| |
|
  |
IDOL 2006 |
|
|
|
askar
|
20-10-2006, 20:28
|
Gäster

|
Så här tycker jag om kvällens framföranden Markus ...... Toppen... som alltid  Cissi ...... Bra, men ... Snäckan ...... Skicka hem han Erik ......Det bästa han gjort på hela tiden Johan .... Förstår mig inte riktigt på låten han hade valt...men jag tyckte han var lite lam ändå Felicia ...... Tja, varken eller... passar nog bäst med ballader Danny ...... Ska nog inte satsa på rock Linda ...... Sådär, men ganska bra ändå
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 20:50
|
Medlem
Antal inlägg: 586
Medlem nr: 1 371

|
Missade dom första två, såg bara snabbgenomgången på dom *morr* Gillade rocktemat iaf....jag önskar att ingen behövde åka ut. Gillar dom flesta i år.
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 20:55
|

Medlem
Antal inlägg: 2 142
Medlem nr: 2 667

|
CITAT (askar @ 20-10-2006, 21:28) Så här tycker jag om kvällens framföranden Markus ...... Toppen... som alltid  Cissi ...... Bra, men ... Snäckan ...... Skicka hem han Erik ......Det bästa han gjort på hela tiden Johan .... Förstår mig inte riktigt på låten han hade valt...men jag tyckte han var lite lam ändå Felicia ...... Tja, varken eller... passar nog bäst med ballader Danny ...... Ska nog inte satsa på rock Linda ...... Sådär, men ganska bra ändå Snäckan.......skicka hem han..........eller honom Jo.....haha.....n Felicia.......pass...... Vi får se om "vi" får rätt. Marcus och Cissi håller jag på efter ikväll.
--------------------
CITAT * Gardening - Nature's Prozac *
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 21:10
|

Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440

|
njaaa svårare och svårare tycker jag vissa har visat sig vara bättre än vad jag trodde dom skulle bli andra lite sämre hm ja vi får se men vissa klara stjärnor tycker jag redan finns
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
 yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
välkommen till min nya blogg!!!!!: min trädgårdsdröm
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 21:32
|

Medlem
Antal inlägg: 626
Medlem nr: 8 383

|
Linda eller Felicia tycker jag borde åka ut, eller Snäckan... Ska bli spännande att se vem som åker ut i kväll. Cissi håller jag på bara för att hon kommer därifrån jag bor (eller ja, tre mil ifrån...  ) Marcus är väldigt duktig!
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
20-10-2006, 21:37
|
Gäster

|
Japp! Snäckan åkte ut. Han hade inget där att göra.
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 23:11
|

Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203

|
Jaha, och så var de bara sju! Så här tyckte jag om kvällens uppvisning: Markus , ja vad ska man säga, vilket register han har grabben, helt outstanding är vad han är Cissi , gjorde väldigt bra ifrån sig Snäckan , trodde jag faktiskt skulle göra bättre ifrån sig ikväll, när det nu äntligen blev hans gebit på riktigt. Inte förvånad alls att han åkte. Erik , För några veckor sedan undrade jag faktiskt vad han hade där att göra, men han är tydligen på G. Bra jobbat. Johan , helt okej tycker jag. Blev nästan lite orolig innan, eftersom han varit så " balladaktig ". Tyckte att han gjorde det bra. Felicia , Nej, idag var det inte värst bra tyckte jag. Hon har en bra röst, men rock var inte hennes grej. Danny , Bra som vanligt, trots den " trasiga " rösten. Måste vara en fantastisk upplevelse, att se så innerfernaliskt söt ut, och dessutom faktiskt kunna sjunga riktigt bra  . Jag menar.....om han skulle gå och vinna, behöver ju ingen anklaga honom för att vinna bara på sitt utseende  Han kan ju verkligen sjunga också. Linda , Tyckte jag var riktigt bra idag igen. Jag gillar den tjejen. Mest förvånad blev jag av att Johan var med bland de som hängde löst. Då hade jag nog förr trott på Felicia. Men nu är det ju så här, att smaken är som baken, delad  , Och tur är väl det
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 23:28
|

Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14

|
CITAT (Evgeni @ 21-10-2006, 00:11) Jaha, och så var de bara sju! Så här tyckte jag om kvällens uppvisning: Markus , ja vad ska man säga, vilket register han har grabben, helt outstanding är vad han är Cissi , gjorde väldigt bra ifrån sig Snäckan , trodde jag faktiskt skulle göra bättre ifrån sig ikväll, när det nu äntligen blev hans gebit på riktigt. Inte förvånad alls att han åkte. Erik , För några veckor sedan undrade jag faktiskt vad han hade där att göra, men han är tydligen på G. Bra jobbat. Johan , helt okej tycker jag. Blev nästan lite orolig innan, eftersom han varit så " balladaktig ". Tyckte att han gjorde det bra. Felicia , Nej, idag var det inte värst bra tyckte jag. Hon har en bra röst, men rock var inte hennes grej. Danny , Bra som vanligt, trots den " trasiga " rösten. Måste vara en fantastisk upplevelse, att se så innerfernaliskt söt ut, och dessutom faktiskt kunna sjunga riktigt bra  . Jag menar.....om han skulle gå och vinna, behöver ju ingen anklaga honom för att vinna bara på sitt utseende  Han kan ju verkligen sjunga också. Linda , Tyckte jag var riktigt bra idag igen. Jag gillar den tjejen. Mest förvånad blev jag av att Johan var med bland de som hängde löst. Då hade jag nog förr trott på Felicia. Men nu är det ju så här, att smaken är som baken, delad  :P , Och tur är väl det  Ikväll var i alla fall inte din och min smak delad som baken! Vi tyckte precis likadant! Jag var övertygad om att Felicia skulle få åka hem idag - rock är verkligen inte hennes grej!  De övriga skötte sig bra, en del över förväntan t.o.m. som Johan och Denny - trodde inte att de skulle vara så bra som de visade sig vara, kul.  Markus var som vanligt outstanding, tror och hoppas att han vinner hela tävlingen i slutänden.
--------------------
Norrbottenskusten zon 5-6
|
|
|
|
|
|
|
|
20-10-2006, 23:58
|

Medlem

|
CITAT (Betty @ 21-10-2006, 00:28) Markus var som vanligt outstanding, tror och hoppas att han vinner hela tävlingen i slutänden.  Kul att du tyckte liknande. Som det ser ut just nu så hoppas jag också att han tar hem hela grejen  . Jag röstar ju normalt inte, men om det skulle visa sig att det i finalprogrammet, skulle stå mellan honom och nån jag tycker mindre bra om, då röstar nog jag också
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
|
|
|
|
|
|
|
|
21-10-2006, 13:21
|

Medlem
Antal inlägg: 538
Medlem nr: 7 535

|
Jo, jag tyckte nog oxå att det var helt rätt. Angående Felicia tycker jag inte man kan dömma ut henne för att hon inte gjorde rocktemat perfekt. Det är ju som sagt inte hennes grej och något ironiskt att hon ÄNDÅ gjorde det bättre än Snäckan (enligt min smak) som hela tiden sagt att rock är hans element.. eller hur det nu var..  lite pinsamt kanske... Heja Markus!!!!!!!!!!!!!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
27-10-2006, 20:24
|
Gäster

|
Min åsikt om kvällens framträdanden... få se vad folket tycker.
Johan ...... Ganska bra trots några falska toner som smög sig in
Felicia ...... Riktigt bra ikväll... jag tittar knappt men kände känslan i låten
Linda ...... Började bra, men ...
Cissi ...... Imponerar inte på mig... kan gärna få åka hem ikväll
Markus ...... Han ÄR redan Idol 2006.. hoppas han håller till slutet
Erik ...... Så där... inte samma klass som förra veckan
Så här långt ... tror jag att Linda, Cissi och Erik kommer att hänga löst
Danny ...... En stor besvikelse... jag ändrar mig... skicka hem Danny istf Cissi
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2006, 20:36
|

Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411

|
Den som var absolut bäst utan tvekan var Markus! Johan tyckte jag var riktigt dålig. Gissar på att Johan, felicia och kanske Linda eller cissi hänger löst.
--------------------
Mvh Jenny Zon 2-3 sthlm 
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2006, 21:20
|

Medlem
Antal inlägg: 563
Medlem nr: 5 607

|
Jag gissar att Erik, Johan, och Cicci hänger löst ikväll. Bäst var Marcus såklart, tätt följd av Felicia och Linda. Danny har också en väldigt bra röst, men jag hoppas att Marcus tar hem spelet i slutändan
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
27-10-2006, 21:35
|
Gäster

|
Å så fick jag se och höra dom... Westlife
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
27-10-2006, 21:38
|
Gäster

|
Jag tror Johan åker ut.
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
27-10-2006, 21:40
|
Gäster

|
Mellan Cissi och Linda hade jag faktiskt tippat att Cissi skulle åka ut.
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2006, 21:43
|

Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411

|
CITAT (askar @ 27-10-2006, 22:40) Mellan Cissi och Linda hade jag faktiskt tippat att Cissi skulle åka ut.  Ja idag var faktiskt Linda mycket bättre... men jag tror att Cissi är poppulärare.
--------------------
Mvh Jenny Zon 2-3 sthlm 
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
27-10-2006, 21:47
|
Gäster

|
CITAT (yenny @ 27-10-2006, 22:43) CITAT (askar @ 27-10-2006, 22:40) Mellan Cissi och Linda hade jag faktiskt tippat att Cissi skulle åka ut.  Ja idag var faktiskt Linda mycket bättre... men jag tror att Cissi är poppulärare. Precis som jag tror att många tonårstjejer röstade på Danny, bara för att han är såååå söt. Faktiskt så tyckte jag att just Danny var den som presterade absolut sämst och därför hoppades jag att han skulle skickas hem.
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2006, 22:37
|

Medlem

|
Näääe, vad ledsen jag blir, Inte Linda, som jag såg som en ev finaldeltagare. Ärligt, jag har inte tittat ikväll. Har varit på kalas istället, så jag får titta på reprisen på söndag. Intressant och se vad ni tyckt i alla fall
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2006, 23:28
|

Medlem
Antal inlägg: 3 234
Medlem nr: 4 038

|
F*n! Linda var ju bäst!!!
--------------------
Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|