Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > ansiktsstreching, liten kåseritråd
          Gillan
          Inlägg 05-11-2008, 14:58
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Helt underbart Pejjan! Du är bara sanslös ( de här kan jag läsa hur många ggr som helst ) rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Tack smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          pejori
          Inlägg 05-11-2008, 14:58
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Myosotis @ 05-11-2008, 14:56) *
          bravo.gif mera! a0a.gif Stackars dig, alla skrattar åt dig, men du får faktiskt skylla dig själv när du skriver så bra!

Tro mej...Jag bjuder på det...
          Ett gott skratt är guld värt. giggle.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 05-11-2008, 15:01
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

CITAT (pejori @ 05-11-2008, 14:58) *
          Tro mej...Jag bjuder på det...
          Ett gott skratt är guld värt. giggle.gif

Det var därför jag vågade skriva att jag skrattade i din andra tråd kompiskram.gif .......... vi som haft den äran att "känna" dig ett tag vet ju hur du är smiley_small_hug.gif .......... giggle.gif

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera
          pejori
          Inlägg 05-11-2008, 15:07
          Länk hit: #24

Medlem

får väl lägga in dom här också då.

som säkert en del har märkt, har jag varit lite frånvarande dom sista veckorna, för att den sista veckan inte ens logga in. crying.gif
          våren gjorde ett jättehopp och jag som så många andra valde min uteplats, första året är speciellt giggle.gif
          grävde som en galning, med god assistans från en hjälpsam jycke.
          det innebar, att när jag grävt upp trettio kvadratmeter med jord, lagt ner fem pallkragar, lagt tillbaka jorden igen och började plantera penseér och påskliljor grävde hunden upp dom igen ranting.gif
          jag gapade och hund viftade på svansen....den tänkte nog att matte är så glad över hjälpen att hon skriker av glädje...MINA PÅSKLILJOR!!!!!
          hund förpassades till altan och jag kom på den vansinniga idén att TRÄ två pallkragar över ett träd....det gick men sen skulle en krage in under dom två i omlott....där sket det sig duh.gif
          det var då...jag kom på, varför jag har pension, så efter ett antal dagar i horisontalläge, var det dags att gå ut igen...
          började lite försiktigt att gallra i mina epiphyllumar och tog bort lite vissset....hjälpsamma hund var med, och insåg snabbt vad som förväntades av henne, så hon börjar helt enkelt BITA av bladen på kaktusarna som stog på ett bord....
          oj vad matte blev glad för hjälpen...hon skrek och apploderade våldsamt, och hund förpassades in i lägenheten av en matte som muttrade nått om veterinär och avlivning samtidigt...
          alla blad sattes på rotning i egen kruka, en härlig blandning av färger och sorter.

och hur man börjar chatta.

nu ska jag berätta för er om min karriär på chatten whistling.gif
          när forumet la ner och det kom upp att det fanns en chatt, så nappade jag på det.
          där stog längst ner på min sida ..."sorry this browserr has not JAVA ....nånting" och klicka here ...det gjorde jag. :blushing:
          visst...det stog parachatt på sidan så det var väl okay då.
          gick in och reggade mej där, sen fick jag regga om mej då man skulle regga användarnamn och lösenord separat. Fungerade jättebra!!! yahoo.gif
          kollade på vilka som fanns där, men såg ingen från odla...jaja dom kommer väl efter hand som dom ser att det finns en chatt....
          däremo´t fanns det medlemmar från peru och mischigan inloggade och hela chatten var på engelska g.gif
          men..men det ger sig väl och jag väntade...och väntade...och väntade...inte en odlait så långt ögat nådde g.gif
          efter åtta dagars väntan, kväll efter kväll möttes jag och gillan på MSN... hon berättade om chatten och efter en del förklaringar sa hon.."klicka på bilden"
          vilken bild??? crying.gif
          "det finns en bild där och sen skriver du bara ditt namn...hade ingen bild, bara länken till "chatten" crying.gif
          behöver jag säga att gillan höll på att dö av skratt?
          jag bestämde mej för att ladda ner JAVA och installera det...och se där...det kom en bild på en kaffekopp. nu var det rätt chatt crying.gif
          DÅ...bestämde sig mitt nät för att det åter igen var störningar och att det inte skulle fungera mera den kvällen...nästa dag var igår whistling.gif

att det fattades JAVA på min dator förstog jag, men tyckte att datorn fixade det, när jag klickade på länken, jag kom ju till chatten!!!!!
          om det var en ren slump eller inte låter jag vara osagt, men det var väääldigt ensamt på chatten... crazy.gif crazy.gif
          hoppas det fungerade bättre för er där ute.

CITAT (Lady Hamilton @ 05-11-2008, 15:01) *
          Det var därför jag vågade skriva att jag skrattade i din andra tråd kompiskram.gif .......... vi som haft den äran att "känna" dig ett tag vet ju hur du är smiley_small_hug.gif .......... giggle.gif

nu får ni skylla allt på Pia L...det var hon som kom med idén att klippa ihop eländet kompiskram.gif naughty.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Gillan
          Inlägg 05-11-2008, 15:10
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Alltså hallååå! Jag dööör! Den där med chatten, som jag kan utantill vid det här laget, den skrattar jag fortfarande åt så jag tjuter. Jag berättar den vitt och brett för alla som vill höra på rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif .....................vad vi väntade på att du skulle dyka upp, men inte kom du inte a0a.gif a0a.gif

Redigerat av Gillan: 05-11-2008, 15:12

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          pejori
          Inlägg 05-11-2008, 15:40
          Länk hit: #26

Medlem

CITAT (Gillan @ 05-11-2008, 15:10) *
          Alltså hallååå! Jag dööör! Den där med chatten, som jag kan utantill vid det här laget, den skrattar jag fortfarande åt så jag tjuter. Jag berättar den vitt och brett för alla som vill höra på rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif .....................vad vi väntade på att du skulle dyka upp, men inte kom du inte a0a.gif a0a.gif

Jodu...gissa om jag kämpade med den chatten...och väntade, väntade, väntade confused.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Pia L
          Inlägg 05-11-2008, 15:59
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Tack Pejori wub.gif dom skratten behövde jag verkligen i en allmänt pissig dag.
          Och jag tror inte att någon vill "skylla" på mig för hopklippen, jag tror nog att dom flesta uppskattar dina......misstag flirting.gif

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 05-11-2008, 16:01
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem nr: 7 932

Detta är ju jätteroligt! Härligt att kunna skratta åt sina egna dumheter och dela med sig till andra. Du är toppen!

--------------------
          Eva

En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!

Citera
          malin72
          Inlägg 05-11-2008, 16:08
          Länk hit: #29

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

CITAT (pejori @ 05-11-2008, 15:40) *
          Jodu...gissa om jag kämpade med den chatten...och väntade, väntade, väntade confused.gif

men pejjan har du gjort fortsatta tester med chatten???? skulle vara skojj om du kikade in bravo.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          pejori
          Inlägg 05-11-2008, 16:08
          Länk hit: #30

Medlem

CITAT (Pia L @ 05-11-2008, 15:59) *
          Tack Pejori wub.gif dom skratten behövde jag verkligen i en allmänt pissig dag.
          Och jag tror inte att någon vill "skylla" på mig för hopklippen, jag tror nog att dom flesta uppskattar dina......misstag flirting.gif

Ja ja...Säg du som det är... giggle.gif
          Stolleprov snarare än misstag. Jag fattar inte att min mamma överlevde min barndom rolleyes.gif
          Hur mycket den stackaren fick betala i "skadestånd", vågar jag inte tänka på. dunno.gif

Det är nog bara jag, som kommit på den helt idiotiska idé att putsa fönster (utåtgående) i full storm.
          Att stå och försöka hålla kvar ett fönster, med tillhörande karm, (som blåst sönder) på tredje våningen var inte nått jag lyckades med.
          Det blev mycket glas för mamma att sopa upp, när hon kom hem och snickaren var inte billig heller.

Tror hon kunde blivit rik på tandpetartillverkning med tanke på lister och karmen unsure.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 05-11-2008, 16:38
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem nr: 7 932

Det här med chat har jag aldrig vågat mig på, vet inte hur det fungerar. Men nu klickade jag på chat och fattar inte ett dugg. Det stog att jag var välkommen, men vad gör jag sen?
          Pejori, här har du en kompis! Skillnaden mellan oss är nog bara att jag inte berättar allt tokigt, är nog lite blyg - eller dåligt självförtroende.

--------------------
          Eva

En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!

Citera
          pejori
          Inlägg 05-11-2008, 16:44
          Länk hit: #32

Medlem

CITAT (Eva i Höga @ 05-11-2008, 16:38) *
          Det här med chat har jag aldrig vågat mig på, vet inte hur det fungerar. Men nu klickade jag på chat och fattar inte ett dugg. Det stog att jag var välkommen, men vad gör jag sen?
          Pejori, här har du en kompis! Skillnaden mellan oss är nog bara att jag inte berättar allt tokigt, är nog lite blyg - eller dåligt självförtroende.

Har det med förnamnet att göra tro??? confused.gif g.gif
          Jag berättar gärna om "mine hyss"
          Behöver jag säga att jag bara älskar Emil i Lönneberga 000.gif
          Känner så väl igen mej där blush.gif
          Stackars Allan Edvall, har är exakt en kopia av min mamma w00t.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          malin72
          Inlägg 05-11-2008, 16:44
          Länk hit: #33

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

CITAT (Eva i Höga @ 05-11-2008, 16:38) *

jag går in i chatten så hjälps vi åt tummenupp.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          HelenJ
          Inlägg 05-11-2008, 21:01
          Länk hit: #34

Medlem
          Antal inlägg: 1 683
          Medlem nr: 11 521

Jag har lagt den här tråden bland favoriter nu - så kan jag ta upp den när som helst när jag behöver ett gott skratt, eller när jag har en urjä-ig dag och behöver veta att det finns de som har det värre! wink.gif

Tack för en hel hög goda skratt! rose.gif

--------------------
          Trädgårdsmästare med bloggen Gröna funderingar

Citera
          Sussie F-Flower
          Inlägg 05-11-2008, 21:52
          Länk hit: #35

Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem nr: 14 814

Åhh, HerreGud!!! giggle.gif a0a.gif a0a.gif
          Här får man minsann skratta så att tårarna sprutar! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
          Vilka historier Pejjan! Det är nästan helt otroligt att det kan hända så mycket "tok" för en och samma människa... ( sos.gif ) laugh.gif

Du verkar vara en härlig och spontan människa!
          kompiskram.gif

P.s. Miljoners Tack till Dig, Pia, för att du "drog igång" de här gamla trådarna...! kompiskram.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 09-11-2008, 17:48
          Länk hit: #36

Medlem

Den här har jag ju "glömt" att kopiera över whistling.gif

nu har jag testat smile.gif
          efter en del inspiration från denna tråd, som jag berättade om för en vännina fick jag låna hennes uppblåsbara reservmadrass. smile.gif
          den hade väl inte det perfekta måttet, men jag skulle ju bara testa om den var bekväm att sova på smile.gif
          efter att ha blåst upp eländet i två dygn, (har lånat ut pumpen) var det dags att prova rolleyes.gif
          sagt och gjort.
          sängen bäddades och jag skred till verket.
          den kändes lite som en hängmatta men jag mitt nöt, trodde det skulle vara så.
          hade inte en tanke på att ta bort min bäddmadrass först, så sängen hade platsat för "prinsessan på ärten" ungefär. rolleyes.gif försökte lägga mej på sidan. DÅ hände det :huh:
          med ett brak ramlade jag ur sängen, och landade på hundarna som ligger nedanför. ohmy.gif
          när dom flyger upp, slår jag huvudet först i sängbordet , sedan i garderoben som står brevid. ohmy.gif
          dom skräckslagna hundarna försöker hoppa upp på ovan nämnda säng, inklusive madrass vilket leder till en studsmatteeffekt. Den ena hunden studsar ur sängen när den andra landar laugh.gif laugh.gif
          behöver jag säga att han ramlade på mej biggrin.gif
          underlaget gör att den andra hunden får panik och försöker krypa in under sängen,vilket leder till lååånga klösmärken på min bak efter hennes klor biggrin.gif wink.gif
          efter att jag kravlat mej upp igen och fått lugnat hundarna packade jag ihop den igen.
          den madrassen är inget för mej biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          HelenJ
          Inlägg 09-11-2008, 18:00
          Länk hit: #37

Medlem

Hade du bloggat hade jag helt klart nominerat dig till Grås bloggtävling. Snacka om underhållande läsning! a0a.gif a0a.gif a0a.gif

(Och det bästa är ju att du har överlevt alla dina äventyr så du kan berätta om dem för oss.... giggle.gif )

--------------------

Citera
          pejori
          Inlägg 09-11-2008, 18:02
          Länk hit: #38

Medlem

Jodu...Vänta bara tills jag berättar om hur jag firade midsommar... rotfl.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          HelenJ
          Inlägg 09-11-2008, 18:08
          Länk hit: #39

Medlem

CITAT (pejori @ 09-11-2008, 18:02) *
          Jodu...Vänta bara tills jag berättar om hur jag firade midsommar... rotfl.gif

Det ser jag fram emot..... biggrin.gif

--------------------

Citera
          Bettis
          Inlägg 09-11-2008, 18:16
          Länk hit: #40

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

CITAT (HelenJ @ 09-11-2008, 18:08) *
          Det ser jag fram emot..... biggrin.gif

Jag också giggle.gif

--------------------

Citera

3 sidor V  < 1 2 3 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 17:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon