Längesen jag sa nåt i Svammeltråden, men frågan är Markus, om jag törs svara och fortfarande våga visa mig ute på gatorna efter detta

.
Först och främst vill jag säga att det borde vara upp till var och en hur man väljer att se ut. Vad man trivs bäst med helt enkelt. Med eller utan hår.
Som den kvinna jag är, kan jag bara säga att jag inte bryr mig ett enda dugg, om du som man har mycket, litet, eller inget hår alls.
Det finns andra orsaker till att jag skulle falla för dig som man. Vem du är, hur du beter dig, om du har glimten i ögat eller leendet i mungipan tex. Om du kan lyssna eller prata. Vilka intressen du har...........Ja, det finns hur mycket som helst som är viktigare än kroppsbehåring
Vad jag förstått så har just detta med kroppsbehåring blivit en fix ide' hos många människor det senaste decenniet, och jag tycker nog att det är lite makabert. Varför är det nödvändigtvis så att vi måste ändra på yttre attributer för att bli " godkända ". När det fortfarande finns så många inre som vi kanske borde jobba mer med
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!