Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Trodde inte de fanns på riktigt...
          stina
          Inlägg 08-11-2006, 22:03
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 6 103
          Medlem nr: 26

CITAT (cic @ 08-11-2006, 22:56)
          CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-11-2006, 21:51)
          CITAT (stina @ 08-11-2006, 21:45)
          Jag tycker däremot synd om den som inte kan tycka om sig själv som han/hon är utan måste gå igenom dyra och plågsamma operationer för att försöka finna lyckan (tyvärr ofta utan resultat). Kan inte vare sig känna annat än sorg i hjärtat över att det blivit så utbrett....

/Stina

Jag känner ungefär samma sak...det är trist att folk tror att de måste skära i sig för att duga. Tjejer med fina, normala bröst som stoppar upp dem till anskrämlighet. Det tycker jag är tragiskt.

Tycker också att det är trist, men jag gör ingen värdering i det. För i regel har jag ingen som helst aning om hur den människan är som person. Och jag vill inte att "folk" ska titta på mig, se mina tatueringar och utgå ifrån att jag knarkar och har låg IQ. (Jag kanske ska tatuera in mina akademiska poäng och meriter nästa gång..? rolleyes.gif laugh.gif )

"Man ska inte dömma hunden efter håren" heter det ju och så försöker jag leva. Dessutom finns det ju så himla många olika typer av människor så skulle man bry sig om hur alla ser ut skulle man ju inte hinna med att fundera på något annat. Nej, låt medmänniskorna vara som dom vill tycker jag! rolleyes.gif

Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 08-11-2006, 22:18
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 18:55)
          Har ju sett dom i tidningar och på TV, ....
          Men i dag har jag sett en sådan varelse...

Och in  trippade ett par enorma bröst!.
          Klädd i en tajt svart tröja urringad ända ner till naveln, och för att ingen skulle missa nåt så var tröjan så kort att en den inte täckte magen, utan naveln syntes och i den fanns en glittrade sten som pricken över i!

I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar ...
          När jag kunde slita mig från synen av de enorma brösten och tittade hur hon såg ut i ansiktet, så förutom de helt enorma tjocka läpparna lika onaturliga som brösten, så hade hon några helt otroliga ögonfransar och var välsmikad om jag säger så...
          Hon hade också enorma naglar i någon konstig färg och självklart var hon blond, vad annars???

Är du helt säker på att det var en tjej då?
          Många transvestiter är ju mera sminkade än vad "vanliga" tjejer (kvinnor) är.
          Har sett på TV att många män som vill vara kvinnor är jättesnygga, sminkar sig extra och fyller ut sig extra här och där och man kan inte se skillnaden förän man möjligen pratar med dem.

Nja det var bara en tanke hos mig.

Jag hör till den kategorin med små bröst och i tonåren hade jag väldiga komplex, men när jag träffade min dåvarande man så p.g.a. av honom gick detta komplex bort. Han sa alltid att det ska fylla handen då är de fina, ska inte vara större.
          Sedan när jag fick min dotter upptäckte jag vad besvärligt det var med stora bröst för jag var en riktig "mjölkko" tongue.gif trots små bröst, de var ju bara ivägen, så efter det var jag ännu mera helnöjd med mina små bröst.
          Jag tror det beror mycket på omgivningen tyvärr och de killar eller män man träffar.
          Enda gången man skulle vilja ha större är när man provar någon fin klänning eller liknande och det inte ser snyggt ut p.g.a. av att magen är större än brösten, man bär inte upp alla kläder lika vackert tycker jag, men nu är jag så gammal så jag bryr mig inte. Smink har jag bara vid högtidliga tillfällen aldrig annars. Lite lukta gott kan jag ta på mig men inget mer.

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera
          stina
          Inlägg 09-11-2006, 08:51
          Länk hit: #43

Medlem

Jag bryr mej - är nog ganska fåfäng egentligen! sleep.gif Vill gärna göra mej så fin jag kan med mina fysiska resurser. Fast därifrån till att operera mej - absolut INTE! rolleyes.gif

Citera
          herkules
          Inlägg 09-11-2006, 10:05
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

så klart att de finns på riktigt - de är väl människor de också?

ang skönhetsoperationer så har jag ingenting emot dem, folk gör som de vill. själv tänker jag ta bort påsar under ögonen så fort jag märker att de inte bara finns där på morgonen utan envisas med att sitta i ansiktet dygnet runt. detsamma gäller tunga ögonlock.
          titsen däremot - de får nog va.. laugh.gif

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          netaave
          Inlägg 09-11-2006, 10:11
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Skulle jag göra en skönhetsop bara för utseendets skull, då skulle jag lyfta mina mungipor.
          Får alltid höra att jag ser sur och ledsen ut fast jag kan må hur bra som helst. Det är otoroligt påfrestande ibland.
          Skulle inte vilja se ut som jag ler hela tiden, men mer neutral.

--------------------

Citera
          Bjäbban
          Inlägg 09-11-2006, 11:34
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 334
          Medlem nr: 4 586

CITAT (Inga från Närke @ 08-11-2006, 22:18)
          CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 18:55)
          Har ju sett dom i tidningar och på TV, ....
          Men i dag har jag sett en sådan varelse...

Och in  trippade ett par enorma bröst!.
          Klädd i en tajt svart tröja urringad ända ner till naveln, och för att ingen skulle missa nåt så var tröjan så kort att en den inte täckte magen, utan naveln syntes och i den fanns en glittrade sten som pricken över i!

I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar ...
          När jag kunde slita mig från synen av de enorma brösten och tittade hur hon såg ut i ansiktet, så förutom de helt enorma tjocka läpparna lika onaturliga som brösten, så hade hon några helt otroliga ögonfransar och var välsmikad om jag säger så...
          Hon hade också enorma naglar i någon konstig färg och självklart var hon blond, vad annars???

Är du helt säker på att det var en tjej då?
          Många transvestiter är ju mera sminkade än vad "vanliga" tjejer (kvinnor) är.
          Har sett på TV att många män som vill vara kvinnor är jättesnygga, sminkar sig extra och fyller ut sig extra här och där och man kan inte se skillnaden förän man möjligen pratar med dem.

Nja det var bara en tanke hos mig.

Jag hör till den kategorin med små bröst och i tonåren hade jag väldiga komplex, men när jag träffade min dåvarande man så p.g.a. av honom gick detta komplex bort. Han sa alltid att det ska fylla handen då är de fina, ska inte vara större.
          Sedan när jag fick min dotter upptäckte jag vad besvärligt det var med stora bröst för jag var en riktig "mjölkko" tongue.gif trots små bröst, de var ju bara ivägen, så efter det var jag ännu mera helnöjd med mina små bröst.
          Jag tror det beror mycket på omgivningen tyvärr och de killar eller män man träffar.
          Enda gången man skulle vilja ha större är när man provar någon fin klänning eller liknande och det inte ser snyggt ut p.g.a. av att magen är större än brösten, man bär inte upp alla kläder lika vackert tycker jag, men nu är jag så gammal så jag bryr mig inte. Smink har jag bara vid högtidliga tillfällen aldrig annars. Lite lukta gott kan jag ta på mig men inget mer.

ohmy.gif Opps den tanken slog mig inte ens....

Vill bara säga att självklart får folk se ut precis som de vill, för mig!
          Själv är jag då ingen skönhet precis....
          Jag blev bara så överraskad av att se en på "riktigt" och så på badhuset, en vardag mitt på dagen, och så dessutom en kall och ruggig november dag... blink.gif

Citera
          krellus
          Inlägg 09-11-2006, 12:38
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 1 072
          Medlem nr: 3 347

Jag vet inte om det handlar om att en del tjejer/kvinnor anser att alla män vill ha kvinnor med "stora" bröst men det är ju som med allt annat... smaken är som baken!

Var nöjd med dig själv säger jag!

--------------------
          Zon III till vardags men Zon IV i övrigt...

Citera
          stina
          Inlägg 09-11-2006, 13:42
          Länk hit: #48

Medlem

CITAT (krellus @ 09-11-2006, 13:38)
          Jag vet inte om det handlar om att en del tjejer/kvinnor anser att alla män vill ha kvinnor med "stora" bröst men det är ju som med allt annat... smaken är som baken!

Var nöjd med dig själv säger jag!

Fast ALLA tjejer kanske inte gör det för männens skull! Några av dom som skaffar jättetuttar kanske gör det för sin egen skull?!

Funderar Stina som efter att ha tappat en massa kroppsfett numera knappast har några bomber - snarare kinapuffar! tongue.gif

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 00:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon