CITAT (flaxss @ 13-02-2007, 22:08)
jag har kommit på hur allt ska se ut framåt tror jag ,
ska ha ett år ledigt ( kanske jobba en dag i veckan ) och under det året kan jag ta det lugnt fixa vad som behövs med familj och sen eventuellt leta efter nån . sen därefter söka in på en yrkes utbildning efter det året och börja med nya krafter och sen efter det året söka jobb och eventuellt flytta och börja ett eget liv så smått . och det är ju så lite kvar nu av skolan så det ska jag orka igenom .
tycker detta låter bra så det ska jag följa .
Går du ut gymnasiet nu i vår? När jag skulle gå ut gymnasiet så oroade jag mig konstigt nog inte alls...tänkte väl att det skulle ordna sig med allting. Veckan efter studenten var jag ute på galej och träffade en kille..vi höll ihop i 6 år. Jag hade lite uppehåll efter gymnasiet och gjorde lite allt möjligt, hade bl.a en ungdomspraktikplats och gick några roliga kurser.
Det är ju ganska likt dina planer.

Tror det blir toppen för dig också.
Jag tog studenten -92 och sen började jag sjuksköterskehögskolan januari -94. Ett stort hopp från det jag sysslat med tidigare eftersom jag läste humanistisk linje på gymnasiet och trodde att jag skulle ta en fil.kand eller nåt...men det blev helt toppen som det blev. Livet kan ta snabba vändningar.