Iiiiiih, kommer just hem från gymmet och veckans Hallelujah-moment!

Så skönt att slippa tjat i örona och bara få gå in i sig själv medan man tränar igenom kroppens alla muskler.

Det blev en riktigt grundlig genomgång med en MASSA olika övningar. Jag avslutade med att testa trappmaskinen som jag aldrig riktigt vågat mig på förut. Jag fattar den inte riktigt. Ska man trampa pedalerna ända i botten eller ska man trampa på i snabbare takt och bara trampa ner dem en bit?
Jag hoppades ju på att ge rumpmuskeln en riktig omgång där men det kändes mest i låren.
Det hade dykt upp en ny maskin nu som såg intressant ut men som inte hade någon beskrivning på sig hur den skulle användas eller vad den var till för muskler. Man stod på knä på en vridplatta som var ungefär i knähöjd o så skulle man vrida underkroppen åt sidorna. Jag antar att det var meningen att man skulle använda sneda magmusklerna. Nån som känner igen den?