CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 18:55)
Har ju sett dom i tidningar och på TV, ....
Men i dag har jag sett en sådan varelse...
Och in trippade ett par enorma bröst!.
Klädd i en tajt svart tröja urringad ända ner till naveln, och för att ingen skulle missa nåt så var tröjan så kort att en den inte täckte magen, utan naveln syntes och i den fanns en glittrade sten som pricken över i!
I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar ...
När jag kunde slita mig från synen av de enorma brösten och tittade hur hon såg ut i ansiktet, så förutom de helt enorma tjocka läpparna lika onaturliga som brösten, så hade hon några helt otroliga ögonfransar och var välsmikad om jag säger så...
Hon hade också enorma naglar i någon konstig färg och självklart var hon blond, vad annars???
Är du helt säker på att det var en tjej då?
Många transvestiter är ju mera sminkade än vad "vanliga" tjejer (kvinnor) är.
Har sett på TV att många män som vill vara kvinnor är jättesnygga, sminkar sig extra och fyller ut sig extra här och där och man kan inte se skillnaden förän man möjligen pratar med dem.
Nja det var bara en tanke hos mig.
Jag hör till den kategorin med små bröst och i tonåren hade jag väldiga komplex, men när jag träffade min dåvarande man så p.g.a. av honom gick detta komplex bort. Han sa alltid att det ska fylla handen då är de fina, ska inte vara större.
Sedan när jag fick min dotter upptäckte jag vad besvärligt det var med stora bröst för jag var en riktig "mjölkko"

trots små bröst, de var ju bara ivägen, så efter det var jag ännu mera helnöjd med mina små bröst.
Jag tror det beror mycket på omgivningen tyvärr och de killar eller män man träffar.
Enda gången man skulle vilja ha större är när man provar någon fin klänning eller liknande och det inte ser snyggt ut p.g.a. av att magen är större än brösten, man bär inte upp alla kläder lika vackert tycker jag, men nu är jag så gammal så jag bryr mig inte. Smink har jag bara vid högtidliga tillfällen aldrig annars. Lite lukta gott kan jag ta på mig men inget mer.