Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Fotoalbum?, vart ?
          *Felix matte*
          Inlägg 26-08-2006, 21:23
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

CITAT (flaxss @ 26-08-2006, 22:16)
          ahh vad jobbigt kunde ni inte h¨ålla truten .

orka fixa in album orka skriva nytt till bilderna orka ladda upp på nya bilder .
          vill ju inte känna att det är bara jag som ser mina bilder bara för sidan ger ut en massa skit .

sen ska man in i datan å leta upp allt som man hadde på sidan sen samla upp det så man vet var det är har vi en dag där . sen ska man leta ny sida sen fixa nya album bilder å vänta på det ska ladda upp sen ska man skirva å leta upp namn där har vi en da sen kommer alla mina bilder försvinna ännu en gång i inlägg jag gjort här för jag har då inte 3ställen med album .
          men men whatever

det är väl bara att börja

men det var väl bra att ni sa nåt så jag inte hadde förstört felr datorrer

Inte hetsa upp sig i onödan... Testa att göra användare på Allt om trädgård... där får du lägga in bilder i större format.

Som sagt... jag kikar ofta på dina bilder... men kan tänka mig att många låter bli då de får upp "skrämmande" sidor.
          wub.gif

Citera
          renate
          Inlägg 26-08-2006, 21:36
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

CITAT (flaxss @ 26-08-2006, 23:00)
          förlåt att jag förstörde tråden Micke32 med en massa snack .

hoppas *andra kan vara tysta nu*

inte så roligt att höra att jag har förstört deras data när man har haft sånt jobb att flytta bilder å ändra å fixa till . hadde det varit tvärt om hadde jag fårtsatt kolla på bilder för jag hadde tyckt det var inttresant å sen skaffa bättre program som hindrar en massa skit .

men men skit i sidan ska ta veck den så jag inte förstör mer å leta efter en ny att lägga upp bilder jag som var så stolt men nu ska man börja om igen å göra ni album å fixa i orning .

Ta inte illa upp,det är ja inte ditt fel att där poppar upp så mycket skit på den sidan,jag hann i alla fall titta på alla dina bilder innan den förb..........rutan dök upp men det löste sig.Skaper ett album här på odla eller på AoT det är inte krångligt och lätt för oss att titta på bilderna.

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera
          flaxss
          Inlägg 26-08-2006, 21:47
          Länk hit: #23

Gäster

jag är medlem på allt om trädgård men nu är det så här att ska jag skapa nya album så är det inte så jätte roligt att lägga upp bilder från tidig sommar när man har redan en sida där man har fölt utveckligen framm till nu så ska man börja göra ett nytt så bler det bara nya bilder å då så ser ingen dom andra .
          sen plus så ska man leta upp allt å börja om inte kulit

det är så himla frusterande

Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 26-08-2006, 23:45
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

CITAT (flaxss @ 26-08-2006, 22:47)
          jag är medlem på allt om trädgård men nu är det så här att ska jag skapa nya album så är det inte så jätte roligt att lägga upp bilder från tidig sommar när man har redan en sida där man har fölt utveckligen framm till nu så ska man börja göra ett nytt så bler det bara nya bilder å då så ser ingen dom andra .
          sen plus så ska man leta upp allt å börja om inte kulit

det är så himla frusterande

Du kan väl låte de gamla ligga kvar på sidan och sedan kopiera dem till det nya albumen du skapar på AT eller Odla. Sedan kan du bara länka om till det albumet och inte till det gamla.
          När du gjort det kan du redigera dina trådar där du har bilderna och ändra adressen till de nya. Använder du sök och frågar efter dina inlägg så hittar man rätt så lätt.
          Jag märkte inget popuppfönster men som jag skrev tidigare ingen blädderfunktion men jag kanske är halvblind. laugh.gif

Jag tycker inte bilderna blir så mycket större i de andras album än i Odlas. Beror på hur man tar korten och hur mycket man måste minska. En del kanske man kan klippa ner i paint t.ex. och bara ta med det viktigaste och sedan göra en förminskning. Mina bilder är originalstorlek 448 kb och sedan minskar jag dem i paint där jag väljer från 100 % till 35 % det blir mellan 48-70 kb ( från ca 500x450 bildpunkter eller från ca 38460 byte) och de passar till Odlas album. Jpg-format förståss och jag tycker inte de är små.
          Lycka till flaxss.

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera
          flaxss
          Inlägg 26-08-2006, 23:54
          Länk hit: #25

Gäster

jag vet inte tycker det känns som om jag vill lägga ner bilderna men mina bilder ligger på ne storlek på mellan 1000-2000 så jag behöver minska mycket så det bler inte alls bra bilder sen även tar man en ljus sommar bild med många färger å s¨å vidare sen plus så ha under 99kb så bler väl dom flesta bar men små men har man långt ifrån å många växter så bler det dåligt elelr nåt .

Citera
          Index_67
          Inlägg 27-08-2006, 13:00
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem nr: 7 239

Jag tyckte att sidan var bra och har inte fått några popup och har själv börjat att göra album där ifrån länken som var flaxss och har inga problem med varken virus eller annat, smile.gif inga problem alls biggrin.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 29-08-2006, 12:03
          Länk hit: #27

Gäster

jag har bestämnt mig för att ha kvar allt på sidan å fårtsätta lägga upp bilder där .
          tyck vad ni vill

dom som tittar tack å roligt att ni tittar wub.gif
          dom som inte vill dom vill inte .

själv jj´har jag inte haft problem å alla verkar inte ha det heller sen så tycker jag den sidan harf bara fördelar större bilder och man visar sinna bilder för världen här på odla och allt om trädgård är det bara svenskt ju

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-11-2025, 19:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon