CITAT (Therese3z @ 31-05-2009, 17:33)

Men herregud så söta de är!!! *tittar på bilderna om och om igen och tvingar Anders att komma och titta på Anton han med!*
Jag får nog snart åka och marsvins-nappa tillbaka den lilla Anton-grisen.. *tittar på kartor över möjliga färdvägar och skriver lista över vilka saker jag ska införskaffa som är lämplig utrustning för att kunna bryta mig in osett och lägga tassarna på honom..!*
;D
Han är verkligen helt ljuvligt vacker den grisen! Så sööt!!
..Här är man jätteupptagen några dagar så man inte hinner med att interneta alla viktiga saker som ska internetas och då passar ni förstås på att lägga upp fler bilder just då! *grälar lite*

Fast egentligen ska jag inte klaga, för jag fick en så fin sms-information (tack Wilmer!) om att det minsann fanns nya bilder att tillgå så då såg jag till att skynda mig att hinna till min dator så fort jag bara kunde!
Åh så spännande det ska bli med utställningen!! *ser fram emot!* Jag tror och hoppas att alla dina tre grisar får riktigt fina omdömen!
HM, undras om du har min hemadress

Nu börjar jag förstå vikten av att vara hemlig

Anton är ett hemsk marsvin, han skriker och luktar illa, bits gör han också. Bara så ni vet det alla nappare
Det ska bli urkul att gå på utställning igen efter typ 25 år! Självklart kommer de fyra marsvin vi har med vara de absolut mest välskötta, välskapta och väluppfostrade de någonsin sett. Om så inte är fallet har domaren en dålig dag

Nu måste jag rusa o kolla bakpotatisformen och klovinkeln, vi ses i tråden