Halloj tjejer! Jag prenumererar ju på inlägg i denna tråd, och nu var det jättelänge sedan jag fick något mail om nytt inlägg. Men nu ikväll kom det, och då var jag inne och läste vad ni har skrivit sedan sist. Alltså, ni måste skriva oftare, för det är bara när jag läser om er träning som jag blir sugen själv på att köra ett pass! Nu har jag i alla fall köpt nya skor, mina NYA joggingskor inköpta i april och endast använda ett tjugotal gånger, var ju bara borta häromveckan när jag fick för mig att jag skulle springa ett varv i spåret. Vilken jättebra ursäkt jag fick där!! Jag var till gymmet och letade efter skorna, troligen har jag glömt dem där, men de var förstås borta. Jättefina skor (Brooks) som kostade en massa pengar
Hur som helst så var det rea på Team Sportia förra veckan, jag var dit och hittade ett par Nike Structure Triax 11, otroligt sköna skor som jag fick prova på bandet och blev filmad, man riktigt ser på filmen hur skorna stöttar upp mina pronerande fötter. HUR kan ett par skor vara så lätta, de väger ingenting!
Sen har det ju varit väl varmt för att inviga dessa underverk, så snart det blir lite svalare skall jag ge mig ut och springa, riktigt längtar efter det nu. Fortsätt skriva här så jag blir påmind om hur man egentligen skall träna.....