Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
Här är det grått på himlen, men bra mycket ljusare. Är nog tack vare snön. Vet inte vad jag ska göra i dag riktigt. Kanske träna en stund. Är ledig för ovanlighetens skull. I morgon drar nya terminen igång!
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
klart man ska orka svammla har precis kommit in efter en underbar (läs vidrig) promenad med hundarna i våran snöiga (läs glashala) skog solen sken och luften var såå klar och skön (läs svinkall) så nu efter ett par timmar ute, har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte)
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 13:53)
har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte)
aj mina tänder det ilar bara jag tänker på det
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
klart man ska orka svammla har precis kommit in efter en underbar (läs vidrig) promenad med hundarna i våran snöiga (läs glashala) skog solen sken och luften var såå klar och skön (läs svinkall) så nu efter ett par timmar ute, har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte)
Medlem
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 13:55)
klart man ska orka svammla har precis kommit in efter en underbar (läs vidrig) promenad med hundarna i våran snöiga (läs glashala) skog solen sken och luften var såå klar och skön (läs svinkall) så nu efter ett par timmar ute, har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte) :wub:
Kors i taket hjärtat du slog inte ihjäl dig!!!
nä..inte riktigt men det var bra nära ett par gånger... tur att man har mobilen om det kniper
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader" Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta ?
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
CITAT (Hamilton @ 22-01-2007, 14:04)
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader" Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta ?
Hon kan juh berätta va´som händer om man slår på bakgrundsbilden på skärmen Man ska inte slå på datorn
Medlem
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader" :lol: Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta :wub: ?
visst filade jag dom med rondellslip...vågar inte berätta om mina vidare eskapader, men tro mej...dom är många har lyckats med att slå halvt ihjäm mej med hjärnskakning som följd då jag låg raklång på gatan och gnolade.."jag går och fiskar"... då ringde dom efter ambulans
igår var jag på utflyckt i dikena här med bilen, så det händer saker hela tiden
--------------------
Medlem
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 14:10)
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader" :lol: Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta :wub: ?
Hon kan juh berätta va´som händer om man slår på bakgrundsbilden på skärmen Man ska inte slå på datorn
jag slog inte skärmen alls!!!! den exploderade av sig själv så det så
--------------------
Medlem
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 14:19)
Okay då....med bara liiite hjälp...måste ha vart en riktigt ful fan du hade som bakgrundsbild
Medlem
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 14:46)
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 14:19)
Okay då....med bara liiite hjälp...måste ha vart en riktigt ful fan du hade som bakgrundsbild
den nya skärmen håller för bilden, så det var nog inte den som var felet
--------------------