nu har jag tat mig i kragen och har börjat med att rensa i den väl övervuxna backen . typ när huset byggdes vid 40nåting så var där en plantering men nu så är det ett ogräs rike tur att ingen kirskål finns men det är jobbigt ändå .
ska spara alla buskar och försöka spara dom nuvarande marktäckarna plus lökarna . perenner och dom tvååriga växterna som är där skiter jag i dom böjar jag om på , men ska mest inrikta mig på marktäckare och eventuellt fler träd vill att det ska vara en grön bas och en lugn grön bakgrund till rabatterna nedanför . så att det som är där nere framhävs .

här i denna bild har jag börjat i dag att ta veck allt ogräs sen ska det kvävas , men ojoj vilket jobb blåser överallt . men det blir ingen plantering förrän våren 2008 skulle jag tro .

nästa bild är i hur backen ser ut ( ii höstas ) men det är denna saken jag ska rya upp inne bland buskarna är det inte så farligt , mycket värre där grästuvorna har tat över och blandat sig in i marktäckre som man vill spara
såå vad tror ni . kommer det bli en skön grön bas av det

mycket jobb så hela sommaren kommer gå åt plus 08 kna jag tidigaste plantera växter tror jag