CITAT (t955i @ 18-03-2007, 16:58)

jogging 9 km.. tungt idag, alldeles för mkt kläder och för lite mat innan så energin tog slut.

Asch, det är trist när man "missar" så. Händer då och då.... Någon gång har jag ställt mej på löpbandet och undrat varför det går så himla tungt och så har jag kommit på att jag helt glömt bort att äta!

Jag tränar på luncherna och om det händer något tokstressigt på förmiddagen är det lätt hänt.... Allra helst när man som jag har en "matklocka" som ringer lite diskret. Jag måste aktivt planera in mitt ätande, annars glömmer jag och det går väl an om man inte ska träna, ska jag träna går jag i väggen direkt...
CITAT (Magdis @ 18-03-2007, 17:02)

imorgon har jag möjlighet att gå på Body Step om jag vill. Jag har aldrig varit på det....vad tror ni erfarna om det? Är det nåt som är lämpligt att börja med efter genomgången graviditet? Det är ju 18 veckor sen förlossningen nu så jag borde ju va återhämtad iaf. Eller så tar jag bara lite lätt styrketräning.

Jag skulle hoppa på det direkt om det var jag! Det är kul som attan och du behöver ju inte hoppa (om det är det du tänker på)... Kul att starta med något skojsigt. Dom har i alla fall den typen av pass som "mamma-barn-pass" på mitt gym och på dom passen är det riktigt nyfödda småttingar som ligger bredvid på golvet...