CITAT (MrNorth @ 03-10-2006, 13:26)
Hej!
Är hyfsat bra nu... matlusten är väl återställd till 80 % även om man är lite matt... ska försöka jobba imorrn iaf kanske 6 timmar el nåt. Dock är magen fortfarande lite bubblig men det stabiliserar sig väl hoppas jag. Sen blir man ju ganska psykiskt avtrubbad oxå bara utav att gå hemma och glo...
Har någon nåt bra tips på hur man "kommer ifatt" på jobbet? Jag har varit borta i 4 dagar nu sammanlagt och jag kollade nyss min jobbmailbox och hade 186 mail... kan tillägga att jag är med i 3 olika projekt samt att jag och några andra har supporten för ett gäng programvaror. Vart ska man egentligen börja?? Känns helt overkligt...
MVH
Henrik
Var man skall börja. Jag det vet man aldrig. KÄnner igen detta eftersom jag hade daastrul i förra vekcan var utan både fax och mail i två dagar. Kom igån igen och det fanns 58 fax och 65 mail
Komma ifatt. Jag gör så här.
Jag gör tre nya mappar. En för akut en halvakut och en som kan vänta.
Så sorterar jag igenom alla mail och lägger över i mapparna. Börjar därmed med det viktigaste och tuggar neråt. LÄgger så mycket energi jag kan på det.
De färska mailen måste ändå prioriteras för där har man en massa irritation. Men för varje färskt mail du handlägger så kan du förmodligen kasta några gamla som är samma ärende och så försöker du handlägga ett gammalt för varje färskt.
Och se snart är du ifatt igen.