Tack Maria! Ja, det är nog det mentala som är det värsta. Och till råga på allt så blev det paj på mp3-spelarens hörlurar efter 5 km så 1,5 mil fick jag springa utan musik. Bara dunket av löpbandet i öronen... Har för mej att jag läst att du avverkat en halvmara på löpbandet så du vet ju vad det vill säga att stå där och harva i ett par timmar...
Jag frös något kopiöst när jag åkte hem. Den här långlöpningen var ju inte planerad, så jag hade inte ätit speciellt mycket, bara en tallrik gröt på morgonen och en drickyoghurt och en banan på förmiddagen. Tror frossan kanske berodde på energibrist. Jag hällde i mej 2 gainomax innan jag lämnade gymmet och nu har jag vräkt i mej kopiösa mängder med pannbiff och kokt potatis. Nu är jag minst sagt matt, mätt och gränslöst lycklig....
Göteborgsvarvet..... Njaaaa - det ju lite långt att åka för mej.
Redigerat av stina: 16-05-2007, 18:19