CITAT (Ophelia @ 11-03-2007, 11:56)

Jaha...så har man varit ute och promenerat en rask promenad i 1 timme. Vårsolen kom fram så fort jag kom utanför dörren

Aha! Då måste vi se till att du går ut oftare! Sol tycker vi om

CITAT (Farbror Blå @ 11-03-2007, 12:15)

Nu har jag startat eget gym!
Hit kan man komma och gå ner i vikt med envetna-flunsan-dieten eller svårt-att-svälja-dieten.
Våra träningsprogram innehåller bla yrselträning och mmagruteträning med hjälp av rethosta.
Krya på dig!
CITAT (anna_rispan @ 11-03-2007, 12:29)

Dessutom så får man specialträning på underarmarna av allt snytande!!

CITAT (stina @ 11-03-2007, 18:14)

Ni är för stolliga!!!
Idag har vi varit nere på landet och jag har fått idka trädgårdsarbete för första gången i år. Rev bort en massa vissna perenner och skottade bort snö från altanen som vetter mot norr.
Förkylningen är inte alls så farlig tack och lov. Snorar och är täppt i näsan med mår för övrigt som en princessa. Träningsväskan inför morgondagen hemma hos optimisten är packad....

Har man inte feber eller ont i halsen kan man faktiskt träna. Och imorgon är det step-up - tur att det inte är löpning på schemat i alla fall.

Vilken tur att förkylningen bestämde sig för att gå någon annanstans. Då har vi en träningsrapport att vänta hoppas jag?

Idag körde vi tre timmars träning och en del teori, och det var nog tur attd et inte blev så länge för jag var så stel och öm att jag hade svårt att röra mig emellanåt. Så fort man blev stillastående blev det genast svårare att komma igång, ochd et blev svårare och svårare ju längre dagen gick. Men det var så KUL!