Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Åh vad jag har svårt att ta mig för nåt vettigt när jag vet att jag måste iväg en viss tid. Är ni också så? När jag t.ex vet att jag måste väcka Lilleman och klä oss för att hämta storasyrran på dagis inom en viss tid så kan jag inte göra sånt jag borde kunna göra under tiden, t.ex städa. Det blir mest att jag vimsar omkring och väntar på att tiden ska gå.
Medlem
Antal inlägg: 1 040
Medlem nr: 8 745
CITAT (Magdis @ 01-03-2007, 12:50)
Åh vad jag har svårt att ta mig för nåt vettigt när jag vet att jag måste iväg en viss tid. Är ni också så? När jag t.ex vet att jag måste väcka Lilleman och klä oss för att hämta storasyrran på dagis inom en viss tid så kan jag inte göra sånt jag borde kunna göra under tiden, t.ex städa. Det blir mest att jag vimsar omkring och väntar på att tiden ska gå.
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Idag måste jag iallafall städa för vi får besök kl 14. Och mitt huvud känns som att det sitter inklämt i ett skruvstäd och näsan är röd och sönderskrubbad av allt snytande.
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag sitter och väntar på om min knapp kommer någon gång......pmt Ingemar så jag hoppas jag får svar...vill ju ha den till mässan hoppas det itne blev bort glömt nu med allt dom jobbat med nu för det nya forumet
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
Halloj!!
Jag har bihålorna fulla avs nor o är täppt i öronen o det ena värker så jag behöver svamla lite.
Jag är nästan chockad idag. Vi har fått mail från skolans rektor att de har fått nys om att det finns elever som brukar cannabis. O så skrev de att det är helt oacceptabelt eftersom det är olagligt. Jag har aldrig varit på en så stor arbetsplast att det gått ut ettmail till ALLA om en sådan sak. Fast jag har å andra sidan inte råkat ut för det på någon annan arbetsplats eller skola heller...