Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Angående de där dumma amerikanerna så vet jag inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. De är ju så skrämmande korkade att det blir riktigt läskigt. De kan inte komma på ett land som börjar på U och sen står de och talar om vilka länder de vill invadera som om det vore helt självklart. "Gör en stor krater av hela Mellanöstern" säger nån.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Gillan @ 06-03-2007, 08:33)
Egentligen fruktansvärt skrämmande, Men..........Jag höll på att skratta ihjäl mig ......inte konstigt att de benäms som IQ-befriade ibland
men gillan då man får inte skratta åt folk som inte kan hjälpa att dom är... det är lika dumt som en kvinna i ett finare område sa här nere appropå ett bahandlingshem för värstingar..."skicka dom till norrland där det inte finns folk" sa "den intelligenta damen
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (pejori @ 06-03-2007, 10:42)
men gillan då man får inte skratta åt folk som inte kan hjälpa att dom är... det är lika dumt som en kvinna i ett finare område sa här nere appropå ett bahandlingshem för värstingar..."skicka dom till norrland där det inte finns folk" sa "den intelligenta damen
Förlåt då! , men jag kunde inte låta bli ...........
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Jag har "semester" här...nästan iallafall. Maken och stora tjejen är hos farmor och farfar över sportlovet. Lilleman är ganska lättsam att ta hand om just nu (förutom allt nattsnuttande men det är det ju ändå alltid jag som får orka med)
Alla mina älsklingsrätter och en ljuuuuvlig tystnad för mina öron. Och tänk å kunna ha snyggt och städat här nästan en hel vecka!! Det blir rekord. Och sen blir det så roligt när de kommer hem igen.
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
ahhhhhhhh söt nöt
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Två döttrar med make och barn är sjuka i hög feber... de har nog drabbats av influensan. Aj, aj.. äldsta dottern hade 40,2° feber i kväll fastän hon tagit febernedsättande på em.
Så gärna man önskar att man kunnat hjälpa till då hela familjen är sjuk.
Medlem
aj då det var inte kul usch hoppas man klarar sig från flunsan, men att dom fått det samtidigt man vill ju oftast ha lite hjälp och pyssel så klart,förstår att du känner att du vill hjälpa till
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Jobbigt med influensa Agneta. Förstår att du gärna vill hjälpa till, men du måste ju akta dig så du inte får flunsan du också. Farligt farligt!
Hihi..Lilleman sitter och snuttar på sin oranga bitmina med många tuttar på men han tappar den hela tiden och ger då ifrån sig värsta djungelvrålen! Han låter så vansinnigt arg så man blir ju rädd...vilket humör!!
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Måste svamla av mig lite. Försöker använda mig av självdiciplinen idag, och inte fastna på Odla, utan få en del annat gjort också! så...... jag springer mellan städning, vattning av blombebisar, ny frösådd......och...........ODLA igen!!!!. Varför ska det vara så himla svårt att hålla sig härifrån?
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
CITAT (Gillan @ 09-03-2007, 11:34)
Måste svamla av mig lite. Försöker använda mig av självdiciplinen idag, och inte fastna på Odla, utan få en del annat gjort också! så...... jag springer mellan städning, vattning av blombebisar, ny frösådd......och...........ODLA igen!!!!. Varför ska det vara så himla svårt att hålla sig härifrån?
jag med GIllan!! men som tur var så har vi massa filmer hemma just nu så jag sitter framför filmen o skriver. sen när jag tänkte surfa ett tag så hängde sig internet!!! datorn visste väl att jag inte borde sitta här. så nu är frågan: när åker jag ut nästa gång???? hehe, ska ner på stan en sväng o sen fortsätta skriva. men det är svårt att helt avstå internet!
Medlem
måste svammla lite idag ska vi ut och åka med våran nya bil som köptes igår fin fint väder ute också
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Åh vilken bökig dag det har varit! Lilleman har bara sovit en kvart under hela dagen. I vanliga fall brukar han sova flera gånger om dagen och längre än en kvart åt gången åtminstone. Hela dan har gått nu och jag har inte fått någonting gjort.
Medlem
det bidde en ford mondeo sedan 2002 års mörkblå metallic jätte fin den är jätte skön att åka i fin fin
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nu måste jag berätta vad jag har gjort, appropå okunskap har varit jätteduktig i dag och skurat mitt badrum från golv till tak...där är skinande rent och blankt nu eller rättare sagt...var skinande rent och blankt jag har nämligen dragit ut på en sak i veckor nu och nu...fick jag det gjort jag har badat mina tre hundar alla tre på en gång, så nu är både hundar, jag och det nyss nämnda badrummet dyblött att bada dom innan jag städade...nä...det är för lätt ju...ingen sport säger bara
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Visst är det väl för d******t att man skall behöva gå till jobbet när det är så här fint väder! Lyckliga er som kan njuta av våren! Ha en bra dag alla!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson