minst
|
|
|
|
|
|
|
|
29-11-2011, 23:20
|

Medlem

|
CITAT (Ramoth @ 29-11-2011, 23:15)  Åh Herre Gud, jag började på sidan 1 Om det verkligen är sant att ett gott skratt förlänger livet så blir jag 150 - minst  Fast när du är 150 år så minns du kanske inte vad du skrattar åt?
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
30-11-2011, 06:11
|

Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199

|
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
01-12-2011, 14:38
|
Medlem
Antal inlägg: 556
Medlem nr: 7 452

|
Ok, här kommer en av det lite gulligare slaget: Två bebisarna på BB. En pojke och en flicka. Pojken: "Hur vet du att du är en flicka?" Flickan: (Självsäker och värdsvan - tre timmar äldre) "Se här" säger hon och slänger undan sin filt. Rosa sockar Obs! Markera den gula texten för att hitta svaret
|
|
|
|
|
|
|
|
01-12-2011, 14:44
|

Medlem

|
En till gullig då!
Mamman ber sitt lilla barn hjälpa henne att snoppa rädisor. Efter en stund undrar barnet om alla rädisor är hannar.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
01-12-2011, 14:52
|

Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199

|
Vad elaka ni är Haha
--------------------
Pjater-Zon 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
01-12-2011, 23:34
|

Medlem
Antal inlägg: 3 549
Medlem nr: 32 435

|
En gullig till ?
Två 3-åringar är på stranden och badar. Nakna. - Vad är det där ? undrar flickan och pekar på grabbens snopp. - Det är med den man kissar ! säger grabben självsäkert. Flickan börjar fnissa: - Guuuud, vad omodernt !! Min är inbyggd !!
--------------------
Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein
|
|
|
|
|
|
|
|
01-12-2011, 23:48
|

Medlem
Antal inlägg: 712
Medlem nr: 34 377

|
CITAT (omk @ 01-12-2011, 23:34)  En gullig till ?
Två 3-åringar är på stranden och badar. Nakna. - Vad är det där ? undrar flickan och pekar på grabbens snopp. - Det är med den man kissar ! säger grabben självsäkert. Flickan börjar fnissa: - Guuuud, vad omodernt !! Min är inbyggd !! Men gud!
--------------------
Även ett rosa monster kan ha gröna fingrar!
|
|
|
|
|
|
|
|
13-12-2011, 15:01
|

Medlem

|
Damen tänkte sätta fart på det sexlösa förhållandet ... Hon satte på sig en riktigt kort kjol och inga trosor under och satte sig i soffan med benen i kors. När mannen kom hem så tittade han lite förstrött åt hennes håll och då särade hon på benen lite snabbt och satte benen i kors åt andra hållet. Mannen tittade storögt på henne och sa.. - Har du inga trosor på dig? - Nej svarade hon sensuellt... - Tack gode gud, sa mannen, jag trodde du satt på katten.
|
|
|
|
|
|
|
|
13-12-2011, 15:15
|

Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009

|
En riktigt ful man kommer in på en bar med ett stort leende. -Vad är du så glad för? Undrar bartendern. -Jo, svarade den fule, det är så att jag bor nere vid järnvägen och igår kväll när jag kom hem såg jag en ung kvinna fastbunden över spåret just som i filmerna. Jag skar lös henne och tog med henne hem, och för att göra en lång historia kort så hade vi fantastisk sex hela natten. -Fantastiskt! utropade bartendern. Var hon vacker också? -Det vet jag inte, svarade den fule mannen. Jag hittade aldrig huvudet.
|
|
|
|
|
|
|
|
13-12-2011, 16:06
|

Medlem

|
CITAT (Eva i Skåne @ 13-12-2011, 15:01)  Damen tänkte sätta fart på det sexlösa förhållandet ... Hon satte på sig en riktigt kort kjol och inga trosor under och satte sig i soffan med benen i kors. När mannen kom hem så tittade han lite förstrött åt hennes håll och då särade hon på benen lite snabbt och satte benen i kors åt andra hållet. Mannen tittade storögt på henne och sa.. - Har du inga trosor på dig? - Nej svarade hon sensuellt... - Tack gode gud, sa mannen, jag trodde du satt på katten.   Det var ju himla snöpligt!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
16-12-2011, 08:52
|

Medlem

|
Kjell Göran kom hem med en flott ny damcykel. Var har du fått tag i den, frågade hans mamma. Jag satt i skogkanten och flirtade med Kicki, då tog hon av sig byxorna och sa att jag fick ta vad jag ville ha. Då tog jag cykeln. Det gjorde du rätt i, Kjell Göran. Det är ju inte säkert byxorna hade passat
|
|
|
|
|
|
|
|
16-12-2011, 15:10
|

Medlem
Antal inlägg: 3 662
Medlem nr: 26 737

|
Det var en klok mamma!!
--------------------
" Den som väntar på svårigheter, kan få lida dem två gånger " Lokan i zon 3-4, mellan Norrtälje och Uppsala
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|