CITAT (Gillan @ 09-11-2007, 08:22)

, Tack anna för att du precis puttade upp den här tråden. Jag har alldeles nyss skrivit det , i mina ögon, lustigaste svaret i min Odlahistoria

Och det var? I vilken tråd? Eller menade du att det var att du tackade anna för att hon puttade upp tråden? Jag "hajjar nolla"

Jag har haft några dagar intensiv jobbning och har inte häng med riktigt i trådarna.
Men nu är jag ledig i tre dagar och Dino och jag har i dag först sjussat Max till skolan, tagit en timmes skogspromenad ochsedan har vi slagit in alla små adventskalenderspaket som Max ska få i år. Det var STOR skillnad på att ha med Dino i år när han är 1 1/2 år mot förra året då han var 6 månader, vid paketinslagningen. Jag önskar verkligen att jag hade haft förra årets paketinslagnin på film, för då var det kalabalik av stora mått eftersom Dino var en sådan vild valp. I år var han mycket intresserad och nosade noga på allt och klampade runt och rörde till med tassarna, men jag behövde inte jaga honom över hela huset för att få tillbaka snören, tejp, papper, saker.....