| |
|
  |
2007 års Svammeltråd |
|
|
|
|
01-02-2007, 07:21
|

Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440

|
CITAT (Leocarpus @ 01-02-2007, 00:42) CITAT (faith @ 01-02-2007, 00:39) CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 00:28) ser även att en annan finns och hälsar på nu...... Onödig kommentar som bara bidrar till stämningen som varit de senaste dagarna.  Tyvärr blir det så ibland för alla forum löper risken att utnyttjas av de som vill sprida spam. Men jag såg i den andre nya medlemmens profil att h*n har skrivit seriösa frågor här. Så det finns nog inget anledning till misstanke. äsch den andra var ingen ny.....strunt samma, och jag kan bara säga att om det är den jag tror eller det trollet så kommer stämningen tyvärr bli värre faith....... så jag tror inte att någon tänkte på det jag gjorde.. men ja den var onödig men tyvärr har det med att göra vad som på gått här tidigare
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
 yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
välkommen till min nya blogg!!!!!: min trädgårdsdröm
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
01-02-2007, 07:24
|
Gäster

|
CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 07:21) CITAT (Leocarpus @ 01-02-2007, 00:42) CITAT (faith @ 01-02-2007, 00:39) CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 00:28) ser även att en annan finns och hälsar på nu...... Onödig kommentar som bara bidrar till stämningen som varit de senaste dagarna.  Tyvärr blir det så ibland för alla forum löper risken att utnyttjas av de som vill sprida spam. Men jag såg i den andre nya medlemmens profil att h*n har skrivit seriösa frågor här. Så det finns nog inget anledning till misstanke. äsch den andra var ingen ny.....strunt samma, och jag kan bara säga att om det är den jag tror eller det trollet så kommer stämningen tyvärr bli värre faith....... så jag tror inte att någon tänkte på det jag gjorde.. men ja den var onödig men tyvärr har det med att göra vad som på gått här tidigare  Nu vet jag inte vad detta handlar om, men om alla ignorerar "trollinlägg" så behöver inte stämningen på forumet påverkas.
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 07:47
|

Medlem

|
CITAT (askar @ 01-02-2007, 07:24) Nu vet jag inte vad detta handlar om, men om alla ignorerar "trollinlägg" så behöver inte stämningen på forumet påverkas.  så sant som det är sagt...... det är väl bara det att jag är så trött på allt som hänt "händer" här
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
 yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
01-02-2007, 08:25
|
Gäster

|
CITAT (AnitaGg @ 01-02-2007, 08:24) CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 08:22) usch  vad gör ni andra när ni är deppiga och oroliga och bara vill krypa ner och dra täcket över huvudet  :unsure: har ni några tips  :unsure: idag är ingen bra dag  :( En lång skön promenad kanske  Klokt råd frisk luft och röra på kroppen ... kan göra under.
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 08:31
|

Medlem

|
ja om jag bara kunde har så ont i mina leder och fötter  bara för att det ska vara allt på samma gång ni vet  ....... sen kommer dom väl och ska fortsätta att jobba snart här. äsch problemet med mig är att när man väntar jobbiga svar så kan jag inte sluta oroa mig istället för att vänta tills på måndag som det nu är..... och jag vil inte ta hjärt medicinen nu för då ser jag dåligare än vad jag redan gör... oj usch vad tråkigt allt blev nu....förlåt ingen rolig morgon
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
 yg400.gif
|
|
|
|
|
|
|
askar
|
01-02-2007, 08:34
|
Gäster

|
CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 08:31) ja om jag bara kunde har så ont i mina leder och fötter  bara för att det ska vara allt på samma gång ni vet  ....... sen kommer dom väl och ska fortsätta att jobba snart här. äsch problemet med mig är att när man väntar jobbiga svar så kan jag inte sluta oroa mig istället för att vänta tills på måndag som det nu är..... och jag vil inte ta hjärt medicinen nu för då ser jag dåligare än vad jag redan gör... oj usch vad tråkigt allt blev nu....förlåt ingen rolig morgon  :( :wub: Förlåt... trodde att du bara kände dig "nere" Skickar kram
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 08:34
|

Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109

|
CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 08:31) ja om jag bara kunde har så ont i mina leder och fötter  bara för att det ska vara allt på samma gång ni vet  ....... sen kommer dom väl och ska fortsätta att jobba snart här. äsch problemet med mig är att när man väntar jobbiga svar så kan jag inte sluta oroa mig istället för att vänta tills på måndag som det nu är..... och jag vil inte ta hjärt medicinen nu för då ser jag dåligare än vad jag redan gör... oj usch vad tråkigt allt blev nu....förlåt ingen rolig morgon  Det där med att oroa sig för saker och ting är ju himla vanligt. Svårt ibland att släppa saker mentalt ... så att säga. Om du tycker att du ofta gör det, så försök komma med på nån kurs i mediation (om du inte redan kan det). Det är ett härligt sätt att koppla av mentalt
--------------------
 They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 08:41
|

Medlem

|
CITAT (AnitaGg @ 01-02-2007, 08:34) Svårt ibland att släppa saker mentalt ... så att säga. Om du tycker att du ofta gör det, så försök komma med på nån kurs i mediation (om du inte redan kan det). Det är ett härligt sätt att koppla av mentalt  tack, jo det vet jag har skivor här hemma och går i cirklar men har inte orkat på sista tiden det blir inte lättare med panikångest för att som en vän sa för flera år sedan till mig -ser du den där lilla stenen?????? nej det gör inte malin hon ser ett såååååånt stort berg  tyvärr sant... me jag har blivit bättre och inormala fall så är det ganska bra... tyvärr så kom en masa saker upp igår och natten har varit ett stort snurr så det blir nog bättre på dagen men något jag alltid undrat över är varför allt ska hända på sama gång,inte en ska att bearbeta och förstå uten 5 saker samma vecka
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
 yg400.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 08:42
|

Medlem

|
CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 08:41) CITAT (AnitaGg @ 01-02-2007, 08:34) Svårt ibland att släppa saker mentalt ... så att säga. Om du tycker att du ofta gör det, så försök komma med på nån kurs i mediation (om du inte redan kan det). Det är ett härligt sätt att koppla av mentalt :) :wub:
tack, jo det vet jag har skivor här hemma och går i cirklar men har inte orkat på sista tiden det blir inte lättare med panikångest för att som en vän sa för flera år sedan till mig -ser du den där lilla stenen?????? nej det gör inte malin hon ser ett såååååånt stort berg  tyvärr sant... me jag har blivit bättre och inormala fall så är det ganska bra... tyvärr så kom en masa saker upp igår och natten har varit ett stort snurr så det blir nog bättre på dagen men något jag alltid undrat över är varför allt ska hända på sama gång,inte en ska att bearbeta och förstå uten 5 saker samma vecka  Tråkigt att du inte mår bra Du är ju så ung och borde ha massa skoj i stället. Har du nåt fel på hjärtat också? .... fast det kanske du inte vill prata om här?
--------------------
 They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 08:54
|

Medlem

|
CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 08:49) äsch...ja det har jag. men tyvärr så har jag varit med om så mycket skit som tex 8 dödsfall på 10 år var av det ena ett barn på 11 år i plötslig barndöd kallade dom det ,bästa vän mm....men efter allt som hänt 2 utav dödsfallen var av ålder allt annat ovanliga konstigheter  så utvecklade jag min ångest,åkt ambulans 2 gånger med mina barn medvetslösa mm ja en massa saker, så då utvecklade jag dödsångest i det... och nu så väntas det svar som inte gör saken lättare usch vad jag gnäller det är inte mitt vanliga glada jag ska sluta nu med det,det var ju inte meningen att ni ska sitta och lyssna på mina problem  tror nog att det blir att ta en tablett och det jag inte ska en kopp kaffe och det där som jag skulle slutat med  ni vet rökningen  Livet tycks ha ordentlig uppförsbacke ibland. Och det verkar som om vissa drabbas mer än andra En kram från mig också
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
01-02-2007, 11:09
|

Medlem

|
CITAT (malin72 @ 01-02-2007, 10:39) åhhhh vad det är jobbigt när hantverkare inte hör av sig och man sitter och väntar på att dom ska komma  jaha får väl vänta vidare  Ganska vanligt när det gäller hantverkare. Man önskar att dom kunde höra av sig och berätta att dom är försenade.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|