CITAT (Fenja @ 18-12-2006, 22:10)
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00)
Det är nog bäst att du inser att en person ensam inte kan förstöra en tråd. Det finns ingen möjlighet.
Ni som anser att jag "går på" eller "förstör för HBT-personer" borde verkligen tänka ett par varv extra. Vad är det egentligen som stör er så?
Det som STÖR oss så är att du kliver in här i en trevlig tråd där medlemmarna berättar lite om sig själv och börjar predika homosexuellas rättigheter, OM du nu har kunnat missa det!
Det är inget större fel på dina åsikter men just nu framför du dem i helt fel forum. DET kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? Någon föreslog tidigare att du skulle öppna en egen tråd, men det passar dig visst inte...
Sedan tycker jag faktiskt inte att någon är otrevlig mot dig, som man bäddar får man ligga.
Det är nu FLERA stycken som bett dig att sluta agitera, kan du inte vara så lyhörd att du gör det nu? Du efterlyser förståelse och acceptans, visa att du också besitter de kvaliteterna!
Mvh
Fenja
Så du tycker inte att någon är otrevlig?
Välj själv vilken kommentar du tycker är trevligast:
Din fråga var varken vänligt ställd eller vänligt menad.
Den var provocerande och sällsynt dum dessutom.
Upprör gör den för att du kräver att bli accepterad för den du är, men du låter inte oss andra vara dom vi är.
Så för min del kan du gärna ta dina åsikter och dra nån annanstans.
Det har du lyckats förstöra duktigt bra med din fanatism.
Det enda du har lyckats åstadkomma med detta är att motverka ditt eget syfte.
Den som eventuellt hade aversioner mot homosexuella innan du klev in här, lär ju ha fått vatten på sin kvarn.
Sitt du där och klappa dig på bröstet.
Ja, visst är jag otrevlig. Tror fan det.
Glädjedödare är bland det värsta jag vet.
Men innan dess så kan jag starta en egen liten sex-tråd där du kan uttrycka dina åsikter helt fritt om du vill.
Jag har en HBT-vän (är själv heterosexuell) och jag tror hon skulle skämmas över hur du går på, Kat.
Också ledsen över att Kat på egen hand lyckats förstöra tråden.
Sitta och tjafsa i en sån här tråd är dålig stil Kat.
Det säger mer om dig än det säger om nån annan.
Välj dina strider och spara krutet till nåt viktigt
om man bortser från Kats sexfixering, ganska kul innan
---
Den nya tråden är startad.
Jag har lyssnat. Nu är det er tur:
vissa av er borde fundera över hur ni osynliggör människor varje dag. Vi är skyldiga till det allihopa.
---
Ja Leocarpus, det finns HBT-personer som tar illa upp av sådant här varje dag. I synnerhet när det inte går hem med en fin vink om att man hade kunnat uttryckt sig annorlunda, utan det blir värsta stormen och försvarstalen istället.
Det påminner mig allt för mycket om hur mobbingen på våra skolor och arbetsplatser fungerar.