Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min dotter är på långresa., Mexiko och Guatemala
          KarinWikman
          Inlägg 30-01-2007, 22:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 122
          Medlem nr: 7 375

Min yngsta dotter (22 år i april) packade en ryggsäck och gav sig iväg den 13/11 till Mexico City helt ensam. Där landade hon sent på kvällen, i denna 20.000.000 stad....och fick leta sig fram efter ett vandrarhem.

Hon hade slitit och jobbat med hårt betongarbete och läst spanska och Latinamerikas historia på univeritetet och efter flera års slit, så stack hon iväg.

Hon har bla jobbat som fredsobservatör i en Maya-indian-by i tre veckor, över jul och nyår och hon har jobbat som volontär i ett projekt med havsköldpaddor.

Hon skulle vara borta i två månader, men förlängt resan till den 23/3, då är det 4 månader och 10 dagar som resan pågått....

Jag är så stolt över henne och hoppas att jag får hem henne välbehållen
          smile.gif

Om någon är intresserad av att läsa hennes resedagbok på nätet och även titta på en del bilder som finns, så kommer det här en länk.

http://www.resedagboken.se/Default.aspx?do...3&userId=128338

--------------------
          Puss på söta nosen!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 17:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon