Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > DigitalTV från Tele2Vision
          Bee
          Inlägg 02-10-2006, 14:45
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem nr: 7 002

Vi tog ett CanalDigital-paket i somras inför fotbolls-vm för att maken ville se gräsets struktur - han köpte en hd-tv. Jag är inte helt säker men jag tror det är 285:-/mån för familjeabonnemanget + 80:- för extrakortet till lilla tv:n. Boxen till lilla tv:n är väldigt enkel och den kostade inget extra.
          Fördelen med CanalDigital var att det kom hem en "gubbe" och satte upp parabolen och ställde in den i perfekt läge. Vi hade inte klarat det själva.
          Vi är väldigt nöjda. Speciellt nöjd är jag med kanalen BBCFood - matporr laugh.gif

--------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3

Citera
          Magdis
          Inlägg 02-10-2006, 20:29
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Nu har maken varit in i en TV-butik och beställt Boxer. Det kommer dröja ett tag innan vi får det installerat för det är många som beställer nu. Det tror jag det, när Tele2vision går ut nu med ett meddelande att man måste skaffa digitalbox före den 10 oktober. Väldigt kort varsel måste jag säga.

Citera
          Magdis
          Inlägg 06-10-2006, 15:09
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Idag har det varit en kille här och hållt på i 3 timmar med att installera en antenn på taket och dra in ledningar i huset och sätta in nya uttag inne. Sen installerade gubben och jag varsin box på varsin våning och det strulade förstås lite innan det började funka. Ogiltigt kort, stod det först men sen funkade det helt plötsligt! Nu har vi massor med kanaler. biggrin.gif

Dottern ser just nu på Disney channel och är alldeles överlycklig. smile.gif Barnkanalen har vi ju nu också så hon saknar inte alls Cartoon Network som vi haft så länge. Det är så mycket reklam och konstiga, hispiga program på Cartoon så det är ganska skönt att slippa den nu.

Citera
          askar
          Inlägg 06-10-2006, 15:14
          Länk hit: #24

Gäster

Grattis! Nu har du ju tid att se och bedöma kanalerna
          Sålla ut de mest sevärda så du har det klart när du kommer hem
          med lille "Holger" rolleyes.gif smile.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 06:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon