Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Bältros, nån som kan hjälpa mig?
          Margith
          Inlägg 25-12-2006, 13:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 958
          Medlem nr: 2 746

Pappa fick väldigt ont i örat. Mamma tvingar iväg honom till läkaren som konstaterar öroninflammation. Åtskilliga dagar senare är de tillbaka hos läkaren, det var bältros mad.gif

Nu har det snart gått en månad, pappa har fortfarande fruktansvärt ont, han får morfintabletter mot värken, men de hjälper inte mer än en timme eller två sad.gif

Igår (julafton) pratade jag med dem och nu orkar inte mamma mycket mer sad.gif
          Jag bor 65 mil enkel väg ifrån dem, men jag lovar, kan jag göra nåt för dem åker jag dit, snörök och ishalka... spelar roll... bara jag kan hjälpa dem.
          Men eftersom jag känner mamma vet jag att kommer jag dit får hon ännu mer jobb, sängplats, mat osv....
          Det spelar alltså ingen roll att jag klarar mig flera dygn, bara jag får kaffe och cigaretter rolleyes.gif det är liksom inte läge att få mamma (hushållsläraren) att förstå det sad.gif

Jag vet att det finns många sjukvårdskunniga här och jag tror att det finns många som inte är sjukvårdskunniga, men som kan sätta sig in i min situation.
          Kan ni hjälpa mig?
          Vad ska jag göra?
          Kan jag göra något annat än ringa dem och hoppas att jag INTE ringer just då när de faktiskt har lyckats somna en liten stund sad.gif sad.gif

Mycket ledsen och orolig
          Margith

--------------------
          Margith, zon 6

Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst.
          Citat: min mor =)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 16:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon