CITAT (anna_rispan @ 25-01-2007, 17:28)
Okej, det låter som en del på det forumet har lite speciell syn på träning med andra ord. O har ni redan debatterat så förstår jag.
Har din träning gått bra på senaste tiden då?
Jag ska pallra mig iväg på förmiddagen i morgon har jag tänkt.

Det är inget fel det de säger - om man är elitidrottsman/kvinna. Det är det som jag hänger upp mig på - och det tänker jag försöka låta bli - eftersom de flesta skulle klara sig lika bra med balanserad, genomtänkt kost och det skulle bli både godare och roligare än pulver och piller. Inte ens Riksidrottsförbundet anser att man behöver komplettera kosten med pulver, de har tagit fram menyer med mat för elitidrottare istället.
Jaja, man ska välja sina slag och pulvertillverkarna lär ju ha glada dagar iaf.
Börjar jag debattera blir jag bara irriterad. Sen sitter jag och låter hela min frustration gå ut över Fizzgig, stackaren

Träningen går finfint, om jag bara kunde låta bli att ge mig på sådant jag inte borde (som kasta en 110kg-kille, det gjorde lite ont i knäet efteråt). Det var inte så genomtänkt, för det får jag lida för nu istället.
Men det löser sig säkert ikväll, antingen cyklar jag en stund ikväll och känner efter hur det känns eller så byter jag plats på vilodagen imorgon och träningen ikväll. Hur som helst ska jag ta ett varmt bad ikväll så får min älskling ta hand om mina stela muskler. Lite massage har ingen dött av
Ja det var en lång och rejäl rapport om läget i de stockholmska trakterna

Hoppas du får roligt på träningen, trots att det är förmiddag! Eller du kanske inte har problem med att träna tidigt? Ibland tycker jag det är jobbigt att träna före lunch faktiskt. Har du planerat något särskilt tills imorgon?