Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Haha, så fånigt!
          Meliss
          Inlägg 17-08-2006, 11:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 107
          Medlem nr: 5 636

Här har jag gått och funderat på vad jag ska göra med alla chilisar jag har. Har tänkt att vad 17 tänkte jag på i februari när jag frösådde? Idag skulle jag göra chili con carne och var och skördade chili och paprika i växthuset och tänkte att nu får jag ta och kolla vilken jag kan använda- törs ju inte göra superduperstarkt.
          Jag testade bananpaprikan.... inte särskilt stark... sökte på nätet och insåg att det var mer än paprika blink.gif
          Testade sötpeppar.... inte stark alls... sökte på nätet och insåg att jag haft fel om den oxå...
          Hungarian hot wax däremot var det rejält krut i. Brände som eld på tungspetsen och läppen i en halvtimme fast det bara var en yttepyttebit.

Där ser man... tongue.gif Då har jag växthuset fullt med paprika och inte chili då unsure.gif

Hälsningar från Meliss som odlar som en sann nybörjare och med en typisk nybörjarentusiasm...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon