Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

223 sidor V  « < 15 16 17 18 19 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Träning (forts), Peppning, tips och råd
          stina
          Inlägg 26-11-2006, 20:30
          Länk hit: #321

Medlem
          Antal inlägg: 6 103
          Medlem nr: 26

CITAT (Birgitta P @ 26-11-2006, 13:41)
          Tackar för välkomnandet! Nu när jag "kommit ut"  :lol: så kan jag ju så klart mingla här också!  :lol:
          Har precis duschat efter en svettig mil på cykel. tongue.gif
          I kväll efter jobbet så är det rodden som hägrar!  :)
          Idag har jag knäppt in bh:n ett snäpp till!  :D
          Fast lite tragiskt är det att brösten börjar sätta sig på armarna!  :o  :lol:

Måste kännas skönt att ha berättat! wink.gif tongue.gif

Fasiken vad duktig du är Birgitta! Snacka om målmedvetenhet! Vilka mål du än har satt för dig själv kommer du greja det - tro mej. rolleyes.gif

Å du, vinka hej då till tuttarna med ett leende - storleken har ju ingen betydelse, eller hur? tongue.gif Små tuttar är dessutom inte ivägen när man tränar och skumpar inte omkring när man springer! Å inte behöver man någon särskild tränings-bh heller rolleyes.gif

Citera
          Farbror Blå
          Inlägg 26-11-2006, 20:45
          Länk hit: #322

Medlem
          Antal inlägg: 3 471
          Medlem nr: 6 573

får en karl påpeka att små bröst dessutom kan vara lika fina som stora ? wub.gif

--------------------

Citera
          stina
          Inlägg 26-11-2006, 20:47
          Länk hit: #323

Medlem

CITAT (Farbror Blå @ 26-11-2006, 21:45)
          får en karl påpeka att små bröst dessutom kan vara lika fina som stora ? wub.gif

Små men naggande goda kanske? tongue.gif wink.gif

Och det är ju som LadyG skrev tidigare: Det är en fysisk omöjlighet att vara smal OCH ha stora tuttar (om dom är äkta alltså) Om man inte som Magdis förståss precis har fått barn! tongue.gif

Citera
          askar
          Inlägg 26-11-2006, 21:00
          Länk hit: #324

Gäster

CITAT (stina @ 26-11-2006, 20:47)

Och det är ju som LadyG skrev tidigare: Det är en fysisk omöjlighet att vara smal OCH ha stora tuttar (om dom är äkta alltså) Om man inte som Magdis förståss precis har fått barn! tongue.gif

Här måste jag protestera.

Smala kan visst ha stora bröst... till o me så stora att de vill förminska
          och gör det också pga besvär med axlar och rygg.
          Det gjorde dotterns kompis.... och hon har inga barn.

Citera
          Magdis
          Inlägg 26-11-2006, 21:05
          Länk hit: #325

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (stina @ 26-11-2006, 20:30)
          Å du, vinka hej då till tuttarna med ett leende - storleken har ju ingen betydelse, eller hur? tongue.gif Små tuttar är dessutom inte ivägen när man tränar och skumpar inte omkring när man springer! Å inte behöver man någon särskild tränings-bh heller rolleyes.gif

Ja när man provat bägge varianterna kan jag för egen del säga att det är skönt med små. tongue.gif Jag jublade förra gången jag slutade amma och började se ut som vanligt igen. Och rent utseendemässigt tycker jag att allt äkta är snyggt. biggrin.gif

Citera
          stina
          Inlägg 26-11-2006, 21:17
          Länk hit: #326

Medlem

CITAT (askar @ 26-11-2006, 22:00)

Säger du det så ger jag mig direkt rolleyes.gif För mej var det tuttarna som var dom sista som började minska.

Citera
          askar
          Inlägg 26-11-2006, 21:20
          Länk hit: #327

Gäster

CITAT (stina @ 26-11-2006, 21:17)
          CITAT (askar @ 26-11-2006, 22:00)

Säger du det så ger jag mig direkt rolleyes.gif För mej var det tuttarna som var dom sista som började minska.

Jag trodde inte att hon led sååå mycket...men visst var de stora
          i förhållande till övriga kroppen.... och alldeles äkta.

Citera
          stina
          Inlägg 26-11-2006, 21:23
          Länk hit: #328

Medlem

Många som ser ut så har jag förstått lider av den uppmärksamhet brösten får. Jag har haft en kompis som hade stora bröst (väldigt fina dessutom) men hon hatade dom. Det värsta hon visste var när karlar inte såg henne i ögonen när dom pratade med henne utan stirrade som förhäxade på hennes bröst. Det äcklade henne...

Citera
          askar
          Inlägg 26-11-2006, 21:33
          Länk hit: #329

Gäster

CITAT (stina @ 26-11-2006, 21:23)
          Många som ser ut så har jag förstått lider av den uppmärksamhet brösten får. Jag har haft en kompis som hade stora bröst (väldigt fina dessutom) men hon hatade dom. Det värsta hon visste var när karlar inte såg henne i ögonen när dom pratade med henne utan stirrade som förhäxade på hennes bröst. Det äcklade henne...

Det kan jag förstå. sad.gif

Men den här tjejen hade så stora besvär...inte minst när hon tränade
          så hon beslutade att förminska.

Citera
          LadyG
          Inlägg 27-11-2006, 00:21
          Länk hit: #330

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

CITAT (askar @ 26-11-2006, 21:00)

Men hade hon gått upp i vikt eller var naturligt stor i kroppen innan hon blev smal? Går man upp i vikt gör man det oftast över hela kroppen, och samma gäller en viktreduktion. Man kan inte punktförbränna, med få undantag.

Däremot kan man vara född smal och ändå ha rejäla bröst, men då brukar smalheten inte bero på en viktreduktion utan att personen aldrig varit stor och byststorleken kan man ofta härleda till spinnsidan. (Det verkar som om storleken går i arv till viss del, men det senare är bara en observation, inte veteskapligt belagt.)

Ugh, blev det där begripligt? tongue.gif

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          LadyG
          Inlägg 27-11-2006, 00:28
          Länk hit: #331

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

CITAT (stina @ 26-11-2006, 20:25)
          Tack! rolleyes.gif Jag har kämpat jävligt, jävligt hårt rent ut sagt. Framför allt i början när jag koncentrerade mej på att gå ner i vikt. Stenhård diet och kontroll av varenda pryl jag stoppade i mej. Samtidigt som jag började träna. Jag insåg att det för den som varje dag går omkring och vill förändra sitt sätt att leva går det åt betydligt mer energi till att
          1. vara frustrerad och missbelåten med sig själv för hur man är
          2. vara besviken på sig själv för att det inte blev någon förändring idag heller

än om man tar tag i saken rejält en gång för alla. rolleyes.gif

Du är duktig, det vet du va? Och du har så rätt så. Bättre att lägga energin man lägger på att sura på något konstruktivt istället smile.gif

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          stina
          Inlägg 27-11-2006, 08:45
          Länk hit: #332

Medlem

CITAT (Farbror Blå @ 26-11-2006, 21:10)
          har bara sett bilder där du e oförskämt smal å tränad.. nån "före"bild? sleep.gif smile.gif huh.gif

Här är ett litet bildbevis i alla fall. Det här är det enda klädesplagg som finns kvar sedan tiden "före".... Ett par Levisjeans som sambon ärvt. Vet inte om det framgår på bilden hur stora brallorna faktiskt är, släpper jag dom så åker dom i backen:

Brallor från tiden före...

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 27-11-2006, 09:27
          Länk hit: #333

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

Kanonbra jobbat Stina!! (Råkade skriva fel först så det stod joggat...hehe)

Jag ska träna alldeles snart. Hela styrkeprogrammet är det tänkt. smile.gif
          Sen ska jag försöka hålla mig från Odla så jag får lite gjort. (En annan sak jag behöver träna på biggrin.gif )

Citera
          stina
          Inlägg 27-11-2006, 09:55
          Länk hit: #334

Medlem

CITAT (anna_rispan @ 27-11-2006, 10:27)
          Kanonbra jobbat Stina!! (Råkade skriva fel först så det stod joggat...hehe)

Jag ska träna alldeles snart. Hela styrkeprogrammet är det tänkt. smile.gif
          Sen ska jag försöka hålla mig från Odla så jag får lite gjort. (En annan sak jag behöver träna på biggrin.gif )

Tack! rolleyes.gif

Lycka till med träningen! Håller med om att det är svårt att hålla sig härifrån, jag sitter ju och jobbar framför datorn hela dagarna och det blir många "micropauser" sleep.gif

Idag ska jag springa och klockan 16 är det dags för månadens massage! rolleyes.gif

Citera
          Farbror Blå
          Inlägg 27-11-2006, 11:33
          Länk hit: #335

Medlem

CITAT (stina @ 27-11-2006, 08:45)
          har bara sett bilder där du e oförskämt smal å tränad.. nån "före"bild? sleep.gif  :)  :huh:

Här är ett litet bildbevis i alla fall. Det här är det enda klädesplagg som finns kvar sedan tiden "före".... Ett par Levisjeans som sambon ärvt. Vet inte om det framgår på bilden hur stora brallorna faktiskt är, släpper jag dom så åker dom i backen:

oj det var skillnad=)

--------------------

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 27-11-2006, 11:35
          Länk hit: #336

Medlem

Det gikc inte. Jag var tvungen att kika in! Men träningen gick bra. Nu känns alla maskiner okej. Förrutom den man tränar magen i. Den är lite ovan ännu. unsure.gif

Citera
          Farbror Blå
          Inlägg 27-11-2006, 11:37
          Länk hit: #337

Medlem

CITAT (stina @ 27-11-2006, 08:45)
          har bara sett bilder där du e oförskämt smal å tränad.. nån "före"bild? sleep.gif  :)  :huh:

och så en sak till! (glömde)
          himla snygg vältränad mage=)

--------------------

Citera
          Biggan_
          Inlägg 27-11-2006, 11:47
          Länk hit: #338

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (stina @ 26-11-2006, 20:30)
          Å du, vinka hej då till tuttarna med ett leende - storleken har ju ingen betydelse, eller hur?  :P  Små tuttar är dessutom inte ivägen när man tränar och skumpar inte omkring när man springer!  Å inte behöver man någon särskild tränings-bh heller rolleyes.gif

Nja, jag har ju fortfarande c-kupa, så så små är dom ju inte, men inte lika välexponerade som förut om man säger så wink.gif blink.gif
          Går man ner tillräckligt mycket i vikt, kan man kanske slänga dom över axeln när man springer så är dom inte i vägen. rolleyes.gif rolleyes.gif
          Springa kan jag förresten inte göra, det tycker mina onda leder inte om. sad.gif

Jag såg bilden på dej och jeansen, vad duktig du har varit! Hur många kilo har du gått ner Stina? Det måste vara med stor tillfredställelse du kollar in bilden. wub.gif

Jag såg din byxbild också LadyG, lika imponerande den!:P
          Jag får nog leta upp en "före"-bild, så jag kan jämföra sedan när jag nått målet. sleep.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 27-11-2006, 11:52
          Länk hit: #339

Medlem

Alla är jätteduktiga här i tråden!

Det är så skönt att gå in här o läsa alla peppande ord.

O om det är nån som sitter o funderar på att börja träna nåt så gör det!!

Citera
          Magdis
          Inlägg 27-11-2006, 11:56
          Länk hit: #340

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Bravo Stina och Lady G!! Det var verkligen skillnad på magmåttet där, det syns ju hur tydligt som helst (jag såg din bild också sent omsider Lady)
          Fina magar bägge två. smile.gif

Heja Biggan, kämpa på! Det är faktiskt riktigt kul att dokumentera resultatet och jämföra skillnaderna. Man ser dem inte lika tydligt bara av att kolla i spegeln...man glömmer ju så fort! tongue.gif

Citera

223 sidor V  « < 15 16 17 18 19 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-06-2026, 01:56

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon