Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gör jag fel?
          netaave
          Inlägg 06-12-2006, 14:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Under alla år jag var i "barncancersvängen" (hemskt ord men kommer inte på nåt annat nu) så har jag ställt upp på intervjuer marknadsundersökningar, fyllt i enkäter, föreläst själv, varit stödperson för både familjer och vuxna.
          Jag har gjort vad jag kunnat och resonerat som så att kan någon endaste människa må lite bättre av att jag gör det här så är det klart värt "besväret".
          Ända till nu!
          Nu fyller jag inte i enkäterna och senast idag sa jag nej när dom ringde från xxxxx helth care och ville göra en djupintervju med föräldrar till barn som haft cancer då och då.
          Jag orkar helt enkelt inte med det längre, för det första så är hon vuxen nu och jag tycker att trots dom effekter hjärntumören gett henne så måste vi börja lägga det här bakom oss.
          Vi har levt med det här sen i maj -94, och jag vågar påstå att jag gjort mer än dom flesta. Mycket för att jag fick en så go kompis med en dotter som också hade samma sjukdom och vi blev liksom starka tillsammans.

Det enda jag gör och kommer att fortsätta göra är att prata med dom förtvivlade mammor som ibland fortfarande ringer.
          Men undersökningar, enkäter m.m. nej tack!
          Tror inte jag hindrar forskningen så himlans mycket.

Tycker ni att jag gör fel? Hela min kropp skriker Neeeej, så fort det ringer någon eller jag får en av dessa otaliga enkäter.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 02:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon