Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Persikor, Olika sorter
          Sven Karlsson
          Inlägg 24-06-2006, 12:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 129
          Medlem nr: 3 902

Om ni besöker en trädgårdsmästare eller plantskola eller gardencenter av vad slag det må vara Titta efter Persikor som Riga, Red Haven, Moscow Velvet så hör gärna av er till mig. Jag behöver okulerings- och ymp- ris redan i höst och vintern. Om du har något av nämda träd så hör av dig så jag får bli ved allt som klipps den. Jag har grundstammar färdiga som väntar och om jag får något längre tid på mig kanske går och göra kurs på din ort genom trädgårdsföreningen och vuxenskolan? (Har bara två träd Frost som ej blommade 2 meter höga som riktiga träd köpt i tomelilla Men behöver växa till.
          Jag köper kärnor till samma sorter Hör av er så att jag kan planera bättre

--------------------

Citera

Inlägg i den här tråden
          Sven Karlsson   Persikor   24-06-2006, 12:28
          thomaswahlqvist   Riga säljs väl i OSBY. Köp där så slipper du ympa....   26-06-2006, 17:43
          thomaswahlqvist   Sök din Persika på Stångby plantskola.   26-06-2006, 22:24
          Sven Karlsson   jAG söker på internet om och på persikor och iblan...   28-06-2006, 21:55

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 22:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon