Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> mitt sommarprojekt
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 20-02-2007, 16:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

hejsan

nu har jag tat mig i kragen och har börjat med att rensa i den väl övervuxna backen . typ när huset byggdes vid 40nåting så var där en plantering men nu så är det ett ogräs rike tur att ingen kirskål finns men det är jobbigt ändå .
          ska spara alla buskar och försöka spara dom nuvarande marktäckarna plus lökarna . perenner och dom tvååriga växterna som är där skiter jag i dom böjar jag om på , men ska mest inrikta mig på marktäckare och eventuellt fler träd vill att det ska vara en grön bas och en lugn grön bakgrund till rabatterna nedanför . så att det som är där nere framhävs .

här i denna bild har jag börjat i dag att ta veck allt ogräs sen ska det kvävas , men ojoj vilket jobb blåser överallt . men det blir ingen plantering förrän våren 2008 skulle jag tro .

nästa bild är i hur backen ser ut ( ii höstas ) men det är denna saken jag ska rya upp inne bland buskarna är det inte så farligt , mycket värre där grästuvorna har tat över och blandat sig in i marktäckre som man vill spara

såå vad tror ni . kommer det bli en skön grön bas av det unsure.gif
          mycket jobb så hela sommaren kommer gå åt plus 08 kna jag tidigaste plantera växter tror jag

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 00:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon