CITAT (Floppy @ 09-11-2006, 13:59)
Ja lyder bara min läkares ordination...och kan det hjälpa mig liiite grann så är det välkommet...än så länge har jag klarat mig i från 'flunsan'...men jag är ganska duktig på att hålla mig ifrån de som är på G att bli sjuka...tvättar händerna ofta...så jag gör allt för att undvika 'hostiga' sjukdomar....
Jag har provat diverse olika host dämpande medel men inget hjälper...har fått ett som är suuuuper starkt och SKA hjälpa men icke den heller hjälper...
Jag hoppas bara att jag slipper få hosta...
...feber, snuva, ont i halsen mm klarar jag av men inte hostan...
Evgeni: jo det gör djuriskt ont

...det ser lite lustigt ut om man måste hosta när man är på stan...jag slänger mig ner på huk...för då gör det minst ont...så ser ni någon som sitter på huk och hostar i näheten av Hudik...så är det garanterat jag...

Floppy jag förstår dig.
Jag har ju stora problem med min rygg sedan många år tillbaka och flera operationer.
Föru thälsade jag alltid på min förra husläkarn i tyskland när jag var därnere. Och då fick jag alltid en bra hostmedicin för som han sa du får bara inte få hosta med din rygg.
Men nu tål jag inte den längre, får gallkolik. Av många hosmediciner får jag problem med gallan. Måste sitta på nätterna om jag får hosta och behöver någon som, håller mig om ryggen.
Elisabeth