CITAT (stina @ 05-04-2007, 19:07)

Välkommen hem LadyG! Det har varit så tomt här utan dej!
"Huka er gubbar å kärringar i bänkera, för nu har LadyG laddat upp!"

Träningen idag gick bra. Började med att springa 5 km i 10-11-12 km/tim. Sen kunde jag inte låta bli att köra lite intervallträning. Några vändor med 14-15 km/tim i 1 min - jogg i 8 km/tim i 1 min. Avslutade med 16 km/tim i 2 intervaller (nära att stå på näsan - hu vad benen fick veva på!). Avslutningsvis joggade jag lugnt ett tag. Tyvärr råkade jag trycka på nödstoppknappen på löpbandet nån gång efter 40 minuter så jag har lite dålig koll på både distans och tid.
Sen var det dags för poweryoga. Ordinarie ledaren tillbaka efter att hon varit i Thailand och tränat Thaiboxning. Hon är bara bäst som ledare!
Imorgon åker vi till landet i ett par dagar så då blir träningen i form av trädgårdsarbete. Det blir väl långkalsong på för det ska bli kallt...

Ah, så härligt det låter med landet - det är ju bara att klä sig varmt så klarar man det mesta

Har haft lite för mycket att göra för att ha haft tid att träna, men å andra sidan är lägenheten vårstädad och fin och diverse skåp inventerade, organiserade och städade så jag ska väl inte gnälla. Det är jobbigt att städa också, om man går in för det med liv och lust (ni skulle sett mig, håret på ända och svetten rinnande längs halsen

)
Blir sugen på att testa löpintervallträning när jag läser om hur snabba resultat du får Stina, men jag ska nog ta det lugnt med sådant i början novis som jag är

CITAT (Biggan_ @ 06-04-2007, 10:42)

Jo tack, den har gått över nu!

Höll på att skriva 'synd' men det är ganska skönt att bli av med den också, man blir lite trött på den tillsist