CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 30-12-2006, 14:08)
Men jag måste funderar lite över vilka växter du kan ha där. Har du jalousi eller annan skuggmöjlighet där?
Har du full sol där hela eftermiddagen? Inget annat som skuggar där (grannhuset eller så)
Apropo ditt album, kan alla lägga upp där? Kosta det? Om ja hur mycket? Letar nämligen efter ett ställe där jag kann lägga upp mina bilder för att kunna från olika forums länka dit.
Jag kommer troligtvis inte att ha jalousi men jag har tre separata fönster i vilka jag kan dra för persienner. Så viss skuggning kan jag ha. Utanför fönstret står ett träd vars topp precis når upp till toppen av mitt fönster. Detta kommer troligtvis skugga en bit av fönstret litegrand när det kommer löv i vår.
Albumet jag använder är helt gratis. Jag fick det i samband med att jag registrerade min e-mail adress hos
gmail.com . Tror att man kan registrera sig på
picasaweb.google.se också. Dom verkar ha låst så man inte kan länka direkt till bilderna men albumen går fint att länka till.
CITAT (yenny @ 30-12-2006, 15:05)
eftersom jag älskar hoyor så måste jag ju slå ett slag för dom
Jag såg dessa när jag först registrerade mig på odla.nu. De ser otroligt fina ut, och som det står skrivet på många ställen ska de vara lätta att ta hand om. Det verkar vara svårt att hitta dem bara, var finns det att köpa skott?