CITAT (malin72 @ 29-11-2006, 23:28)
men det är ju klart att jag blir nervös...jag är en sån där som det som inte kan hända händer

alltid så nu tänker jag tänk om jag är den där 1 på flera tusen som får komplikationer och blir blind eller så

Kan man kanske operera ett öga i taget? Tänkte på din oro över att mista synen helt. Om man tar ett öga först och det lyckas så har du kommit halvvägs, och om det misslyckas... gud förbjude, har du ett öga med syn, dålig men iallafall.
Vet inte om det går att göra så, en tanke bara.
Ush, låter inte alls roligt att ha så dålig syn.
Du kanske ska försöka att acceptera glasögonen om du inte vågar dig på operationen (lätt sagt, ja, jag vet...) Leta efter den perfekta bågen, den finns någonstans, gäller bara att hitta den.
Min man hämtade ut sina nya glasögon idag. Han ser otroligt manlig ut i sina raybans!

Dyra, javisst, men värt vaenda krona då han nu kommer att använda dem och slippa bli trött i ögonen och slippa huvudvärken. Han var förresten mer eller mindre unik, synen har inte ändrat sig alls på 15 år... Så han kunde ha använt sina gamla fortfarande, men det är inte så kul att ha något man inte trivs med mitt i ansiktet.