CITAT (anna_rispan @ 30-11-2006, 11:38)
CITAT (stina @ 30-11-2006, 10:36)
CITAT (Farbror Blå @ 30-11-2006, 11:21)
okvinnlig?
Näe vet du va, på bilderna är du inte det mesta okvinnlig ju=) bara vältränad
tjeer kan väl också få svettas?
Tack!

Det känns bara inte så himla "tjickt". Fast är det någon stans man inte behöver vara tjick eller fräsch så är det ju på gymmet - det känns skönt! Av den anledningen skulle jag inte trivas på något flashigt innegym där man går nysminkad och nystilad till träningen....
nej, man ska inte behöva vara chick jämnt o ständigt!! bra sagt Stina.
Oops - vad gillade ni min stavning till chick! Fast ni förstod ändå tydligen!
Idag har jag provat något så vansinnigt roligt - jag har boxats!

Gud så roligt det var och gud så jobbigt!!! Vi körde två och två och körde serier av raka slag, upper-cut och krokar. Däremellan armhävningar, plankan och sit-ups. Plus lårsparkar. Jag hamnade ihop med en tjej som var lika galen som jag är och vi hetsade varandra till vansinne!

Vi skrek bla "jag är en våldtäktsman - vad gör man med sådana som mej" och så slog vi för kung och fosterland! Efter det passet och poweryogan är jag så trött i armarna så jag kan knappt trycka ner tangenterna! Och jag som ska jobba....
Plockade faktiskt bort pulsklockan när jag fick höra att det var boxning - visste inte vad vi skulle göra och om det skulle gå att ha den på sig. Det går nog inte så bra att i alla fall ha klockan - man kan göra sig illa. Dessutom rök mina långa naglar - jag fick skaka ut naglar ur boxhandskarna. Nåväl - det var väl lika bra. Dom började bli så långa så att dom var ivägen i alla fall.
Hälsar adrenalin-Stina!