CITAT (stina @ 26-04-2007, 20:39)

Anna: Det är inte så att du har olika längd på benen? Har du kollat det? Har man minsta skillnad i benlängd kan man få problem när man belastar tex i form av träning.
Nej jag aldrig fått för mig att kolla upp benlängderna? Hur skulle jag fått den idén..hmm. Jag vet att skolsköterskan kollade min rygg en gång men hon sa att det var inget snett med den. O jag har ju kunnat vara med på skolidrott och tränade ju upp mig till att orka köra tjejvasan så jag bord einte ha några större kropssliga fel.
Jag gick väl ut för hårt med träningen när jag upptäckte att jag klarade mer än jag trodde. Kanske.
Skulle det vara bättre för mig att köra med fria vikter kanske? Så att inte benen får dra en vikt tex...Är ni med hur jag tänker??
Idag var det nypremiär på friskis gym i allafall. Jag provade deras "crosstrainer" elelr vad den kan tänkas heta.- Man går som en passgångare men men. Hjälp vad svettigt det blev med den apparaten.
Sen körde jag styrketräning i gymdelen. Det gick bra. Jag tog lite vikt när jag körde framsida lår. Men jag tycker inte att jag ändå kan köra hela rörelsen fullt ut. Kan jag vara så svag verkligen...nå ja...
Sen hände en knasig sak. En kvinna kom fram till mig o frågade om jag hade råkat ta hennes vattenflaska...O det hade jag.Så jag hade gått o snutta på hennes flaska. Helt ovetandes men ändå! Vi hade nämligen exakt likdana o jag fikc för mig att jag tog med min flaska från uppvärmningsrumemt o ställde den på en trapp. Sedan satte sig en man på den trappen o när jag gick dit för att hämta min flaska hade han ställt den på hyllan precis bredvid.
Fast så var det tydligen inte...Hennes flaska hade stått på hyllan hela tiden o jag hade inte tagit med mig min ut från uppvärmningsrummet. Jag var lite trött efter uppvärmningen tror jag...hehe. SEn blev jag lite piggare.
Trevlig helg på er!!