Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad gör man åt dåliga tävlingsnerver, Coachen klagar.
          AnitaO
          Inlägg 26-09-2006, 07:25
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

CITAT (Bettson @ 26-09-2006, 08:20)
          Så egentligen ska jag inte vara snäll finnas där, kratta manegen åt honom.

För jag tror inte han vågar skälla på andra människor som han skäller på mig. Då måste han ju kontrollera sig eller............... wink.gif

En god tanke.
          Curlingföräldrar har man ju hört talas om, men curlinghustru ohmy.gif laugh.gif
          Tror du har rätt där.
          Lämna honom åt sitt öde så får han hantera besvikelserna på egen hand wink.gif

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          Bettson
          Inlägg 26-09-2006, 07:50
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

CITAT (AnitaGg @ 26-09-2006, 08:25)
          CITAT (Bettson @ 26-09-2006, 08:20)
          Så egentligen ska jag inte vara snäll finnas där, kratta manegen åt honom.

För jag tror inte han vågar skälla på andra människor som han skäller på mig. Då måste han ju kontrollera sig eller............... wink.gif

En god tanke.
          Curlingföräldrar har man ju hört talas om, men curlinghustru ohmy.gif laugh.gif
          Tror du har rätt där.
          Lämna honom åt sitt öde så får han hantera besvikelserna på egen hand wink.gif

Curlinghustru laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Är det det jag är. Visserligen har man tagit mycket dåligt humör när det gäller ungarna. När hästarna inte hoppade som ungarna ville och det var tävling så var det många näsdukar, dricka, bullar. godis och annat som fick bidra till att höja humöret.

Och innan tävling så var mamma tidernas idiot som inte begrep någonting.

Men det var ungarna det.

Fasen om två år ska jag börja tävla själv. BÄst man börjar träna lite självkontroll, målfokusering osv. tongue.gif

Citera
          Berith
          Inlägg 26-09-2006, 08:11
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Bettson @ 25-09-2006, 13:53)
          ----men å andra sidan så tycker jag synd om hunden ifall han åker själv.

Tycker också synd om hunden om den måste åka ensam. sleep.gif

Ja jämrars vilket dilemma. wink.gif Maken kanske hade sovit dåligt natten innan? Kommer ihåg den här tråden... rolleyes.gif wub.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Bettson
          Inlägg 26-09-2006, 10:18
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 2 745
          Medlem nr: 882

CITAT (Berith @ 26-09-2006, 09:11)

Ja jämrars vilket dilemma. wink.gif Maken kanske hade sovit dåligt natten innan? Kommer ihåg den här tråden... rolleyes.gif wub.gif

JO, jag är rädd att vi är ett ganska komiskt par. VI platsar nog bäst i en serietidning som karikatyrer tror jag. laugh.gif laugh.gif

Fast visst sov vi dåligt.

Men gubben var arg redan å resan ner så det är inte hela förklaringen.
          Sedan så var det obehäriga nattgäster som hade snott utlagd nyckel på vandrarhemmet så det var lite haligajs på natten.

Andra natten var vi utlovad väldigt mycket lugn och ro för nu skulle det bara bo fem medelålders damer som var på utflykt.

Järnvägars vilket röj det var, fast det hörde aldrig maken. Tanterna hade dragit hem ett antal karlar med sig på natten och satt och spelade poker i köket. Någon gån vid halvfyra gick de och la sig.

Så det där med medelålders och lugn och ro....... det har jag sluta tro på

laugh.gif

Citera
          Berith
          Inlägg 26-09-2006, 10:39
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Bettson @ 26-09-2006, 11:18)

JO, jag är rädd att vi är ett ganska komiskt par. VI platsar nog bäst i en serietidning som karikatyrer tror jag. laugh.gif laugh.gif

Fast visst sov vi dåligt.

Men gubben var arg redan å resan ner så det är inte hela förklaringen.
          Sedan så var det obehäriga nattgäster som hade snott utlagd nyckel på vandrarhemmet så det var lite haligajs på natten.

Andra natten var vi utlovad väldigt mycket lugn och ro för nu skulle det bara bo fem medelålders damer som var på utflykt.

Järnvägars vilket röj det var, fast det hörde aldrig maken. Tanterna hade dragit hem ett antal karlar med sig på natten och satt och spelade poker i köket. Någon gån vid halvfyra gick de och la sig.

Så det där med medelålders och lugn och ro....... det har jag sluta tro på

laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Allis
          Inlägg 26-09-2006, 12:12
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 563
          Medlem nr: 5 607

Låt honom ta ansvar för allt själv nästa gång han åker iväg på tävling. Det stärker självförtroendet. Då slipper du få skulden till allt.

Citera
          Kakaduan
          Inlägg 26-09-2006, 13:17
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 788
          Medlem nr: 2 733

Alltså... Han är helt klart en person med nerver och det kommer han att fortsätta vara.

Ett alternativ är, som Allis ovan skriver, att han får sköta det hela helt själv - utsätt dig inte för beskjutning! Förklara noga varför och stanna hemma.

Hade det varit jag hade jag antingen slutat med visningarna eller visat hunden själv. Hade jag dessutom blivit lovad fin middag men fick det du fick, hade jag gått iväg själv till den fina restaurangen!

Kakaduan

PS Hellre lägga ner visningsverksamheten än relationen.

Citera
          Leia
          Inlägg 26-09-2006, 18:53
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

Kommer ihåg den här tråden... rolleyes.gif wub.gif

Tack Berith för att du plockade fram den tråden! laugh.gif Den hade jag helt missat! jag var som mest uppe i mitt valpköp just då, och var inte så mottaglig för annat än valp tankar just då. (Kan tillägga att jag och sambon haft många skilda nätter sedan valpen kom hem.... tongue.gif Man blir som småbarfnsförälder på nytt! smile.gif Erotik? Det håller vi iallafall inte på med när vi sover smile.gif )

Måste hålla med om att du nog är en curlingfru, Bettsson. Jag har själv varit lite åt det hållet, men har börjat säga ifrån nu! smile.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-08-2025, 06:34

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon