Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
men du har väl en skaplig närgräns på kameran. då är det bara att sträcka ut armen o trycka av ser du. så gör jag i bland. eller ofta. varje kalas närmare bestämt. det duger!
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
CITAT (Gossen Ruda @ 24-01-2007, 13:07)
Jag har försökt att ta en bild på mig med kamerans självutlösare men det funkar inte så bra. Kameran ställer in skärpa mm när man aktiverar självutlösaren men då är ju inte motivet på plats! Spegelmodellen fungerar inte heller eftersom alla mina speglar hänger på för mörka ställen. Experimenten fortsätter.
Synd att det inte går att skapa allmänna album med lösenord för då skulle man kunna lägga upp ett sånt där alla som vill och vågar kunde lägga upp en bild och samtidigt få lösenordet. En klubb för inbördes beundran alltså. Jag har förståelse för att några inte vill sprida sitt utseende hur som helst på nätet.
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
jag kan gissa för jag minns ingen bild. men när du skriver så, så tro jag att du har en päronformad kropp. hmm, muskliga armar o ben. 165 cm lång. lockigt mellanblont hår i kort frisyr. blå ögon. o så tror jag att du läser mycket veckotidningar.