Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

164 sidor V  « < 31 32 33 34 35 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > 2007 års Svammeltråd
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 11:47
          Länk hit: #641

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (pejori @ 18-01-2007, 11:42)
          CITAT (Scrollan @ 18-01-2007, 11:37)
          CITAT (pejori @ 18-01-2007, 11:33)
          CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 11:31)
          CITAT (pejori @ 18-01-2007, 11:05)

är man pigg uppåt och gladare, faller man lättare också wub.gif  wub.gif

Jotack, det kan jag skriva under på, man är ett lättfångat byte då blink.gif wacko.gif
          Bättre att hålla sig till vinteräventyr, man är inte lika lättlurad då rolleyes.gif wub.gif

byte vet jag väl inte men...snarare ömsesidigt intresse wub.gif wub.gif laugh.gif

Nu blir jag nyyyfiken, Pejori. wub.gif Berätta mer....? wub.gif wub.gif

inte mycket att berätta laugh.gif laugh.gif
          men tyvärr är intresset bara ensidigt och då är det inte lika trevligt wub.gif

Näe...är intresset ensidigt så är det inte så mycket att bygga på. Hoppas du finner nån nu när vårkänslorna säter igång igen som även du kan ha känslor för då så dom slipper va´ensidiga wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 18-01-2007, 11:49
          Länk hit: #642

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 11:47)

Näe...är intresset ensidigt så är det inte så mycket att bygga på. Hoppas du finner nån nu när vårkänslorna säter igång igen som även du kan ha känslor för då så dom slipper va´ensidiga wub.gif
          vad säger att jag inte redan har gjort det då? blink.gif blink.gif blink.gif wub.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 11:52
          Länk hit: #643

Medlem

CITAT (pejori @ 18-01-2007, 11:49)
          CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 11:47)

vad säger att jag inte redan har gjort det då? blink.gif blink.gif blink.gif wub.gif
          Då får man bara gratulera wub.gif redan tjuvstartat på vårkänslorna rolleyes.gif wub.gif

Citera
          LadyG
          Inlägg 18-01-2007, 12:13
          Länk hit: #644

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

CITAT (pejori @ 18-01-2007, 11:05)
          CITAT (LadyG @ 18-01-2007, 10:58)
          Är inte vårkänslor mer en generell lycka och livsglädje? Visst, man blir lättare (ny)kär då, men i stort sett trodde jag vårkänslor var ett samlingbegrepp för alla positiva käsnlor som bryter fram när det blir vår?

tror jag också smile.gif smile.gif
          är man pigg uppåt och gladare, faller man lättare också wub.gif wub.gif

Och är man redan nerkärad i någon börjar man bete sig som en nykär tonåring igen wub.gif

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          Magdis
          Inlägg 18-01-2007, 13:07
          Länk hit: #645

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (Reserv @ 17-01-2007, 08:03)
          tongue.gif skulle va´nåt med en bunt barnbarn wub.gif Det är faktiskt så man längtar, man får juh behärska sig så man inte snidar till en sladd till bara rolleyes.gif Det skiljer 10 år mellan lillan och minsta grabben biggrin.gif

Du får ju alltid vara extra-morfar åt min Lilleman om du vill vet du väl! wub.gif Inte riktigt samma sak i och för sig....du får väl tjata lite på barnen! biggrin.gif Lär yngste grabben sköta tvättmaskinen o andra nyttiga saker så kanske han blir gift fortare än kvickt! rolleyes.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 18-01-2007, 13:24
          Länk hit: #646

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 11:52)
          Då får man bara gratulera wub.gif redan tjuvstartat på vårkänslorna rolleyes.gif wub.gif

inte då wub.gif wub.gif
          det är gamla vårkänslor som spökar laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 14:53
          Länk hit: #647

Medlem

CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-01-2007, 13:07)
          CITAT (Reserv @ 17-01-2007, 08:03)
          tongue.gif skulle va´nåt med en bunt barnbarn wub.gif Det är faktiskt så man längtar, man får juh behärska sig så man inte snidar till en sladd till bara rolleyes.gif Det skiljer 10 år mellan lillan och minsta grabben biggrin.gif

Du får ju alltid vara extra-morfar åt min Lilleman om du vill vet du väl! wub.gif Inte riktigt samma sak i och för sig....du får väl tjata lite på barnen! biggrin.gif Lär yngste grabben sköta tvättmaskinen o andra nyttiga saker så kanske han blir gift fortare än kvickt! rolleyes.gif

Han har faktiskt haft tvättstuga alldeles själv i stockholm nu biggrin.gif fast det va´lite om och kringturer innan dess laugh.gif laugh.gif först så ringer han tio på kvällen och undrar va´man behöver för att tvätta... blink.gif Öhh...en tvättmaskin unsure.gif Nähä...I maskinen...ja, tvättmedel och sköljmedel. tongue.gif jaha...så letar han i ala skåp han hittar och efter många förpackningar hittar några kapslar som ska läggas i tvättmedelsfacket....men inget sköljmedel...hur dags?? Joo klockan 06.00 blink.gif wacko.gif Vem i hel***e tvättar så dags?? wacko.gif Öhh, pappa....går det bra om jag ringer dig då så du är med i tvättstugan om jag inte fattar maskinen?? laugh.gif laugh.gif laugh.gif han fick ringa, men gjorde det inte, han va´sååå stolt över sig själv sen rolleyes.gif wub.gif Pappas lille grabben wub.gif wub.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 18-01-2007, 14:58
          Länk hit: #648

Medlem

så bra..då kan han snart det där! smile.gif

Citera
          Kathy
          Inlägg 18-01-2007, 14:59
          Länk hit: #649

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

Tvätta ja......inser att det är dags att dra ner korgen till tvättstugan....

Magdis...vet du vad mannen kom hem med för lunch?

Jo....sushi!! wub.gif wub.gif wub.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 15:06
          Länk hit: #650

Medlem

CITAT (pejori @ 18-01-2007, 13:24)
          CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 11:52)

Då får man bara gratulera wub.gif  redan tjuvstartat på vårkänslorna rolleyes.gif  :wub:

inte då wub.gif wub.gif
          det är gamla vårkänslor som spökar laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif

rolleyes.gif Du har inte lärt dig av dina misstag då?? Eftersom det är en gammal vårkänsla rolleyes.gif wub.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 18-01-2007, 15:22
          Länk hit: #651

Medlem

CITAT (Scrollan @ 18-01-2007, 14:59)
          Tvätta ja......inser att det är dags att dra ner korgen till tvättstugan....

Magdis...vet du vad mannen kom hem med för lunch?

Jo....sushi!! wub.gif wub.gif wub.gif

oooh vad mumsigt! Om jag hade bilen hemma nån dag skulle jag åka till ICA o köpa en 16-bitars till lunch! tongue.gif

Maken ska komma hem med kycklingsallad o läsk till middag! smile.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 15:24
          Länk hit: #652

Medlem

Alltså.....jag begriper inte hur ni kan se nåt gott med det alls, det närmaste sushi jag kommer är gravad lax.....och det är inte gott det blink.gif wacko.gif

Citera
          AnitaO
          Inlägg 18-01-2007, 15:25
          Länk hit: #653

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 14:53)
          Han har faktiskt haft tvättstuga alldeles själv i stockholm nu biggrin.gif fast det va´lite om och kringturer innan dess laugh.gif laugh.gif först så ringer han tio på kvällen och undrar va´man behöver för att tvätta... blink.gif Öhh...en tvättmaskin unsure.gif Nähä...I maskinen...ja, tvättmedel och sköljmedel. tongue.gif jaha...så letar han i ala skåp han hittar och efter många förpackningar hittar några kapslar som ska läggas i tvättmedelsfacket....men inget sköljmedel...hur dags?? Joo klockan 06.00 blink.gif wacko.gif Vem i hel***e tvättar så dags?? wacko.gif Öhh, pappa....går det bra om jag ringer dig då så du är med i tvättstugan om jag inte fattar maskinen?? laugh.gif laugh.gif laugh.gif han fick ringa, men gjorde det inte, han va´sååå stolt över sig själv sen rolleyes.gif wub.gif Pappas lille grabben wub.gif wub.gif

EXAKT samma visa som med min son laugh.gif
          Han ringde från tvättstugan om alla knappar och tvättmedelsfack.
          Det är ju skitsvårt tycker jag. Maskiner funkar ju olika laugh.gif

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 15:27
          Länk hit: #654

Medlem

CITAT (AnitaGg @ 18-01-2007, 15:25)
          Han har faktiskt haft tvättstuga alldeles själv i stockholm nu biggrin.gif  fast det va´lite om och kringturer innan dess laugh.gif  :lol:  först så ringer han tio på kvällen och undrar va´man behöver för att tvätta... blink.gif  Öhh...en tvättmaskin unsure.gif Nähä...I  maskinen...ja, tvättmedel och sköljmedel. tongue.gif  jaha...så letar han i ala skåp han hittar och efter många förpackningar hittar några kapslar som ska läggas i tvättmedelsfacket....men inget sköljmedel...hur dags?? Joo klockan 06.00  :blink:  :wacko: Vem i hel***e tvättar så dags?? wacko.gif  Öhh, pappa....går det bra om jag ringer dig då så du är med i tvättstugan om jag inte fattar maskinen?? laugh.gif  :lol:  :lol:  han fick ringa, men gjorde det inte, han va´sååå stolt över sig själv sen rolleyes.gif  :wub: Pappas lille grabben wub.gif  :wub:

Det förklarade jag med, men han är duktig på att läsa instruktioner så jag bad han läsa igenom noga innan han tryckte på några knappar...och det gick juh bra rolleyes.gif wub.gif

Citera
          Kathy
          Inlägg 18-01-2007, 15:28
          Länk hit: #655

Medlem

*Suck*....Ikaros är precis nybadad sen några timmar, fönad och fluffig.
          Men så börjar fetsvansen komma tillbaka......REDAN! sad.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 18-01-2007, 15:30
          Länk hit: #656

Medlem

CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 15:24)
          Alltså.....jag begriper inte hur ni kan se nåt gott med det alls, det närmaste sushi jag kommer är gravad lax.....och det är inte gott det blink.gif wacko.gif

Jamen det är ju så himla gooooott! Har du smakat då? Det är mycket godare än gravad lax. Man måste doppa ordentligt i soja och wasabi bara...annars är det inget speciellt. Jag får väl bjuda dig på middag nån gång o göra hemlagad sushi så ska du få se! biggrin.gif

Citera
          AnitaO
          Inlägg 18-01-2007, 15:32
          Länk hit: #657

Medlem

CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 15:27)
          CITAT (AnitaGg @ 18-01-2007, 15:25)
          Han har faktiskt haft tvättstuga alldeles själv i stockholm nu biggrin.gif  fast det va´lite om och kringturer innan dess laugh.gif  laugh.gif  först så ringer han tio på kvällen och undrar va´man behöver för att tvätta... blink.gif  Öhh...en tvättmaskin unsure.gif Nähä...I  maskinen...ja, tvättmedel och sköljmedel. tongue.gif  jaha...så letar han i ala skåp han hittar och efter många förpackningar hittar några kapslar som ska läggas i tvättmedelsfacket....men inget sköljmedel...hur dags?? Joo klockan 06.00  blink.gif  wacko.gif Vem i hel***e tvättar så dags?? wacko.gif  Öhh, pappa....går det bra om jag ringer dig då så du är med i tvättstugan om jag inte fattar maskinen?? laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  han fick ringa, men gjorde det inte, han va´sååå stolt över sig själv sen rolleyes.gif  wub.gif Pappas lille grabben wub.gif  wub.gif

Det förklarade jag med, men han är duktig på att läsa instruktioner så jag bad han läsa igenom noga innan han tryckte på några knappar...och det gick juh bra rolleyes.gif wub.gif

Min son trasslade till det lite för sig och hällde sköljmedel i tvättmedelsfacket laugh.gif

--------------------
          user posted image

Citera
          AnitaO
          Inlägg 18-01-2007, 15:33
          Länk hit: #658

Medlem

CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-01-2007, 15:30)
          CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 15:24)
          Alltså.....jag begriper inte hur ni kan se nåt gott med det alls, det närmaste sushi jag kommer är gravad lax.....och det är inte gott det blink.gif  :wacko:

Jamen det är ju så himla gooooott! Har du smakat då? Det är mycket godare än gravad lax. Man måste doppa ordentligt i soja och wasabi bara...annars är det inget speciellt. Jag får väl bjuda dig på middag nån gång o göra hemlagad sushi så ska du få se! biggrin.gif

Gravad lax älskar jag, men jag har faktiskt aldrig testat sushi ohmy.gif
          Får väl göra det nån gång smile.gif

--------------------
          user posted image

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-01-2007, 15:34
          Länk hit: #659

Medlem

CITAT (Scrollan @ 18-01-2007, 15:28)
          Men så börjar fetsvansen komma tillbaka......REDAN! sad.gif

Inbyggd balsamknapp??

Citera
          Kathy
          Inlägg 18-01-2007, 15:36
          Länk hit: #660

Medlem

CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 15:34)
          CITAT (Scrollan @ 18-01-2007, 15:28)
          Men så börjar fetsvansen komma tillbaka......REDAN!  :(

Inbyggd balsamknapp??

Är så med fertila katter....
          Jaaamen, vad sjutton? Ska jag behöva bada om honom ikväll? sad.gif
          (en desperats utställares röst laugh.gif sad.gif )

Citera

164 sidor V  « < 31 32 33 34 35 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2026, 23:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon